Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pitäisi olla isänmaallinen?

Vierailija
22.10.2021 |

Mitä yhteistä meillä muka on toistemme kanssa?

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihaatko Jeesusta ??? kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä syy kirjoitti:

Jos isämaallisuutta ei olisi ollut Suomessa niin ette tekään sitä ymmärtämättömät kirjoittelisi täällä tälle palstalle.

Mutta kun isäm maallisuuden häpäisyprojekti onnistui suunnattoman hyvin. Kaikki rasismi ja rikollinen toiminta listattiin isäm maallisuuden alle ja sitä liattiin tarkoituksella. Jotkut suomalaiset jopa saatiin luopumaan leijonakoruistaan tämän häpäisyprojektin aikana. Tietoista toimintaa, johon osa häpäisypelkoisista sortui. Suomalaiset perinteisesti on helppo niputtaa tuomitsevalla katseella. Naapurihan voi muuten ajatella että olen...

Olen, niin mitä? Suomalainen, niin kuin kuuluukin olla :)

rasistipellet omivat leijonakorun, siksi se menetettiin. Nyt pitää olla valppaana että rasistipellet eivät omi uusia merkkejä. Voidaan menettää siniristilippu myös rasisteille jos ei taistella vastaan.

Taas tämä omimisargumentti. Eiköhän se kerro kaiken sinun isänmaallisuuden olemattomuudesta jos jonkun leijonakorun on joku ominut.

kuinka pihalla olet jos et pysty ymmärtämään että leijona on nyt rasistin merkki? Ainahan se on ollut, ei sitä tarvitse hävetä.

Mites nuo suomalaiset kunniamerkit, kun niissäkin tuppaa leijonia esiintymään :p

Kerrotko mikä leijonassa saa sinut pitämään sitä rasistisena ???? Mikä leijonassa voi olla rasismia toki kristittyjä kohtaan voi olla .

rasistit omivat leijonan, ei leijonassa ole mitään rasistista sinällään. Mutta nykysuomessa leijona on rasistin merkki, aivan kuin risti on kristityn merkki.

Ei se ole rasistin merkki. Sinä ja kaltaisesi käytte sotaa suomalaisuutta vastaan. Olet itse se rasisti.

wow, sun vastaus juuri osoitti että se on rasistin merkki, eikä mitään muuta.

Tajuathan, että ruotsalainen kansanpuolue halusi tuon paskaleijonan Suomen lippuun? Se on Ruotsista peräisin.

Vierailija
82/89 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle isänmaallisuus tulee uskonnostani ja yhteisöstä jossa elettiin perinteistä elämää. Suomalaiset marjat, suomalaiset kasvikset, suomalaiset reseptit, kansanlaulut, kansantarinat, sauna, luonnossa liikkuminen, flora ja fauna tietoisuus, lumisen ja kylmän talven erityispiirteet.

Joillakin ihmisillä isänmaallisuus tulee esille ainoastaan silloin kun halutaan haukkua toisten maiden kansalaisia. Perussuomalaiset ovat enimmäkseen tätä ryhmää, tai ainakin äänekkäimmät ovat.

Noh, toisaalta itse puhut isänmaallisuudesta ja haukut samalla toista ryhmää kuin itse olet (peruksia)...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä maksan veroja. Eikö siinä ole isänmaallisuutta tarpeeksi?

Ei. Vasemmistolaista passiiivista isänmaallisuutta jos sellaista nyt edes on olemassa. Jos olet isänmaallinen mies niin olet valmis puolustamaan maatasi henkesi menetyksen uhalla. Jos ole nainen, niin olet valmis tekemään lapsia ja pitämään heistä huolen aikuisikään saakka. Loput ovat sitten ei-isänmaallisia.

Jaahas, jaahas. Siellä kunnon sovinistiajatuksilla aivopesty ei-isänmaallinen jakaa epätasa-arvoisia aivopierujaan.

Vierailija
84/89 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Vasemmistolaista passiiivista isänmaallisuutta jos sellaista nyt edes on olemassa. Jos olet isänmaallinen mies niin olet valmis puolustamaan maatasi henkesi menetyksen uhalla. Jos ole nainen, niin olet valmis tekemään lapsia ja pitämään heistä huolen aikuisikään saakka. Loput ovat sitten ei-isänmaallisia.

Suomalaisten miesten pitäisi käydä akapygmien opissa siitä miten olla hyvä isä. Lasten dumppaaminen ei ole kovin isänmaallista.

Vierailija
85/89 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä syy kirjoitti:

Jos isämaallisuutta ei olisi ollut Suomessa niin ette tekään sitä ymmärtämättömät kirjoittelisi täällä tälle palstalle.

Mutta kun isäm maallisuuden häpäisyprojekti onnistui suunnattoman hyvin. Kaikki rasismi ja rikollinen toiminta listattiin isäm maallisuuden alle ja sitä liattiin tarkoituksella. Jotkut suomalaiset jopa saatiin luopumaan leijonakoruistaan tämän häpäisyprojektin aikana. Tietoista toimintaa, johon osa häpäisypelkoisista sortui. Suomalaiset perinteisesti on helppo niputtaa tuomitsevalla katseella. Naapurihan voi muuten ajatella että olen...

rasistipellet omivat leijonakorun, siksi se menetettiin. Nyt pitää olla valppaana että rasistipellet eivät omi uusia merkkejä. Voidaan menettää siniristilippu myös rasisteille jos ei taistella vastaan.

Taas tämä omimisargumentti. Eiköhän se kerro kaiken sinun isänmaallisuuden olemattomuudesta jos jonkun leijonakorun on joku ominut.

kuinka pihalla olet jos et pysty ymmärtämään että leijona on nyt rasistin merkki? Ainahan se on ollut, ei sitä tarvitse hävetä.

Mites nuo suomalaiset kunniamerkit, kun niissäkin tuppaa leijonia esiintymään :p

Kerrotko mikä leijonassa saa sinut pitämään sitä rasistisena ???? Mikä leijonassa voi olla rasismia toki kristittyjä kohtaan voi olla .

rasistit omivat leijonan, ei leijonassa ole mitään rasistista sinällään. Mutta nykysuomessa leijona on rasistin merkki, aivan kuin risti on kristityn merkki.

Ei se ole rasistin merkki. Sinä ja kaltaisesi käytte sotaa suomalaisuutta vastaan. Olet itse se rasisti.

Tajuathan, että ruotsalainen kansanpuolue halusi tuon paskaleijonan Suomen lippuun? Se on Ruotsista peräisin.

selvä, eli varmasti rasistin merkki.

Vierailija
86/89 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä syy kirjoitti:

selvä, eli varmasti rasistin merkki.

Sinulta lienee unohtunut, että Suomi oli Ruotsin vallan alla.

Vierailija
87/89 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä syy kirjoitti:

rasistipellet omivat leijonakorun, siksi se menetettiin. Nyt pitää olla valppaana että rasistipellet eivät omi uusia merkkejä. Voidaan menettää siniristilippu myös

No siniristilippu oli alunperinkin tyhmä valinta lipuksi. Mikä vika siinä alkuperäisessä leijonalipussa oli?

Vierailija
88/89 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos valkoiset miehet menevät ja valtaavat mustien/ruskeiden miesten maan, kyse on kolonisaatiosta. Jos mustat/ruskeat miehet valtaavat valkoisten miesten maan, kyse on monikulttuurisuudesta.

https://x.com/VPPietilae/status/1939754730265194573#m

Vierailija
89/89 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidäkään. En itsekään ole. Tuurista kiinni mihin sattuu syntymään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme