Tämän vuoden PARAS joululahjasi?
Paljon on keskustelua siitä kuinka huonoja lahjoja tuli ja kuinka huono joulu oli. Nyt kysynkin mikä oli PARAS lahja jonka sait tänä vuonna? Saitko toivomasi? Jos et, mikä oli paras ei-toivottu lahja?
Itse toivoin aamutakkia, en saanut, mutta sain sähköhammasharjan, ne on kalliita ja vanha meni rikki! Se oli iloinen yllätys.
Kommentit (70)
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 15:19"]
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 15:15"][quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 15:03"][quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 14:55"][quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 14:05"][quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 00:25"]http://www.blackgroup.fi/mekko-motley-white sain tälläisen mekon poikaystävältäni. :) [/quote] halloweeniä vartenko? [/quote] Mikä urpo sä oot? [/quote] no sori, mutta mun mielestä mekko näyttää naamiasasulta! [/quote] No sun pitää varmaan hankkia silmälasit. [/quote] kerro ihmeessä mitkä lasit tekevät tuosta mekosta kauniin? Pullonpohjalasit korkeintaan!
[/quote]
Täältä sivusta osallistun keskusteluun. Minusta kaunis mekko:). Rohkea mies, kun uskaltaa ostaa mekon naiselleen:). Oliko sopiva koko?
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 15:58"][quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 15:19"]
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 15:15"][quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 15:03"][quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 14:55"][quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 14:05"][quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 00:25"]http://www.blackgroup.fi/mekko-motley-white sain tälläisen mekon poikaystävältäni. :) [/quote] halloweeniä vartenko? [/quote] Mikä urpo sä oot? [/quote] no sori, mutta mun mielestä mekko näyttää naamiasasulta! [/quote] No sun pitää varmaan hankkia silmälasit. [/quote] kerro ihmeessä mitkä lasit tekevät tuosta mekosta kauniin? Pullonpohjalasit korkeintaan!
[/quote]
Täältä sivusta osallistun keskusteluun. Minusta kaunis mekko:). Rohkea mies, kun uskaltaa ostaa mekon naiselleen:). Oliko sopiva koko?
[/quote]
oli sopiva ja korostaa sopivasti vyötäröä. :) valmistujaisiini ajattelin laittaa, kun valmistun keväällä. :)
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 16:01"][quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 15:58"][quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 15:19"]
[/quote]
[/quote]
oli sopiva ja korostaa sopivasti vyötäröä. :) valmistujaisiini ajattelin laittaa, kun valmistun keväällä. :)
[/quote]
Hieno mekko! En nyt muista minkä vuosikymmenen tyyliä toi edustaa mutta tykkään paljon!
Maailman paras joulu oli viettää 85 vuotiaan mummoni kanssa edelleen joulua!!! Ja tietenkin oman perheen kanssa kauniissa savon maisemissa<3
Sain paljon tarpeellisia lahjoja, mutta näistä parhaista parhaimmat oli Hackmanin Savonia-aterimet ja Vallilan Metsänhenki-petivaatteet. En omalla rahalla olisi raaskinut hankkia.
Mieheni osti minulle järjestelmäkameran.
pyjamahousut, oon heikkona pehmeisiin paketteihin<3
Aarikan seimi oli ihana, se oli minulle monivuotinen toive.
Paras joululahja oli kun lapset ilahtuivat aidosti lahjoistaan. Se lasten ilo oli ihanaa :) Samoin, jouluruuat onnistuivat yliodotusten, kinkku oli juuri sopivan ylikypsää ja mureaa, mutta ei yhtään kuivaa. Tykkäsin omista lahjoistanikin, paras yllätys oli sähköinen jalkaraspi, jota itseasiassa tarvitsinkin, mutta en ollut raaskinut ostaa. Muitakin hyviä lahjoja sain. Mukavaa oli myös, että oli muutama päivä lomaa ennen joulua, niin ehdin siivota kunnolla talon, lattiasta kattoon, joten joulua oli kiva viettää siistissä ja kauniissa kodissa. Lahjat olin jo hyvissä ajoin hankkinut lapsille ja miehelle, ja muille läheisille, niin ei tarvinnut joulustressiä ottaa lahjoista (ja mennä kaupoille jonottamaan).
Kaiken kaikkiaan oli kiva joulu; esikoinen sanoi, että tämä oli paras joulu ikinä. Se lämmitti mieltä.
Sain yhden vaatteen mistä olen haaveillut jo pari vuotta :)
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 00:06"]Polar Loop :)
[/quote]
Sykemittarit näyri olevan hitti tänä vuonna! Itse sain lahjaksi 5v sitten, nykyään ne on kyllä enemmän rannetietokoneita verrattuna tuohon minun vanhaan...
No sain yöpaidan ja mukin. Noista mieluisampi on... hmmm... tuo yöpaita.
Portal ja Portal 2. En ollut toivonut niitä, mutta oli kyllä kiva yllätys! Isovanhemmilta sain 100 euroa. Se oli myös hyvä, koska tulee tarpeeseen.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 00:08"][quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 00:06"]Polar Loop :)
[/quote]
Sykemittarit näyri olevan hitti tänä vuonna! Itse sain lahjaksi 5v sitten, nykyään ne on kyllä enemmän rannetietokoneita verrattuna tuohon minun vanhaan...
[/quote] Mullakin on vanha sykemittari mutta tämä vaikuttaisi olevan aikamoinen monitoimivehje! :D Ylös, ulos ja lenkille..
F1 Racing lehti, niin kallis etten ole viitsinyt tilata... =)
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 00:10"][quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 00:08"][quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 00:06"]Polar Loop :)
[/quote]
[/quote] Mullakin on vanha sykemittari mutta tämä vaikuttaisi olevan aikamoinen monitoimivehje! :D Ylös, ulos ja lenkille..
[/quote]
Hah joo ei nyt kehtaa olla liikkumatta ja jättää mittaria laatikkoon.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 15:56"]Sain ikeasta ihanan kupin ja sellaisen jälkiruokakulhon! T.17v
[/quote]
IITTALASTA :D:D jäätävä aivopieru