Mitä lahjoja Jeesus antoi teille?
Kommentit (25)
Tajusin jotain. Jeesus näytti kuinka kova voima rakkaudella ja hyvällä tahdolla on:)
Perheen kanssa yhdessäoloa, lämminhenkistä sellaista, sukulaisten kanssa hyviä hetkiä, kauniita joulujuhlia, mammonaa ja hyvän mielen sekä uskon sydämeeni, valkoisen joulun ym. Myös rauha Suomessa tällä hetkellä on suuri lahja. Kiitos Jeesukselle!
Mahdollisuuden palata takaisin hänen ja Taivaan Isän ja Äidin luo kotiin mistä olen tullutkin <3
Kaksi päivää jatkunut ummetus loppui.
Värikkään ponchon, on tapana hänen kotimaassaan ja se kirjoitetaan Jèsus ja lausutaan "Hesus". Meksikosta on, toimii koululla talkkarina.
Kuten laulussa sanotaan: valon, autuuden ja anteeks'annon, kaikki taivaan tavarat.
Hän rakastaa meitä niin paljon että antoi henkensä meidän puolesta ja nousi ylös sen jälkeen. Hän on tehnyt uhrauksen jotta minä ja jokainen voisi puhdistautua synneistä.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 15:05"]
Hän rakastaa meitä niin paljon että antoi henkensä meidän puolesta ja nousi ylös sen jälkeen. Hän on tehnyt uhrauksen jotta minä ja jokainen voisi puhdistautua synneistä.
[/quote]
Se mitään antanut henkeään huijas vaan ja näytti keskaria.
Osoitti, että huorat ovat kivoja.
Ai onko tämä uskovaisten palsta? Kovasti tuntuu olevan vl-porukkaa... Kaikki olette tietenkin jostain Oulusta?
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 19:12"]Kaksi päivää jatkunut ummetus loppui.
[/quote] itse sain ruton ja talossa vilisee heinäsirkkoja
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 16:35"]Ai onko tämä uskovaisten palsta? Kovasti tuntuu olevan vl-porukkaa... Kaikki olette tietenkin jostain Oulusta?
[/quote]
Valitettavasti on paljon vl porukkaa... Ei minulla sinäänsä niitä vastaan oo mutta entisenä vl:nä mua ärsyttää lukee niitä vl oppeihin liittyvii kommentteja. Luulevat ties mitä päätöntä.. Eikös vl:lle ole oma keskustelupalsta, menkää sinne änkemään omia ahdasmielisiä oppeja. Elkää yrittäkö yhtään enempää ihmisiä saattaa siihen harhauskontoon. Se on uskonto eikä kuulu kristinuskoon oikeastaan ollenkaan. Ennemminki vois sanoo että yhtä tiukka ja lakihenkinen yhteisö kuin juutalaisuus.
Eletään me kristityt skovaiset ILOITEN ja ylistäen Herraa. Ei uskonnossa vaan uskossa! Usko tekee vapaaksi mutta uskonto sitoo.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 19:12"]
Kaksi päivää jatkunut ummetus loppui.
[/quote]up
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 18:32"]
?
[/quote]
b