Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pitäisi olla isänmaallinen?

Vierailija
22.10.2021 |

Mitä yhteistä meillä muka on toistemme kanssa?

Kommentit (89)

Vierailija
41/89 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä syy kirjoitti:

Jos isämaallisuutta ei olisi ollut Suomessa niin ette tekään sitä ymmärtämättömät kirjoittelisi täällä tälle palstalle.

Mutta kun isäm maallisuuden häpäisyprojekti onnistui suunnattoman hyvin. Kaikki rasismi ja rikollinen toiminta listattiin isäm maallisuuden alle ja sitä liattiin tarkoituksella. Jotkut suomalaiset jopa saatiin luopumaan leijonakoruistaan tämän häpäisyprojektin aikana. Tietoista toimintaa, johon osa häpäisypelkoisista sortui. Suomalaiset perinteisesti on helppo niputtaa tuomitsevalla katseella. Naapurihan voi muuten ajatella että olen...

Olen, niin mitä? Suomalainen, niin kuin kuuluukin olla :)

rasistipellet omivat leijonakorun, siksi se menetettiin. Nyt pitää olla valppaana että rasistipellet eivät omi uusia merkkejä. Voidaan menettää siniristilippu myös rasisteille jos ei taistella vastaan.

Taas tämä omimisargumentti. Eiköhän se kerro kaiken sinun isänmaallisuuden olemattomuudesta jos jonkun leijonakorun on joku ominut.

kuinka pihalla olet jos et pysty ymmärtämään että leijona on nyt rasistin merkki? Ainahan se on ollut, ei sitä tarvitse hävetä.

Mites nuo suomalaiset kunniamerkit, kun niissäkin tuppaa leijonia esiintymään :p

Vierailija
42/89 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kieli ja kulttuuri yhdistävät. Itsekin olen usein pitänyt isänmaallisuutta aika turhana, mutta kun miettii jaettuja valtioita, vaikka Saksaa ennen tai Koreaa nykyään, niin ymmärtää ehkä paremmin, mikä idea nykyisellä tavalla rajatulla Suomella on.

Suomessa on monia kulttuureja, siis ihan syntyperäisillä suomalaisilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/89 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä maksan veroja. Eikö siinä ole isänmaallisuutta tarpeeksi?

Ei. Vasemmistolaista passiiivista isänmaallisuutta jos sellaista nyt edes on olemassa. Jos olet isänmaallinen mies niin olet valmis puolustamaan maatasi henkesi menetyksen uhalla. Jos ole nainen, niin olet valmis tekemään lapsia ja pitämään heistä huolen aikuisikään saakka. Loput ovat sitten ei-isänmaallisia.

Vierailija
44/89 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on maailman ainoa kolkka suomalaisille olla olemassa.

Miten niin? Kyllä minä voisin elää vaikka kuinka monessa muussakin maassa.

Vierailija
45/89 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kieli ja kulttuuri yhdistävät. Itsekin olen usein pitänyt isänmaallisuutta aika turhana, mutta kun miettii jaettuja valtioita, vaikka Saksaa ennen tai Koreaa nykyään, niin ymmärtää ehkä paremmin, mikä idea nykyisellä tavalla rajatulla Suomella on.

Murteita ei vissiin erotella kieliksi, eikä tapoja kulttuuriksi eli ihan erilaisia heimoperinteitä ja heimomurteita vaan.

Vierailija
46/89 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä syy kirjoitti:

Jos isämaallisuutta ei olisi ollut Suomessa niin ette tekään sitä ymmärtämättömät kirjoittelisi täällä tälle palstalle.

Mutta kun isäm maallisuuden häpäisyprojekti onnistui suunnattoman hyvin. Kaikki rasismi ja rikollinen toiminta listattiin isäm maallisuuden alle ja sitä liattiin tarkoituksella. Jotkut suomalaiset jopa saatiin luopumaan leijonakoruistaan tämän häpäisyprojektin aikana. Tietoista toimintaa, johon osa häpäisypelkoisista sortui. Suomalaiset perinteisesti on helppo niputtaa tuomitsevalla katseella. Naapurihan voi muuten ajatella että olen...

rasistipellet omivat leijonakorun, siksi se menetettiin. Nyt pitää olla valppaana että rasistipellet eivät omi uusia merkkejä. Voidaan menettää siniristilippu myös rasisteille jos ei taistella vastaan.

Taas tämä omimisargumentti. Eiköhän se kerro kaiken sinun isänmaallisuuden olemattomuudesta jos jonkun leijonakorun on joku ominut.

kuinka pihalla olet jos et pysty ymmärtämään että leijona on nyt rasistin merkki? Ainahan se on ollut, ei sitä tarvitse hävetä.

Mites nuo suomalaiset kunniamerkit, kun niissäkin tuppaa leijonia esiintymään :p

öö no jokainen merkin saaja ei ole rasisti. Monet sankarit sai tämän merkin menneisyydessä. Mutta nykymaailmassa leijona on persurasistin merkki.

Vierailija
47/89 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole hyvä ja mene elämään suomalaisin tavoin Lähi-Itään. Katsotaan kuinka kauan onnistuu :p

P.s. Ei intiaaneja, eikä suomalaisia tähän baariin ;)

Vierailija
48/89 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä syy kirjoitti:

öö no jokainen merkin saaja ei ole rasisti. Monet sankarit sai tämän merkin menneisyydessä. Mutta nykymaailmassa leijona on persurasistin merkki.

Sanot siis, että Suomen valtiolippu ja Suomen vaakuna ovat rasistisia?

Vierailija
49/89 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yhteisiä etuja. Kuten se, että jos Suomella menee hyvin, meillä on varaa maksaa sosiaalietuuksia.

Vierailija
50/89 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On isänmaallinen hetki, kun Suomi voittaa jääkiekon MM kultaa. Enkä taatusti ole ainut perheineni Suomenmaassa  sillä hetkellä.

Vierailija
51/89 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina ollut koulukiusattu ja syrjitty.... suomalaisten toimesta. Muutenkin Suomessa on mun mielestä liian harmaata, sää on huonoa, ihmisistä iso osa on juntteja, talot ja kaupungit rumia jne. Osaan nimetä kymmeniä maita ja satoja paikkoja, joissa varmasti olisin onnellisempi. En minäkään täysin ymmärrä miksi pitäisi olla isänmaallinen tai kokea iloa jostain yhteenkuuluvuudesta.

Vierailija
52/89 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Se on noiden persujen juttuja. Kai.

Vierailija
53/89 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole hyvä ja mene elämään suomalaisin tavoin Lähi-Itään. Katsotaan kuinka kauan onnistuu :p

P.s. Ei intiaaneja, eikä suomalaisia tähän baariin ;)

_ainoa_

Suomi ei ole ainoa paikka suomalaiselle olla olemassa, eikä Lähi-itä ole se vaihtoehto.

Vierailija
54/89 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä syy kirjoitti:

Kerrotko mikä leijonassa saa sinut pitämään sitä rasistisena ???? Mikä leijonassa voi olla rasismia toki kristittyjä kohtaan voi olla .

Vierailija
55/89 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Murteita ei vissiin erotella kieliksi, eikä tapoja kulttuuriksi eli ihan erilaisia heimoperinteitä ja heimomurteita vaan.

Saamelaiset, romanit...senkin white supremacy!

Vierailija
56/89 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsenäistä Suomeahan ei enää ole, olemme vain yksi EU:n alusmaista.

Vierailija
57/89 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä yhteistä meillä muka on toistemme kanssa?

Suomen Passi. Ei esimerkiksi Venäjän passi.

Kotimaiset kielet Suomi ja Ruotsi virallisina kielinä.

Oma raha. Tosin se on jo menetetty.

Omat lait. Islamin lait tulevat jossain vaiheessa hävittämään ne.

Oma prsidentti ja valtiopäivät.

Oma lippu, kansallislaulu, vaakuna.

....

siinä jo kohtuu monta yhteistä syytä olla isänmaallinen

Vierailija
58/89 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaatko Jeesusta ??? kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä syy kirjoitti:

Kerrotko mikä leijonassa saa sinut pitämään sitä rasistisena ???? Mikä leijonassa voi olla rasismia toki kristittyjä kohtaan voi olla .

Leijonat syö n##kereitä.

Vierailija
59/89 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne mitään suurta yhteenkuuluvuutta suomalaisten kanssa.

Siitä huolimatta hemkilökohtaiset arvoni ovat koti, uskonto ja isänmaa.

Vierailija
60/89 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle isänmaallisuus tulee uskonnostani ja yhteisöstä jossa elettiin perinteistä elämää. Suomalaiset marjat, suomalaiset kasvikset, suomalaiset reseptit, kansanlaulut, kansantarinat, sauna, luonnossa liikkuminen, flora ja fauna tietoisuus, lumisen ja kylmän talven erityispiirteet.

Joillakin ihmisillä isänmaallisuus tulee esille ainoastaan silloin kun halutaan haukkua toisten maiden kansalaisia. Perussuomalaiset ovat enimmäkseen tätä ryhmää, tai ainakin äänekkäimmät ovat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi