Mikä Ankkalinnan hahmo olisit?
Itse tahtoisin olla Pelle Peloton, mutta valitttavasti olen vain se Pikku Apuri.
Kommentit (78)
Alaston Jorma. Se tyyppi kun viuhahtelee.
Aku ehdottomasti. Jos jotain on mahdollista mennä pieleen, se varmasti menee. Onneksi kohellukset ovat yhtä pieniä kuin Akulla, joten niistä selvitään. Aku Ankka on paras lehti erityisesti Barksin piirroksina. Ikä 72v.bussi
Vierailija kirjoitti:
Eikös se Mummo Ankan "renki" ollut Tahvo.
Se olis ainakin rentoa elämää.. Jes, Tahvo!
Hansu.
Hessu Hopo.
Hessuhan on monitaitoinen selviytyjä ja yleensä elämäänsä tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Hessu, Sillä on aina kaikki "hyvin". Vähän hidas, mutta rento tyyppi.
Hessuhan oli myös aina välillä Super.
Taikaviitta tietysti. Koska se on se todellinen Aku Ankka, joka joutuu päivisin vetämään sikeitä ja olemaan vielä yksinhuoltaja 3 kakaralle. Ja sitten on vielä niskassa hönkimässä sadistinen Roope Setä.
Iines Ankka on seksikäs ja tyttömäinen. Voisi välillä pyllistää Hansulle ja välillä Akulle.
M55
Päätin jo tosi nuorena, että jos tämä valintatilanne joskus tulee eteen, niin se on Iines. Perustelu on se hieno vaaleanpunainen rusetti. Pidetään se.
Vierailija kirjoitti:
Hessu Hopo, olen aika omituinen.
No homohan se oli?
Vierailija kirjoitti:
Päätin jo tosi nuorena, että jos tämä valintatilanne joskus tulee eteen, niin se on Iines. Perustelu on se hieno vaaleanpunainen rusetti. Pidetään se.
Oletko transsu?
Hansu Hanhi. Pyylevä, kroonisesti pa, vähän tyhmä ja ikuisesti huono-onninen.
Ei vaan, sehän olen minä 😶
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No homohan se oli?
Hessu heilasteli joskus Helunan kanssa.
Jossain sarjassa Hessella on poika.
Joissakin tarinoissa Roopella on miespuolinen sihteeri, neiti Näpsän tilalla, joka voisin olla. Mutta taitaisin olla ennemminkin Taavi, ehkä vähän vähemmän sekoileva, mutta vähemmän koulutettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No homohan se oli?
Helunan kanssa oli aikaisemmin kunnes Polle vei (ihmekö tuo), ja sittemmin sai siitettyä pojan.
Vierailija kirjoitti:
Joissakin tarinoissa Roopella on miespuolinen sihteeri, neiti Näpsän tilalla, joka voisin olla. Mutta taitaisin olla ennemminkin Taavi, ehkä vähän vähemmän sekoileva, mutta vähemmän koulutettu.
Säästöpää? Taisi olla kirjanpitäjä.
Mummo Ankka ilmoittautuu ;)