Syökö joku yhä Mariekeksejä?
Kommentit (83)
Itseasiassa just ostin toissapäivänä niitä, koska nostalgia. En ole vielä avannut pakettia, koska olen herkkulakossa.
Vähiten kaloria on. Nam. Maksaa 65 s Sokkarilla.
Marie- ja Doriskeksit on pahimpia :D ja ne ihme kaneliässät
Joo, mä teen niistä lissäätä. Lissää on alkuperäiseltä amerikkalaiselta nimeltään s'more.
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa just ostin toissapäivänä niitä, koska nostalgia. En ole vielä avannut pakettia, koska olen herkkulakossa.
Okei itsekuri 110%. Mä en ikinä herkkulakossa voisi ostaa mitään makeaa, olisi liiallinen ihmiskoe!
Vierailija kirjoitti:
Eihän ne mitään herkkua ole joten anna mennä vaan.
Valmistaja ent Kantolan pipari, nyt norjalainen Orkla. Maistuu öyläteiltä eli ei miltään ja liian ohuita.
Muistaakos kukaan Suklaamariet, aallon malliin suklaata, voi mitä herkkua
Vierailija kirjoitti:
Muistaakos kukaan Suklaamariet, aallon malliin suklaata, voi mitä herkkua
Muistan.
Kantolan Piparin aikaan olivat maukkaampia nyt pahvisempia mutta vähän tosijjaan niitä kaloria.
Voi ap. Uskottavuutesi on nolla kun aloituksestasi puuttuu taas sana ööh.
Marie-keksit ovat sopivan mauttomia ja kuivakoita kahvileiviksi. Meillä käytetään säännöllisesti.
Minä tykkään. Vadelmahilloa päälle ja nam!
Marie kun sulaa kahviin mössöksi, tulee lapsuuskoti mieleen. Täytyy mennä ostamaan pitkästä aikaa.
Suklaalevitteellä tai hillolla päällystettynä on ihanaa.
Niitä laitetaan aina tarjolle ei-toivotuille (kahvi)vieraille.
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään. Vadelmahilloa päälle ja nam!
Ne sopii hyvin siihen, että laittaa jotain päälle. Kermavaahtoa ja mansikkaa, niin on kuin minikokoinen mansikkakakku.
Maistuu pahvilta rouskis rouskis