Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Että mua ällöttää koiranomistajat.

Vierailija
25.12.2014 |

Luulevat että kaikki ihmisethän tykkää koirista. Luulevat että saavat pitää piskinsä vapaana missä vaan, myös metsässä koska missä missä muualla sitä voisin pitää vapaana?!
Oikeen minäminäminä sakkia. Yöks. Pitäkää ne piskinne kiinni ja ottakaa muut ihmiset huomioon!!

Kommentit (87)

Vierailija
1/87 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 20:44"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 20:43"]Vinkattu nettipoliisille :)
[/quote] niin että millä perusteella? :D
[/quote]

Jos vaikka keksii levittää metsään rotanmyrkkymakkaroita ja tappaa jollekin rakkaan lemmikin ja YSTÄVÄN.

Vierailija
2/87 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä inise apina

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/87 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ällöttää = yököttää = oksettaa. Onhan sulla aina sankko tai oksennuspussi mukana, kun lähdet kaupungille, sillä koiria omistajineen tulee vastaan tuon tuostakin. Olisi todella ällöttävää, jos oksentelisit selvin päin pitkin poikin kaduille.

Vierailija
4/87 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 10:22"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 20:44"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 20:43"]Vinkattu nettipoliisille :)
[/quote] niin että millä perusteella? :D
[/quote]

Jos vaikka keksii levittää metsään rotanmyrkkymakkaroita ja tappaa jollekin rakkaan lemmikin ja YSTÄVÄN.
[/quote]
No, ehkä siitä ei kuitenkaan ollut kyse :o

Vierailija
5/87 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 09:58"][quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 06:22"]

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 04:13"]

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 04:11"][quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 04:10"][quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 03:51"] [quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 21:37"]No aika hankala olis ajattaa koiria, jos ei vapaana sais pitää. [/quote] no mitä helvettiä nää alapeukut täs tekee? Mitenkä ajatat koiria metsässä jos ne ei saa siwllä olla vapaana? [/quote]   Koira pitää olla aina omistajan kontrollissa. Koska omistaja on AINA 100% vastuussa koiransa teoista.  [/quote] ymmärrätkö sä mitä ajattaminen tarkoittaa? [/quote] vai ootko niitä idiootteja, jotka tahtoo kieltää metsästyksen?

[/quote]

Huvimetsästys pitääkin kieltää. Mutta metsästys ei ole mikään tekosyy että ei pitäisi huolehtia eläimestään. 

[/quote]

Mitähän tarkoittaa huvimetsästys? Jos metsästäjä metsästää riistaeläimen koiraa apunakäyttäen ja syö sen nii sehän on mitä egolokisin tapa hankkia sekasyöjänä ruoka. Kyllä koiranomistajalla vastuu ja kontrolli on koiraan vaikka se kulkisi km päässä omistajastaan, metsästäjää tarkoitan ja metsästäjällä on lupa pitää alueella koiraa vapaana, "tavallisella" tallaajalla taas ei
[/quote]
Tätähän asiaa ei tajua, jos ei asiasta kunnolla mitään tiedä. Itse olin ennen ituhippi, nykyään metsämiehen kanssa naimisissa ja ymmärrän ekosysteemistä ja luonnon tasapainosta vaan helvetisti enemmän. Esimerkiksi vaikka jänisrutosta, kun ne lisääntyy liikaa tulee rutto mikä tappaa, menipä talteen jänikset. Kun tulee väliin metsästäjä joka syö jäniksiä, pysyy kanta kurissa eikä tule ruttoa.

Vierailija
6/87 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 12:12"][quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 09:58"][quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 06:22"]

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 04:13"]

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 04:11"][quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 04:10"][quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 03:51"] [quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 21:37"]No aika hankala olis ajattaa koiria, jos ei vapaana sais pitää. [/quote] no mitä helvettiä nää alapeukut täs tekee? Mitenkä ajatat koiria metsässä jos ne ei saa siwllä olla vapaana? [/quote]   Koira pitää olla aina omistajan kontrollissa. Koska omistaja on AINA 100% vastuussa koiransa teoista.  [/quote] ymmärrätkö sä mitä ajattaminen tarkoittaa? [/quote] vai ootko niitä idiootteja, jotka tahtoo kieltää metsästyksen?

[/quote]

Huvimetsästys pitääkin kieltää. Mutta metsästys ei ole mikään tekosyy että ei pitäisi huolehtia eläimestään. 

[/quote]

Mitähän tarkoittaa huvimetsästys? Jos metsästäjä metsästää riistaeläimen koiraa apunakäyttäen ja syö sen nii sehän on mitä egolokisin tapa hankkia sekasyöjänä ruoka. Kyllä koiranomistajalla vastuu ja kontrolli on koiraan vaikka se kulkisi km päässä omistajastaan, metsästäjää tarkoitan ja metsästäjällä on lupa pitää alueella koiraa vapaana, "tavallisella" tallaajalla taas ei
[/quote]
Tätähän asiaa ei tajua, jos ei asiasta kunnolla mitään tiedä. Itse olin ennen ituhippi, nykyään metsämiehen kanssa naimisissa ja ymmärrän ekosysteemistä ja luonnon tasapainosta vaan helvetisti enemmän. Esimerkiksi vaikka jänisrutosta, kun ne lisääntyy liikaa tulee rutto mikä tappaa, menipä talteen jänikset. Kun tulee väliin metsästäjä joka syö jäniksiä, pysyy kanta kurissa eikä tule ruttoa.
[/quote]
kaiken lisäksi jänisrutto tarttuu myös ihmiseen. Mutta eihän niitä pupuja saa tappaa, kun ne on niin söpöjä.

