En laita talvirenkaita
Talvirenkaat on hallitusten ja rengasteollisuuden juoni. Liukkaat tiet eivät ole kovin vaarallisia ja on minun perustuslaillinen oikeuteni ajaa kesärenkailla. Ketä se häiritsee? Suojellaanko tässä nyt talvirenkaiden käyttäjiä, joita joka tapauksessa kuolee joka talvi?
Kommentit (171)
Onko kyllä erittäin Pas ka vertaus! Ettekö parempaan pysty?
Vierailija kirjoitti:
Arvasin, että kohta osuu Juhaa leukaan. Röh röh röh...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvasin, että kohta osuu Juhaa leukaan. Röh röh röh...
Ja että rokotekriittiset älähtävät, kun viimeinkin tajuavat mihin tällä viitataan.
Kaksi kertaa olen erehtynyt ostamaan, kolmatta kertaa ei tule!
Tilastojen mukaan kaikki talvirenkaiden käyttäjät kuolee joskus. Täytyy johtua talvirenkaista.
Sen sijaan tilastojen mukaan aniharva talvirenkaita käyttämätön kuolee koskaan.
Tunteeko joku jonkun joka on kuollut talvirenkaiden käyttämättömyyteen?
aloitus ilmiannettu talvirengasvastaisena.
Kohta varmaan perustetaan laitoksia joissa tarkastetaan talvirenkaat. Polkee MINUN oikeuksia valita renkaat ja ihan naaaatsihallintoa. Miten se muita suojelee jos suhaan kesärenkailla, eihän talvirenkaat suojele kaikkia käyttäjiä.
Vierailija kirjoitti:
Analogia on todella _huono_.
Minusta tämä on hauska ketju, ja olen rokottamaton😂
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi Keniassa eivät käytä talvirenkaita ollenkaan ja hyvin menee. Koska meillä?
Mistä näitä 5 vuotiaita riittää tällä jatkuvasti RÄ KÄ NO KAN pitäis olla jo nukkumassa.
Kaikille kansalaisille on tilattu kolmet talvirenkaat...
Vierailija kirjoitti:
Joo, muut saa laittaa jos haluaa, minä en laita. Se millä minä ajan ei ole muiden asia. Poliisi ajaa kansan kahtiajakoa talvirengan ja kesärengas ihmisten välille.
Olet ymmärtänyt uuden tieliikennelain väärin. Takvirengaspakko on edelleen. Itse asiassa uuden lain mukaan se pakko pidenty 2kk eli on oltava alla 2kk pidempään kelien niin vaatiessa eli kyllä laitat kelien niin vaatiessa. Olet idiootti jos et laita.
Vierailija kirjoitti:
Talvirenkaiden vaihto aiheuttaa miehelleni kestoseisokin. Ainakin viikon ajan kulkee jopo pystyssä motonetilla vertailemassa tunkkeja ja vääntimiä pulttien irroitukseen. Toivomme lasta ja itse mietin, että onko talvirenkaat varmasti tutkittu, ettei niistä vaan irtoa kumipölyä miehen stondikselle ja aiheuta mikromuovipintaa estäen raskauden?
KauHeeTa! Tostahan voi tulla vaikka mitä haittoja ja mutaatioita teidän tulevalle lapselle!
Mitä enemmän liikenteessä on autoja, joissa talvirenkaat, sitä enemmän peltikolareita ja teiltä suistumisia. Mistäköhän johtuisi? Herätkää!
Ajan vaan tosi varovasti kerran viikossa kauppaan ja muuten pysyn kotona. Ei ole koskaan edes jarrutus mennyt pitkäksi. Aina meitä kesärenkailla ajavia syrjitään, vaikka ne on ne talvirengasfanaatikot, jotka ajelee ympäriinsä ja kolaroi!
Voinko käydä kaupassa ilman talvirenkaita, jos peitän maskin?
Meidän naapuri ajoi ulos tieltä, vaikka sillä on talvirenkaat. Miksi meitä pakotetaan vaihtamaan talvirenkaat, vaikkei ne edes toimi?
Talvirenkaat aiheuttavat tieltä suistumisia ja niiden takia syntyy uusia kolarityyppejä. Avaa jo ne silmät!
Hyvä ketju 😂 Hyvin sarkastinen rokotemyönteinen, kiitos!
Analogia on todella _huono_.