Tämän vuoden PARAS joululahjasi?
Paljon on keskustelua siitä kuinka huonoja lahjoja tuli ja kuinka huono joulu oli. Nyt kysynkin mikä oli PARAS lahja jonka sait tänä vuonna? Saitko toivomasi? Jos et, mikä oli paras ei-toivottu lahja?
Itse toivoin aamutakkia, en saanut, mutta sain sähköhammasharjan, ne on kalliita ja vanha meni rikki! Se oli iloinen yllätys.
Kommentit (70)
Sain monta kivaa lahjaa vanhemmiltani, mieheltäni ja siskoiltani mutta ehkä eniten mieltä lämmitti miehen antamat cd:t. Kuuntelen niitä nytkin.
Toivoin yöpaitaa, mutta sain sormuksen ja teatterilipun. Olen onnellinen lahjoista. Yöpaidan voin itse hankkia alennusmyynneistä.
Läppäri ja se, että meillä oli kiireetön ja rauhallinen aatto, jonka sain viettää perheen kanssa töiden sijaan!
650 euroa rahaa :) Sukulaisilta; anopilta ja vanhemmiltani. Ne antavat aina rahaa, kun sanovat, että eivät jaksa lähteä kaupoille kiertelemään. Se raha on kyllä yhteinen koko perheelle, mutta sillä yleensä ollaan ostetty joku pikku matka, tai hankittu kotiin uusi huonekalu tmv.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 00:21"]Toivoin yöpaitaa, mutta sain sormuksen ja teatterilipun. Olen onnellinen lahjoista. Yöpaidan voin itse hankkia alennusmyynneistä.
[/quote]
Mäkin ajattelin hankkia itselleni sen aamutakin nyt joulun jälkeen. Haluan kyllä jonkun ylellisen ja kalliin.
Iso nahkainen viikonloppulaukku:) Tarpeeseen tulee. Ja lahjakortti, huomenna heti aleen katsomaan löydänkö yhden tuotteen mitä olen etsinyt. Ja miehen kanssa liput viinitasting iltaan, aivan ihana lahja sekin.
sain ihanan puseron. ja vaikka mitä muutakin kivaa, mutta tuo on ehkä paras :)
Toivoin ja sain vihreitä kuulia :D Samoin toivoin ja sain paistin!
Mies oli oikeasti keksinyt hyvän lahjan. Olen valitellut salikamojen raahaamisen ärsyttävyyttä. Oli vuokrannut vuodeksi salilta kenkäkaapin ja ilmeisesti jostain retkeilykaupasta ostanut todella pieneen tilaan menevän ison pyyhkeen. Toivottavasti pyyhe on hyvä, ainakin äkkiseltään tuntui todella mukavalta.
Sain olkalaukun. En pyytänyt sitä mutta mies oli kait katsellut edellistä, käytössä olevaa ja nuhjaantunutta :) Äiti oli tehnyt samoin mutta ostanut hieman eri värisen. Nyt niitä on kaksi! Ihan häkellyin!
Lapsi avasi aattona pakettinsa rauhallisesti ja iloitsi sukkapakettiakin. Esittelin jokaisen lahjan iloisesti muille jonka jälkeen asetteli lahjan nätisti pöydälle ja avasi toisen. Ihana mukelo :)
Lamppu keittiöön ja sähköhammasharja, opiskelija oon
150€ lahjakortti s-ryhmälle. Olen niin tyytyväinen! Saadaan ostettua ruokaa ja prismasta muuta tarpeellista lapsille :)
400€ rahaa. Tulee tarpeeseen.