Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa - uusi mies, seksi ja karvat..

Vierailija
25.12.2014 |

Olen tavannut ihanan miehen, ja olen ihastunut - kaikesta päätellen hänkin on aika myyty. Olemme tavanneet muutaman kerran ja päässeet pussailuasteelle, vaihdamme päivittäin kuulumisia. Nyt edessä on kohta enemmän yhteistä aikaa ja todennäköisesti jo jotain intiimiä, kun siihen suuntaan on asiat kehittymässä. 

Olen viimeksi harrastanut seksiä n. vuosi sitten - eräänlainen laastarisuhde eron jälkeen. Olen aikuinen, synnyttänyt nainen ja se näkyy. Olen suhteellisen hyvässä kunnossa, tämä uusi mies on kyllä nähnyt minut myös bikineissä, eikä se ainakaan häntä karkoittanut.

Täältä olen lukenut, että karvat on kauhistus. Niitä minulla on, enkä kotikonstein kyllä saa kaikkea pois. Alapääkarvat on runsaat ja tummat, ja joku jää aina sojottamaan johonkin. Eikä se värkki nyt muutenkaan mitenkään nätti ole. 

Kuinka paha juttu karvat oikeasti on? Voisin ajatella, että aikuinen mies ei sen tähden karta, mutta en nyt haluaisi että olen vastenmielinenkään tämän tähden. Sen sanon, että seksistä pidän ja häntä ehdottomasti haluan, olen jo päiviä käynyt ihan kuumana. Miehet, mitä mieltä?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
42/48 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi taivas. Ekan sivun kommentti siitä, että breikki foorumin suhteen olisi ehkä paikallaan. 

Ei täältä kannata vakavia neuvoja hakea tällaiseen aiheeseen. Jos mies on tosissaan niinkuin vaikuttaa menet sellaisena kun hyvältä tuntuu. Katso peilistä vähän miltä näyttää. Hirmu turre ei ole useimpien mieleen, eli trimmaa maks mitta johonkin inhimilliseen ja hiukan katso missä ne bikinirajat kulkee. 

Älä huoli. Mies on tosissaan - tällaisilla yksityiskohdilla ei ole väliä. Sitten kun olette seukanneet aikanne voit kysyä häneltä, millaisistä karvoista HÄN pitää. Meille miehillä kun ei ole kollektiivista makua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 13:09"]

2

[/quote]

3!

Vierailija
44/48 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 19:57"]

Mä haluun kieltä ja siks olen karvaton ;)

[/quote]

Joo, voi sitä vähän olla mutta kyllä sitä mielummin ajeltua pillua nuolee. Hyvin trimmattu vie voiton.

Vierailija
45/48 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 15:05"]

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 13:09"]

2

[/quote]

3!

[/quote]

4!!

Vierailija
46/48 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvattomuus on liian ylikorostunutta nykyaikana, luulen että vain noin 20% miehistä haluaa karvatonta kalkkunaa. Nämä miehet erotat mm. siitä että heille kaikki omakin ulkonäköön liittyvä on Liian tärkeää. Mm. habaa kattellaan iltasin peilistä, vetäytyvää hiusrajaa tarkkaillaan päivittäin, armeijassa ruikuttavat ensimmäisinä ym ym. Pari poikkeusta voi mahtua joukkoon toki.

Pieni karvojen siistiminen toki paikallaan normaalienkin miesten mielestä. Mutta ei välttämätöntä. Jos uusi miehesi on terveellä itsetunnolla varustettu normaali ihminen, hän tuskin muistaa kiinnittää huomiota karvotuksesi senttimetripituuteen.

Vierailija
47/48 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

E

Vierailija
48/48 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et olekaan saanut kuin vanhojen ukkojen puoivelttoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän