Mikä Ankkalinnan hahmo olisit?
Itse tahtoisin olla Pelle Peloton, mutta valitttavasti olen vain se Pikku Apuri.
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joissakin tarinoissa Roopella on miespuolinen sihteeri, neiti Näpsän tilalla, joka voisin olla. Mutta taitaisin olla ennemminkin Taavi, ehkä vähän vähemmän sekoileva, mutta vähemmän koulutettu.
Säästöpää? Taisi olla kirjanpitäjä.
Juuso?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hessu Hopo, olen aika omituinen.
No homohan se oli?
NIinpä niin. Hessu Homo höhöhöööööööööö!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hessu Hopo, olen aika omituinen.
No homohan se oli?
Helunan kanssa oli aikaisemmin kunnes Polle vei (ihmekö tuo), ja sittemmin sai siitettyä pojan.
Eikös Hessulla ja Akulla ole sama ongelma? Öisin sankareita niin pitää nukkua päivät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joissakin tarinoissa Roopella on miespuolinen sihteeri, neiti Näpsän tilalla, joka voisin olla. Mutta taitaisin olla ennemminkin Taavi, ehkä vähän vähemmän sekoileva, mutta vähemmän koulutettu.
Säästöpää? Taisi olla kirjanpitäjä.
Juuso?
Eikun Säästöpää. Näpsä ja Juuso on muita avustajia.
Hessu Hopo. Heluna. Iines Ankka. Neiti Näpsä. 176-671.
Nuuskamuikkunen. Myisin kulmilla nuuskaa.
Vierailija kirjoitti:
Se miespuolinen sihteeri on Säästöpää.
Vierailija kirjoitti:
Nuuskamuikkunen. Myisin kulmilla nuuskaa.
On kylläkin Muumilaakson väkeä.
Leenu, Liinu tai Tiinu. Striimaisin itseäni nettiin.
Super-Hessu olisin jos vain saisi superpähkinöitä jostain.
Olisin Hansu renki. Mummo syöttäisi ja herättäisi syömään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se miespuolinen sihteeri on Säästöpää.
Ankronikka-piirretyissä Roopella oli kirjanpitäjä nimeltään Valto Säröpää, jonka supersankari-alter ego oli Turbo-Ankka.
. N:o 29 18. 7. 1984 4:00 sis. lvv. .
Olisin Uuno Tohvelo jos saa olla sellainenkin hahmo joka on esiintynyt vain yhdessä sarjakuvassa ja siinäkin vain parissa ruudussa.
Taavi Ankka