Tiedättekö tupakoivia lääkäreitä? Käsittämätöntä.
Miten ihmeessä lääkäri voi tupakoida, varsinkin viihdetupakointi on älyttömintä.
Kommentit (15)
Suutarin lapsilla ei ole kenkiä. Itsekin vannotan aina työkavereita etteivät nostele ihmisiä yksin kuten itse töissä, menee paikat rikki.
T: Terveydenhoitoalalla itsekin
Kyllä. He käyvät myös p*skalla ja ovat muutenkin ihmisiä.
Kaksi Kauniaisissa asuvaa. Aviopari. No, olkoot, polttavat pilveä tupakan sijaan. Siksi harhaisia ja itsekkäitä paskiaisia.
Lääkärit vetävät myös bileissä lääkespriitä. Fakta. Oletko järkyttynyt?
Ylipainoinen lri
Päihdeongelmainen lri
Mt-ongelmainen lri
Kyllä vaan
En tiedä yhtään tupakoivaa lääkäriä. Tunnen enemmän kuin muutaman.
Aikuiset polttaa lapsia on kielletty . Aikuiset on vapaita valitsemaan .
Tiedän myös lihavia lääkäreitä sekä alkoholia käyttäviä lääkäreitä. Ihmisiä ne lääkäritkin on.
Vierailija kirjoitti:
Suutarin lapsilla ei ole kenkiä. Itsekin vannotan aina työkavereita etteivät nostele ihmisiä yksin kuten itse töissä, menee paikat rikki.
Ku et nosta nopeasti ettei napsaha selkä.
Mä tiiän yhen tupakoivan hammaslääkärin
Tiedän usemmankin röökaavan lääkärin, varsinkin leikkaavan.
Varovasti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ku et nosta nopeasti ettei napsaha selkä.
Nostotekniikat on hallussa, ja olen aika iso mies joten ei ongelmaa toistaiseksi. Tiedostan että 50+ vuotiaana voivat asiat olla toisin.
Kristiina xx kirjoitti:
En tunne ketään tupakoivaa lääkäriä, mutta hoitajia tunnen useitakin. Tunnen kuitenkin useita ruotsalaisia lääkäreitä, jotka nuuskaavat.
Kristiina, oletko hoitsu itse?
En tunne ketään tupakoivaa lääkäriä, mutta hoitajia tunnen useitakin. Tunnen kuitenkin useita ruotsalaisia lääkäreitä, jotka nuuskaavat.