En laita talvirenkaita
Talvirenkaat on hallitusten ja rengasteollisuuden juoni. Liukkaat tiet eivät ole kovin vaarallisia ja on minun perustuslaillinen oikeuteni ajaa kesärenkailla. Ketä se häiritsee? Suojellaanko tässä nyt talvirenkaiden käyttäjiä, joita joka tapauksessa kuolee joka talvi?
Kommentit (171)
Oikeasti tässä on taustalla kumiyhtiöiden ja lääketehtaiden välinen verinen kilpailu.
Kun AIDS -lääke keksittiin, kondomien valmistajat olivat hätää kärsimässä. Samaan aikaan alkoi valtava talvirenkaiden tuputus ja propaganda.
Kondomitehtaat alkoivat tehdä renkaita, etteivät jäisi myyntikisassa kakkoseksi. Niinpä keksittiin covid, koska lääkefirmat haluavat voittoa.
Kumitehtailla on myös luonnostaan suhteet autoteollisuuteen, joka on valmistanut nykyiset lämpimät autot. Niissä voi talvellakin harrastaa salaseksiä, joka lisää kondomien käyttöä.
Näin perinteiset perhearvot murenevat, nuorten irtoseksi lisääntyy ja edessä on perikato.
Trump takaisin valtaan!
Itse katselen ainakin pari talvea miten asiat kehittyy ennen kuin harkitsen nastarenkaita.
Ei ole mitään järkeä laittaa talvirenkaita nuorten ihmisten autoihin! Tilastojen mukaan kukaan alle 16 vuotias ei ole ajanut autoa ja kuollut koska autossa ei ollut talvirenkaita!!! Ihmisoikeudet ja sanavapaus ja perustuslaki ja japanilainen tutkimus jota ei ole oikeasti tehty!
Olen koko kesän ajanut ilman talvirenkaita ja hyvin on mennyt. Syön paljon vitamiineja ja pidän peruskuntoa yllä, niin en aja ojaan.
TalvirengasSUOSITUS! Siis suositus!!!
Vierailija kirjoitti:
Talvirenkaat-Vapaus Valita!
Isoisäni taistelivat talvisodassa vapauden puolesta ilman talvirenkaita.
oLen saraanhotaja ja kaiki minun työkanverit ottaa vain suolavettä kesärentasiin, ei talvirenkaille!
t. saraanhoitaaja
Puolueista vain PS puolustaa ihmisten oikeutta ajaa talvella kesärenkailla, siksi PS.
Positiivinen asenne, sinkkiä ja D-vitamiinia, niin ei mitään talvirenkaita tarvita!
Ei mitään talvirenkaita tässä nyt tarvita, vaan ratkaisu löytyy kurkuman ja oreganon runsaasta käytöstä, niiden avulla estetään ojaan ajot. En ole minkään alan asiantuntija, mutta tuli vain mieleeni, että olen paljon fiksumpi kuin ne jotkut tutkijat, jotka eivät varmasti ole tulleet edes ajatelleeksi tätä.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti tässä on taustalla kumiyhtiöiden ja lääketehtaiden välinen verinen kilpailu.
Kun AIDS -lääke keksittiin, kondomien valmistajat olivat hätää kärsimässä. Samaan aikaan alkoi valtava talvirenkaiden tuputus ja propaganda.
Kondomitehtaat alkoivat tehdä renkaita, etteivät jäisi myyntikisassa kakkoseksi. Niinpä keksittiin covid, koska lääkefirmat haluavat voittoa.
Kumitehtailla on myös luonnostaan suhteet autoteollisuuteen, joka on valmistanut nykyiset lämpimät autot. Niissä voi talvellakin harrastaa salaseksiä, joka lisää kondomien käyttöä.
Näin perinteiset perhearvot murenevat, nuorten irtoseksi lisääntyy ja edessä on perikato.
Trump takaisin valtaan!
Toisaalta kondomien laatu on laskenut. Tämä on tehtaisiin ja testilaboratorioihin soluttautuneiden vastavakoilijoiden ja sabotöörien ansiota.
Tällä edistetään väestön sekoittumista, mikä palvelee äärisuvaitsevaistoa. Toisaalta talvirenkaisiin riittää enemmän kumia, joten niitä voidaan tuottaa lisää ja vaatia käyttökautta pidemmäksi. Näin saadaan talvirenkaat ympärivuotiseksi.
Kohta tarvitaan Traficomin ylläpitämä talvirengaspassi ja talvirengastodistus.
Vierailija kirjoitti:
Ennen ei edes ollut talvirenkaita ja hyvin pärjättiin silloinkin.
Mietippä mitkä tiet, autot, autojen tehot, ajonopeudet ja järkevämmät kuskit oli silloin.
Erosin kirkosta kun piispakin vaatii ihmisiä vaihtamaan talvirenkaat! Keskittykööt kirkko vain sateenkaarihumppaan ja antaa normaalien ihmisten ajaa niillä renkailla millä haluaa!
Olen joskus ollut auton kyydissä, joten minua voi pitää rengasalan erityisasiantuntijana, vähän vastaavaana kuin joku tohtori/professori/tutkija, mutta tietysti paremmin asioista perillä olevana. Talviset ojaanajot johtuvat tutkimusten mukaan talvirenkaiden liian alhaisesta D-vitamiinipitoisuudesta. Tästä syystä talvirenkaita ei tulisi kenenkään käyttää, ne ovat vaaralliset ja tiede on tätä mieltä.
Minä en voi ajaa autolla lainkaan. Syynä on että renkaat on mustat ja se tarkoittaa samalla että alistaisin mustia, laittamalla ne kärsimään ja ottamaan kaikki iskut ja töyssyt vastaan mitä tie voi antaa.
Talvirenkaillakin ajavat aiheuttaa kolareita. Niissä on myös jäljitin jolla valtionvalta seuraa sinua. Miksi kolareita tulee talvella vaikka kaikilla on talvirenkaat. Ne ei oikeasti toimi, eli en käytä
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään talvirenkaita tässä nyt tarvita, vaan ratkaisu löytyy kurkuman ja oreganon runsaasta käytöstä, niiden avulla estetään ojaan ajot. En ole minkään alan asiantuntija, mutta tuli vain mieleeni, että olen paljon fiksumpi kuin ne jotkut tutkijat, jotka eivät varmasti ole tulleet edes ajatelleeksi tätä.
Olen julkkiskokki ja samaa mieltä tästä, niin sehän tarkoittaa, että asia on nyt myös tieteellisesti todistettu.
Mä vaihdoin renkaat kaks kertaa, mutta kyllä tämä saa nyt riittää. En vaihda enää
Voisin vaihtaa talvirenkaat, jos joku tulisi ne autooni tänne kotiin laittamaan eikä tarvitsisi varata mitään aikoja. Liian vaivalloista.