Vauva valvottaa! kysy jotain? :)
Kommentit (16)
Minkä ikänen vauva? Tyttö vai poika?
No joo, saispa itsekin joskus mennä nukkumaan sillon ku haluaa. Tsemppiä sinnekkin! Kummasti sitä jaksaa kun on oma lapsi kyseessä. :)
ap
Täällä kanssa valvotaan tytön kanssa. Hampaitakin on tulossa. Jaksaa aina kun saa tytön nätin hymyn :)
Meillä on vauvalla nyt flunssaa, muuten nukkuu suht hyvin. Onneksi jo menossa ohi. Täälläkin tyttö hymyilee hampaatonta hymyä aina kun katseemme kohtaa. Niin rakas.<3
ap
Epäröitkö alkaa perustamaan perhettä vai onko sinulle ollut tyyliin lapsesta pitäen selvää, että haluat jälkikasvua?
En epäröinyt, olen aina tiennyt että haluan lapsia. :) Olen myös aina luottanut että osaan hoitaa lapseni. Vaikka en itseäni aina hyväksi äidiksi tunnekkaan. :)
Mullakin 4kk tyttö. Tää nukkuu sikeästi kainalossa vaikka on vähän kuumetta.
kikattaako teidän Baby välillä hysteerisesti?
Ei kikata :D Nauraa ääneen jos kutittaa tai ilveilee ja juttelee tarpeeksi. Ap
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 00:58"]No joo, saispa itsekin joskus mennä nukkumaan sillon ku haluaa. Tsemppiä sinnekkin! Kummasti sitä jaksaa kun on oma lapsi kyseessä. :)
ap
[/quote]
Tässä just sopivasti makaan jo lämpimän peiton alla, ja alkaa silmät luppasee. Öitä ;)
T. Vela
Mä kans täällä lämpimän peiton alla ;) vauva tuhisee tuossa vieressä, ruukaa nukkua aamuun asti. Aamulla herää hymyssä suin, imetän häntä ja silitän tuota tummaa tukkaa. Mietin mitä niin hyvää olen tehnyt että hänet sain, en käsitä. Paras asia elämässäni. :)
ap
Hyvää yötä sinullekin vela! :)
ap
Tsemppiä 16, omani jo nukahti. :) Vielä kun malttaisi itse alkaa nukkumaan.
ap
Sama täällä, koitetaan jaksaa! Vituttaa kun mies kuorsaa vieressä :D