37-v luokanope vastaa kännissä mihin vaan
Kommentit (35)
21: Olen yrittänyt ottaa kännykät mukaan opetukseen, en haittaamaan sitä. Vaikea vastata lapsista yleensä, nyt on mukava luokka ja niiden kanssa on mukava tehdä juttuja. Meidän koulu lienee vähän erityinen suhtautumisessa mamu-oppilaisiin, ihan hyvin menee tällä hetkellä.
Haittaavatki mamut, jotka eivät vielä osaa kunnolla suomea, mielestäsi liikaa muiden oppimista?
22: Pikemminkin päin vastoin, opet on yleisesti mukavaa ja jalat maan tasalla olevaa sakkia. Elämäni narskut olen kohdanut muualla. Opehuoneissa on kyllä välillä jännitteitä, mutta itse en halua lähteä mukaan niihin.
Pystytkö kohtelemaan niin, ettei pärstäkerroin vaikuta? Inhoatko joitain oppilaita?
27: Tällä hetkellä pystyn. Aiemmin en ole aina pystynyt, on ollut oppilaita, joiden kanssa on ollut vaikea olla ammatillinen. Johtuu myös vanhempien suhtautumisesta. Silti olen toki yrittänyt parhaani ;)
"Olen yrittänyt ottaa kännykät mukaan opetukseen, en haittaamaan sitä."
Mitä tämä käytännössä tarkoittaa? Miten niitä hyödynnetään opetuksessa?
Niistävanhemmista olis kyllä ollut mielenkiintoista lukea...
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 23:45"]
"Olen yrittänyt ottaa kännykät mukaan opetukseen, en haittaamaan sitä."
Mitä tämä käytännössä tarkoittaa? Miten niitä hyödynnetään opetuksessa?
[/quote]
Laskimena, sanakirjana, wikipedia, kahoot -pelit... you name it :)
1) Miksi haukuit oppilasta tunnistettavasti fb:ssa ja älysitkö, että se asia leviää kulovalkean tavoin vanhempien keskuudessa?
2) Miksi nakkelet niskoja yhteistyötahoille, myös vanhemmille, jotka aiheesta pyytävät kiinnittämään joihinkin asioihin huomiota?
3) Eikö tervehtiminen enää kuulukaan peruskäytöstapoihin?
4) Toivotko omalle lapsellesi samoin asioihin suhtautuvaa opettajaa?
No sammuit kesken kivan ja jäi vastaukset saamatta.
Oletko huomannut, onko opettajissa enemmän naraisteja kuin ihmisissä keskimäärin? Onko opehuoneessa ikävää kilpailua?