Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa - uusi mies, seksi ja karvat..

Vierailija
25.12.2014 |

Olen tavannut ihanan miehen, ja olen ihastunut - kaikesta päätellen hänkin on aika myyty. Olemme tavanneet muutaman kerran ja päässeet pussailuasteelle, vaihdamme päivittäin kuulumisia. Nyt edessä on kohta enemmän yhteistä aikaa ja todennäköisesti jo jotain intiimiä, kun siihen suuntaan on asiat kehittymässä. 

Olen viimeksi harrastanut seksiä n. vuosi sitten - eräänlainen laastarisuhde eron jälkeen. Olen aikuinen, synnyttänyt nainen ja se näkyy. Olen suhteellisen hyvässä kunnossa, tämä uusi mies on kyllä nähnyt minut myös bikineissä, eikä se ainakaan häntä karkoittanut.

Täältä olen lukenut, että karvat on kauhistus. Niitä minulla on, enkä kotikonstein kyllä saa kaikkea pois. Alapääkarvat on runsaat ja tummat, ja joku jää aina sojottamaan johonkin. Eikä se värkki nyt muutenkaan mitenkään nätti ole. 

Kuinka paha juttu karvat oikeasti on? Voisin ajatella, että aikuinen mies ei sen tähden karta, mutta en nyt haluaisi että olen vastenmielinenkään tämän tähden. Sen sanon, että seksistä pidän ja häntä ehdottomasti haluan, olen jo päiviä käynyt ihan kuumana. Miehet, mitä mieltä?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä vastaukset eivät varsinaisesti itseluottamusta vahvista. Ehkä aika näyttää, mikä on hyvä, jos nyt petiin asti päädymme. Sitä kyllä kovasti haluaisin. Kuten vastaaja 17 sanoikin, toivon, että mies haluaisi seksiä minun takiani, eikä karvojen tai muiden ominaisuuksien.

Ap

Vierailija
22/48 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että anna karvojen olla, mies ei ole sinua varten jos niiden takia karkuun juoksee!

Itse olen posliini, mutta ihan omasta halustani, en miehen. Jokainen olkoot sellainen mikä itsestä parhaalta tuntuu :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin tai myöhemmin, totuus tulee ilmi; olet karvainen nainen kuten kaikki muutkin naiset. En näe asiassa ongelmaa millään lailla.

Vierailija
24/48 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 20:45"]

Nämä vastaukset eivät varsinaisesti itseluottamusta vahvista. Ehkä aika näyttää, mikä on hyvä, jos nyt petiin asti päädymme. Sitä kyllä kovasti haluaisin. Kuten vastaaja 17 sanoikin, toivon, että mies haluaisi seksiä minun takiani, eikä karvojen tai muiden ominaisuuksien.

Ap

Mikäpä muukaan sen näyttäisi, kuin aika? Tuskinpa kukaan mies pelkkien karvojen ym. takia seksiä harrastaa. Eiköhän se ole kokonaisuus mikä ratkaisee kuinka homma etenee. :)

M40

[/quote]

Vierailija
25/48 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 19:44"]

Ok, eniten jännittää, että aiheutan jotain ällötystä syystä tai toisesta - karvojen tai yleensä alapään takia. Karvoja on myös pakaravaossa ja häpyhuulten sisäpuolella, enkä saa kyllä pois kaikkia. 

ap

[/quote]

Karvojen kanssa tai ilman, minä välitän naisesta muutenkin, luonne on tärkeämpi asia kuin ne karvat, jos mies oikeasti välittää sinusta.

Vierailija
26/48 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämänkaltaisia aloituksia lukiessani ihmettelen aina, että miten minä, kohtalaisen heikkoitsetuntoinen 22 v. naisenalku olen kyennyt seksiin monen miehen kanssa miettimättä päätäni puhki että apua, kropassa on sitä ja tätä ja tuota, oonkohan hirvee töörnoffi??

Kannattaisi opetella ensin hyväksymään, että olet ihminen jolla on ihmiselle ominaiset asiat. Sen jälkeen et edes TAJUA miettiä noin järjettömän typeriä asioita, koska et osaa edes kuvitella jonkun pitävän ihmismäistä ihmisvartaloa jotenkin omituisena. Ja ai että kun elämä helpottuu!!

//Sähköpostiosoite on pakollinen - aijaa? Mistä lähtien. Av, fuck you.

Vierailija
27/48 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä hyväksyn, miehenkin karvoineen kaikkineen. Ja tämä mies on karvainen, vehkeistään en tiedä, mutta jos muualla on, niin todennäköisesti sielläkin. 

Miehillä on niin kovat vaatimukset - pitää olla isot tissit, tiukka peppu, ei karvoja. Näkeehän sen tästäkin ketjusta. 

Ap

Vierailija
28/48 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 22:05"]

Kyllä minä hyväksyn, miehenkin karvoineen kaikkineen. Ja tämä mies on karvainen, vehkeistään en tiedä, mutta jos muualla on, niin todennäköisesti sielläkin. 

Miehillä on niin kovat vaatimukset - pitää olla isot tissit, tiukka peppu, ei karvoja. Näkeehän sen tästäkin ketjusta. 

Ap

[/quote]

Eiköhän niitä sieltäkin löydy. :) Kellä on kellä ei. Osa takertuu naisessa yksityiskohtiin, toisille ne ovat osia kokonaisuudesta vailla elämää suurempaa merkitystä.

M40

Vierailija
29/48 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajele kaikki karvat veke mitkä vaan saat hoidettua pois, rämemajava on jotain todellakin luotaantyöntävää.

Vierailija
30/48 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajele kaikki karvat veke jotka vaan saat hoideltua. Rämemajava on jotain todella luotaantyötävää!

Vierailija
31/48 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuisi että jos ekaa kertaa varten alkaisin ajelemaan, niin pitäisi olla sitten jatkossakin ajeltu. En lähtisi siihen vaan antaisin olla, joskus myöhemmin voi sitten yllättää ja sheivata jos siltä tuntuu. Ymmärrän että ap sua jännittää, mutta luulisin että paljon parempi vaikutelma jos on luonnollinen/siisti ja puhdas, kuin huonosti tehty sheivaus. Jos niitä karvoja on otettu pois, niin ne jäljelle jääneet siellä sisäpinnalla tai persvaossa tms. näkyy ihan varmasti paljon selvemmin, nehän on silloin niitä karvaisimpia alueita kun varsinainen pöheikkö on kaadettu.

Vierailija
32/48 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se ajelu koskaan mitään helppoa ole, mutta itse en kyllä enää koskaan jättäisi itseäni karvaiseksi.

Vierailija
33/48 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ihmeen takia ette mene sokerointiin?? Jälki on todella siistiä ja pysyy sellaisena pitkään. Kun kasvaa takaisin,  ei kuitenkaan tule kovaa pistelevää sänkeä vaan karva on hennompaa. Myös peppuvako otetaan! Karvoja voi jättää sen verran kuin haluaa ja tietyn malliseksi. Itsellänikin karvoitus tummaa ja runsasta, myös häpyhuulissa ja pepussa - kaiken saa pois ja tilalle sievä, musta pikkukolmio, ;) Ihanaa kun häpyhuulet on sileät ja kosketusherkät. Sattuu, mutta on sen arvoista!  Harvassa ne miehet jotka ei tykkäisi ja lisää omaakin nautintoa huomattavasti,  erityisesti suuseksissä. Ei tulisi mieleenkään ajella!

Vierailija
34/48 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh. Hyllä mulle karvahattu jalkojen välissä on halua vähentävä tekijä. Ei sen naisen tarvitse olla posliinikaan, mutta siistitty olisi kiva. Karvoihin tarttuu ikävästi hajut.

itse vältän suuseksin antamista, jos naisella on runs

Vierailija
35/48 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 19:58"]

posliini ei tarvitse olla mutta melko karvaton mikäli mielii saada suuseksiä ja tuskimpa monella naisellakaan kiihottaa imeä karvamulkkua?

[/quote]

Ette sitten osaa heittää perustelua kehiin vaan näpytätte alapeukkua. Luoja sitä valitusta minkä teistä alapeukuttajista joku tekisi miehen karvaisesta alapäästä mutta naiselta ei saa vaatia mitään

Vierailija
36/48 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 16:01"]

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 19:58"]

posliini ei tarvitse olla mutta melko karvaton mikäli mielii saada suuseksiä ja tuskimpa monella naisellakaan kiihottaa imeä karvamulkkua?

[/quote]

Ette sitten osaa heittää perustelua kehiin vaan näpytätte alapeukkua. Luoja sitä valitusta minkä teistä alapeukuttajista joku tekisi miehen karvaisesta alapäästä mutta naiselta ei saa vaatia mitään

[/quote]

Öm, no minä olen nainen jolta ei "saa vaatia" karvojen poistoa, enkä vaatisi mieheltäkään. Miehen alapään karvoitus on mulle ihan se ja sama. Mulle myös ihan sama mitä muut naiset tekee karvoitukselleen. Joku menee sokerointiin ja joku raakkaa päivittäin, itse en pidä sitä järkevänä ajan ja rahan ja vaivan käyttönä omalla kohdallani, niin en sitä tietenkään tee ainakaan normaalielämässä. Eikä haittaisi vaikka jäisi suuseksi saamatta sen vuoksi, sehän on ihan miehen päätös mitä tekee. Jollain toisella erilaiset prioriteetit ja ihan ok mulle se.

Vierailija
37/48 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
38/48 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 16:01"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 19:58"]

[/quote]

[/quote]

Öh... Luoja sitä valitusta minkä minä tekisin karvattomasta miehen alapäästä. Niljakasta. Kyllä pitää olla kunnon mätäs, mistä se jykevä honka kohoaa.

Vierailija
39/48 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 22:05"]

Ap

[/quote]

Miten niin miehillä ? Täällähän on monta haukkumaketjua pienestä munasta johon ei voi edes vaikuttaa. Perseeseen voi helposti pienellä reenillä ja tisseihin voi myös?

Vierailija
40/48 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi ajella karvoja miehen takia tai meikata, laittaa hiuksia, peseytyä,  jos et selpaa sellaisena kuin olet niin unohda sellainen mies.

mene tapaamaan miestä hikisissä college housuissa ja liekkihupparissa laita päähäsi vielä maastokuvioinen lippalakki. jos sisäinen kauneutesi ei kiinnosta miestä niin voit mennä takaisin lähiöterassille imemään keskikaljaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan