Että mua ällöttää koiranomistajat.
Luulevat että kaikki ihmisethän tykkää koirista. Luulevat että saavat pitää piskinsä vapaana missä vaan, myös metsässä koska missä missä muualla sitä voisin pitää vapaana?!
Oikeen minäminäminä sakkia. Yöks. Pitäkää ne piskinne kiinni ja ottakaa muut ihmiset huomioon!!
Kommentit (87)
Mun seefferi tulee ja syö sut kun tulet vastaan, sekään ei tykkää susta :)
Että mua ällöttää lastenomistajat.
Luulevat että kaikki ihmisethän tykkää lapsista. Luulevat että saavat pitää kakaransa vapaana missä vaan, myös metsässä koska missä missä muualla sitä voisin pitää vapaana?! Oikeen minäminäminä sakkia. Yöks. Pitäkää ne kakaranne kiinni ja ottakaa muut ihmiset huomioon!!
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 20:35"]Että mua ällöttää lastenomistajat.
Luulevat että kaikki ihmisethän tykkää lapsista. Luulevat että saavat pitää kakaransa vapaana missä vaan, myös metsässä koska missä missä muualla sitä voisin pitää vapaana?! Oikeen minäminäminä sakkia. Yöks. Pitäkää ne kakaranne kiinni ja ottakaa muut ihmiset huomioon!!
[/quote] arvasin, että tulee tämmönen vastine :D -en vihaa kumpiakaan, koiria tai lapsia
Pidäthän itsesikin kiinni jossain, en halua tulla sua vastaan missään. Koiratkaan ei varmasti tykkäis :D
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 20:43"]Vinkattu nettipoliisille :)
[/quote] niin että millä perusteella? :D
Ällöttää tommoset ihmissaastat kuin ap :)
Mitä nyt on vinkattu nettipoliisille? Että joku ei pidä koirista? Viu, viu... Ei voisi vähemmän poliisia kiinnostaa ei kaikki pidä maksalaatikostakaan...
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 21:28"]Mitä nyt on vinkattu nettipoliisille? Että joku ei pidä koirista? Viu, viu... Ei voisi vähemmän poliisia kiinnostaa ei kaikki pidä maksalaatikostakaan...
[/quote]
Haha :D noo, joku mielensäpahoittaja vinkannut. Vaikka en mä kyllä samaa mieltä ole kuin ap, mutta..
Aika monet koiranomistajat kuvailevat hyvinkin tarkasti koiransa kakkaamista. En vielä ole ymmärtänyt, mitä mielenkiintoista siinä on.
No aika hankala olis ajattaa koiria, jos ei vapaana sais pitää.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 21:36"]
Aika monet koiranomistajat kuvailevat hyvinkin tarkasti koiransa kakkaamista. En vielä ole ymmärtänyt, mitä mielenkiintoista siinä on.
[/quote]
Jaa, kyllä mä vaan useammin kuulen äitien tekevän kakkavertailua pilttiensä tuotoksista?
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 21:38"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 21:36"]
[/quote]
Jaa, kyllä mä vaan useammin kuulen äitien tekevän kakkavertailua pilttiensä tuotoksista?
[/quote]
Tämä on niiiin totta :'D äidit ne jaksaa suu vaahdossa kertoa pikku Petterin hienosta P:n muotoisesta kakasta oikein yksityiskohtaisesti.
En mä oman koirani paskasta kyllä ala tarinoimaan kellekään, enkä ole kuullut että joku niin olisi tehnyt :D
Tiesitkö että metsässä ei saa pitää koiraansa koskaan vapaana muu kuin maanomistaja tai sen luvalla, lisäksi metsästäjä jolla on lupa? Koiran irtipito aika ei tarkoita että koiran saisi luvatta laskea vapaaksi. T metsästäjä koirineen.
No onhan kissatkin tuolla vapaana ties missä..
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 21:47"]
[/quote]
Kissakaan ei sais maallakaan lainmukaan lähteä olikohan 150m kauemmas kotoaan. Ja sillonki sen omistaja on vastuussa...
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 21:51"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 21:47"]
[/quote]
Kissakaan ei sais maallakaan lainmukaan lähteä olikohan 150m kauemmas kotoaan. Ja sillonki sen omistaja on vastuussa...
[/quote]
No, useimmat kissanomistajat eivät tuota kyllä tosiaankaan noudata. Sitten ollaan suu vaahdossa kun koira on jossain vapaana, että joo.. :D
Aloittaja on selvästi onneton ja empatiaa vailla oleva ihminen. Ei koiria tai eläimiä tarvitse rakastaa mutta kaikista elävistä pitää välittää ja heikompia puolustaa. Minun puolestani aloittaja voisi painua jonnekin missä ei ole ihmisiä lähimaillakaan ja siten ei koiriakaan tai muita lemmikkejä oksettamassa. Oksentaisin itse ap:n päälle jos hänet jossain tunnistaisin :)
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 22:01"]Aloittaja on selvästi onneton ja empatiaa vailla oleva ihminen. Ei koiria tai eläimiä tarvitse rakastaa mutta kaikista elävistä pitää välittää ja heikompia puolustaa. Minun puolestani aloittaja voisi painua jonnekin missä ei ole ihmisiä lähimaillakaan ja siten ei koiriakaan tai muita lemmikkejä oksettamassa. Oksentaisin itse ap:n päälle jos hänet jossain tunnistaisin :)
[/quote]
Toivotaan nyt vain, että ap pitää itsensä kiinni jossain niin ei tarvitse sitäkään oksentamisen vaivaa nähdä tommosen ihmisen takia :)
Who cares mathafackha! Koirat = ♡♡