Mikä Ankkalinnan hahmo olisit?
Itse tahtoisin olla Pelle Peloton, mutta valitttavasti olen vain se Pikku Apuri.
Kommentit (78)
Minni, koska olen sellanen pikkutietävä ja muotitietoinen.
Olisin kirjoittanut että A. A. mutta hahmon nimeä ei hyväksytty.
Mummo Ankka olin jonkun testin mukaan. No mua sanotaankin kotona Mummo Ankaksi, kun mm. leivon joskus maistuvia leivonnaisia ilman mitään ohjeita, ihan silmämääräisesti teen mm. piirakkapohjia eikä ikinä epäonnistu ja leipiä ns. jämistä tunnustelemalla, että taikin tulee hyvää.
Aku Ankka. Olen ihan yhtä epäonninen ja samanlainen rahan käyttäjä - kun sitä on, sitten tuhlataan surutta.
Vierailija kirjoitti:
No se koko sukulaisuus suhde on niiiiiiiin käsittämätön, tuolla Ankkalinnassa.
Veljenpojat.. Missä on heidän isä?
Ja sitten se Iines, aina kun Akulla menee joku juttu perseelleen, niin Hannu tulee paikalle ja korjaa potin. Ja se IInes lähtee heti Hannun mukaan.
Miettikääpä tuota opetusta mikä lapsille annetaan.
Pitäähän lasten oppia miten maailma oikeasti toimii. Tietävät olla olematta Akun kaltaisia.
Olen ehdottomasti Neiti Näpsä. LoL
Vierailija kirjoitti:
Olen ehdottomasti Neiti Näpsä. LoL
Joku rahamies tyyliin Roope kiikarissa ja toivottoman rakastunut etkä uskalla kertoa hänelle?
Vierailija kirjoitti:
No se koko sukulaisuus suhde on niiiiiiiin käsittämätön, tuolla Ankkalinnassa.
Veljenpojat.. Missä on heidän isä?
Ja sitten se Iines, aina kun Akulla menee joku juttu perseelleen, niin Hannu tulee paikalle ja korjaa potin. Ja se IInes lähtee heti Hannun mukaan.
Miettikääpä tuota opetusta mikä lapsille annetaan.
Jos olet ränkyttävä ja riidanhaluinen luuseri, niin asiasi menevät päin persettä. Se on ihan hyvä opetus.
Olen se pääsiäisnoita siitä tarinasta Pääsiäisnoita.
Vierailija kirjoitti:
Matami Mimmi
Minä kans! Jostain kumman syystä olen aina tykännyt Matami Mimmistä, topakka täti jolla on ❤ paikallaan. Saisi näkyä akkarissa enemmänkin.
Milla magia, ainoa jossa on sexyä
Piti oikein googlata mikä hahmo tämä Klaara Kotko olikaan, mutta tunnistin heti kun näin.