Vierailija
7/87 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wt meininkiä omistaa koiria. Todella weeteetä.

Vierailija
9/87 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 17:04"]Wt meininkiä omistaa koiria. Todella weeteetä.
[/quote]
Joo ziiz nii wt ku voi ollaaah.. Ja olet ilmeisesti sitä mieltä, että kissan omistaminen ei ole wt :)

Vierailija
10/87 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 20:10"]Nyt kyllä yleistät aivan liikaa. On sellaisiakin koiranomistajia, jotka eivät kuvittele olevansa maailman napoja, pitävät koiransa kytkettyinä ja tajuavat myös sen, että kaikki eivät pidä koirista. Itse olen tällainen koiranomistaja. Vaikka en ole tavannut ainuttakaan sellaista ihmistä, joka koirastani ei pitäisi, tiedostan kyllä, että sellainen ihminen (tai useampi) voi joku päivä tulla vastaan. Silloin pidän asiallisesti koirani erossa ko. ihmisestä.

Sinä sen sijaan voisit olla suvaitsevaisempi, sekä välttää yleistyksiä, pöllö.
[/quote]
Aivan täysin samaa mieltä.

Vierailija
11/87 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä kyllä tosiaan symppaa koiranomistajia. Heillä omituinen harhaluulo, että kaikista on jotenkin hellyttävää, kun se kuolakasa tunkee kuonoaan joka paikkaan. Ällötys!

Vierailija
12/87 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, meillä täällä maalla irtokoiraongelma on ratkaistu maasturin karja-auralla. Pikku koukkaus, ja Musti on muisto vain. Ei tarvi inhota enempää irtaallaan olevia koiria, kun tarttuu rivakasti toimeen itse. 

Vierailija
13/87 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
14/87 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 21:28"]Mitä nyt on vinkattu nettipoliisille? Että joku ei pidä koirista? Viu, viu... Ei voisi vähemmän poliisia kiinnostaa ei kaikki pidä maksalaatikostakaan...
[/quote]
Hahahaaa persu ja rasse.

Vierailija
15/87 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vieläkään poistettu :'D

Vierailija
16/87 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 20:01"]

Luulevat että kaikki ihmisethän tykkää koirista. Luulevat että saavat pitää piskinsä vapaana missä vaan, myös metsässä koska missä missä muualla sitä voisin pitää vapaana?! Oikeen minäminäminä sakkia. Yöks. Pitäkää ne piskinne kiinni ja ottakaa muut ihmiset huomioon!!

[/quote]

mieheni ei välttämättä pidä mielipiteestäsi eikä koiramme Tim. Kannattaisi asennoitua uudella tavalla koiriin, sillä koira ei muista aina käytöstapoja.

http://www.vauva.fi/keskustelu/4352768/ketju/miehen_rothwayler_tim_nayttaa_kulman_koirille_paikan

Vierailija
17/87 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 19:59"]Enpä kyllä tosiaan symppaa koiranomistajia. Heillä omituinen harhaluulo, että kaikista on jotenkin hellyttävää, kun se kuolakasa tunkee kuonoaan joka paikkaan. Ällötys!
[/quote]
Eipä yleistetä. Minä en ainakaan oleta, että kaikki pitäisi koirista, kun en itekään pidä isoista ja päälle hyppivistä koirista. Tykkään pienistä ja keskikokoisista hyvin koulutetuista :)

Vierailija
18/87 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en ainakana ole tuollainen, vaikka mulla on koko elämäni ollut koiria. Ihan jo koiran oman turvallisuuden takia pidän sen kiinni ja se kävelee tien reunan ja mun välissä. Suljetulla alueella se saa olla irti. Ja ymmärrän myös sen, että kaikki ei koirista pidä enkä mäkään tykkää siitä, että koiraani tunkee vieraat ihmiset ulkona silittämään. Ja usko tai älä: en anna koirani nuolla mun naamaa taikka käsiä, se ei nuku sängyssä eikä tule sohvalle ja mä imuroin melkein joka päivä ja haluan pitää kodin siistinä :) Ja jos meille tulee kylään joku, joka ei koirista pidä niin koira voi kyläilyn ajan olla portin takana toisessa huoneessa, tosin en kyllä tunne ketään, joka mun luo tunkisi kylään jos koira olisi ongelma.

Vierailija
19/87 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä ketju on vieläkin täällä, vaikka ihan asialliset ketjut poistetaan heti?! Tää on kaukana asiallisesta :D

Vierailija
20/87 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme