Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antibioottikuuri ja järjetön väsymys, normaalia?

Vierailija
14.04.2017 |

Nukuin 12h ja vielä päiväunet! Onko teillä ollut kova väsymys? kuuri on kyllä aika tuju.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain  Amorion 750 mg  viikon kuurin , hammastulehdukseen  ja olin kuurin  ajan kuin unimaailmassa.  Nukutti koko ajan, uskomattoman väsynyt olo. Kuurin loputtua väsymys hävisi  kolmessa päivässä. Ripulia ja hiivatulehdus tästä kuurista bonuksena.  

Vierailija
2/21 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain korvatulehdukseen amorion 750. Järkky olo 6 päivän jälkeen. Huono olo heikottaa ja pientä lämpöilyä. Ennen ei ole mistään antibiootista tullut mitään. Kaippa ikä voi senkin tuoda.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amorion antibiootti ja olen kuin narkoleptikko, väsyttää niin ettei pystyssä meinaa pysyä.

Vierailija
4/21 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amorionia poskiontelon tulehdukseen. Kipu poskesta hävisi heti, mutta kamala väsymys tuli tilalle. Myös muuten huonompi yleiskunto ja infektion oireet.

Vierailija
5/21 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin tämän vanhan ketjun. Mulla on just myös toi Amorion ja ai että väsyttää… pakko mennä kesken joulunvietonkin välillä vaan makaamaan! Aamullakin väsyttää kun herää. Jaa-a, no sellainen antibiootti sitten!

Vierailija
6/21 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävä olo jo yhdestä pilleristä!

Eilen illalla otin ekan pillerin poskiontelotulehdukseen. Parin tunnin päästä lääkkeen otosta kamala päänsärky ja nyt aamulla olo kuin jyrän alle jääneellä. Raskas ja uupunut olo, hyvä että kävellä jaksaa. Väsyttää niin ettei meinaa jaksaa töihin lähteä. Miten tällaisella ololla ylipäätään jaksaa töissä käydä....

Vierailija
7/21 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen allerginen amorionille, joten en voi sitä käyttää. Mut vähän aikaa sitten olin Flagyl ja kefexin kuurilla ja en tosiaan jaksanut tehdä päivisin oikein mitään.

Vierailija
8/21 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveelle sitä määrätä, elimistö koettaa toipua taudista. 

Vierailija
9/21 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten Tavanic kehkokuumeeseen. Aivan järjetön väsymys. Nukuin 10 h joka yö, 2 h päivällä ja koko ajan tuntui kuin olisi ollut 30 kg rinkka selässä. Mutta kyllä tautikin parantui.

Vierailija
10/21 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaus väsyttää.

Vierailija
11/21 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on sitten alkanut ihan järkyttävä ahdistuneisuus. Ihan outo epätodellinen olo ja kummallisia pelkotiloja.

Ei ikinä enää tätä antibioottia!

Vierailija
12/21 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kefeksin ja kova väsymys.

Vierailija
13/21 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävä olo jo yhdestä pilleristä!

Eilen illalla otin ekan pillerin poskiontelotulehdukseen. Parin tunnin päästä lääkkeen otosta kamala päänsärky ja nyt aamulla olo kuin jyrän alle jääneellä. Raskas ja uupunut olo, hyvä että kävellä jaksaa. Väsyttää niin ettei meinaa jaksaa töihin lähteä. Miten tällaisella ololla ylipäätään jaksaa töissä käydä....

Silloin jäädään sairauslomalle.

Vierailija
14/21 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi Amorion 500mg ja yksi Tavanic 500mg aamulla. Lisäksi kaksi Amorion 500mg illalla. Kymmenen päivän kuuri häätämään helikobakteeri. Kuudes päivä menossa. Kyllä väsyttää.

Vierailija
15/21 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia ainakin itselleni. 

Vierailija
16/21 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se elimistön tulehdus on pikemminkin se joka väsyttää ja käskee lepäämään. Te ootte jästipäät kipeitä, kai se nyt vähän väsyttää. 

Vierailija
17/21 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antibiootit ilmeisesti jotkut toimii niin että ne sitoutuu jotenkin rautaan tms? Eli jos on jo valmiiksi raudanpuutetta, niin väsymys on armoton. 

Vierailija
18/21 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 pv menossa Amorion comp  875mg/125mg  kitaluun ontelon tulehdukseen ja väsymys on aivan armoton. Vielä pitäis 2 pv popsia. Hädin tuskin jaksaa pystyssä pysyä ja pää ihan sumussa. Kaiken lisäksi tosi ahdistunut olo koko ajan ja tietenkin suolisto ihan sekaisin maitohappobakteereista ja Precosasta huolimatta. Toivottavasti edes tulehdus tokenee.

Vierailija
19/21 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairaus väsyttää.

Kyllä. Tulehdus erityisesti.

Vierailija
20/21 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että unen puute, itse vaivat, kuormitus tai lääke voi aiheuttaa väsymystä? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi