En laita talvirenkaita
Talvirenkaat on hallitusten ja rengasteollisuuden juoni. Liukkaat tiet eivät ole kovin vaarallisia ja on minun perustuslaillinen oikeuteni ajaa kesärenkailla. Ketä se häiritsee? Suojellaanko tässä nyt talvirenkaiden käyttäjiä, joita joka tapauksessa kuolee joka talvi?
Kommentit (171)
Sivun laidassa näkyy talvirengasmainos, kun avaa tämän ketjun. Salaliitto vahvistettu!!1!!
Miksei ole talvirengastodistusta? Tottakai sellainen pitää olla ja motarin päässä poliisien olla tarkastamassa. Jos ei ole talvirenkaita ei saa ajaa moottoritiellä ja presidentti haukkuu toisten talvirenkaallisten kunnon kansalaisten uhraamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Minä en voi ajaa autolla lainkaan. Syynä on että renkaat on mustat ja se tarkoittaa samalla että alistaisin mustia, laittamalla ne kärsimään ja ottamaan kaikki iskut ja töyssyt vastaan mitä tie voi antaa.
Jos mustassa renkaassa on valkoinen osa, se edistää kahtiajakoa.
Vierailija kirjoitti:
Mä vaihdoin renkaat kaks kertaa, mutta kyllä tämä saa nyt riittää. En vaihda enää
Minäkin! Ja yhteen menoon!
No siis saahan jokainen vaihtaa tai olla vaihtamatta talvirenkaita, mutta yökerhoihin johtaville kaduille pääsee vain talvirenkailla.
Nyt riitti! Presidentti ei halua kärjistää kärhämää talvirenkaallisten ja talvirengattomien välillä mutta teki sen nyt erittäin selvästi!
Vierailija kirjoitti:
No siis saahan jokainen vaihtaa tai olla vaihtamatta talvirenkaita, mutta yökerhoihin johtaville kaduille pääsee vain talvirenkailla.
Ihan sama. Kärkkäisellä ei kysytä onko talvirenkaat alla.
Talvirenkaat väärissä autoissa johtavat itsenäisyyden menetykseen.
Venäläiset tulevat rajan yli Suomeen ensi talvena, ottavat talvirenkaat autoistamme ja valloittavat Suomen.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa olla käyttämättä myös turvavyötä. Siihen vyön materiaaliin on imeytetty mikrosiruja jotka imeytyy paidan ja ihon läpi verenkiertoon. Ne saa ihmisen käyttäytymään kaikkien sääntöjen mukaisesti, saattavat jopa huomata tien reunassa ympyrän muotoisia merkkejä joissa samanlaisia numerosarjoja joita näkyy siinä ratin takana mihin heiluva tikku välillä osoittelee.
Sirut saa myös kätesi vastustelustasi huolimatta hamuamaan vilkkuviikseä kun olet aikeissa kääntyillä risteyksessä, se jos joku on vastenmielistä.
Turvavyö hankaa ihon rikki ja ne sirut menee sitä kautta.
Minulla on talvirenkaina 11 talvea ajetut vanhat kiinalaiset kitkarenkaat.
Kellään muulla kuukautiset myöhässä renkaiden vaihdon jälkeen?
Nyt jo toista viikkoa myöhässä
Luin lehdestä että 3 autoa oli päässyt katsastuksesta läpi samoilla kesärenkailla. Siis ihan peräkkäin vaikka inssi oli tarkistanut kaikkien renkaat. Ei ollut huomannut että samat renkaat kaikilla..
Minä ajoin siilin yli ja nyt autossani on ns. luonnollisilla nastoilla varustetut talvirenkaat jotka tutkimusten mukaan ovat tehokkaimmat.
Vierailija kirjoitti:
Eräälle tutulle tuli käsi tosi kipeäksi renkaiden vaihdon jälkeen! Minä en ikinä vaihda talvirenkaita!
Miehelle nousi illalla autokuume ja sitten joutuu ostamaan yksityiseltä myös talvirenkaat. Onneksi oli vielä otettu sulamaan, vaihtoi samalla myös talvirenkaat. Nyt voi olla huoletta taas 6 kk, kun taas pitää vaihtaa renkaat.
Vierailija kirjoitti:
Talvirenkaat aiheuttavat hedelmättömyyttä. Tästä ei puhuta, jotta ihmiset ne renkaat vaihtaisivat. Talvirengaspakko tulee johtamaan ihmiskunnan tuhoon, K-kauppiaani kertoi minulle tämän, joten sen on pakko olla totta! Asiasta löytyy myös YouTube-videoita, joissa luotettavat professorit kertovat löydöksistään. Eliitti ja suuryritykset yrittävät tämän salata, mutta onneksi vapaat mediat kertovat totuuden. Jostain syystä vapaaksi mediaksi lasketaan myös YouTube, vaikka Google omistaa sen. Minulle on vielä vähän hämärää miksi, mutta kannattaa toki myös käyttää Googlen hakukonetta, sen kautta löytä totuuden! Googlea ei tässä yhteydessä lasketa Eliitin salajuoneksi.
Olen kuullut, että kiiltävät vanteet aiheuttavat kuumotusta lisääntymiselimiin. Onko tästä tehty rottakoetta.
Eilen vaihdoin autoon talvirenkaat, mutta tätä ketjua lukiessani vasta tajusin, millaisen virheen olenkaan tehnyt. Kunhan nyt saan kahvit juoduksi, niin menen kyllä vaihtamaan kesärenkaat takaisin alle.
Vierailija kirjoitti:
Eräälle tutulle tuli käsi tosi kipeäksi renkaiden vaihdon jälkeen! Minä en ikinä vaihda talvirenkaita!
Toisille tulee autokuume. Se vasta tulee kalliiksi, pistää henkeä haukkomaan niillä, joilla ei ole autoa ja talvirenkaita.
Talvirengastestejä ole ehditty tehdä huolella. Kuka korvaa, jos jotain sattuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en voi ajaa autolla lainkaan. Syynä on että renkaat on mustat ja se tarkoittaa samalla että alistaisin mustia, laittamalla ne kärsimään ja ottamaan kaikki iskut ja töyssyt vastaan mitä tie voi antaa.
Jos mustassa renkaassa on valkoinen osa, se edistää kahtiajakoa.
Eikä voi maalatakaan, silloin puhuttaisiin maalittamisesta ja eduskunta on vihreiden lakialoitteesta sen kieltänyt.
Kalevalainen muinaisusko pitää kuljettajan kunnossa. Huudan Ukkoa avuksi, ja johan pysyn tiellä.
Tosin en ole kokeillut, mutta tämä on totta koska uskon niin.