En laita talvirenkaita
Talvirenkaat on hallitusten ja rengasteollisuuden juoni. Liukkaat tiet eivät ole kovin vaarallisia ja on minun perustuslaillinen oikeuteni ajaa kesärenkailla. Ketä se häiritsee? Suojellaanko tässä nyt talvirenkaiden käyttäjiä, joita joka tapauksessa kuolee joka talvi?
Kommentit (171)
Vihervassareiden aikaansaannos tuo, että talvirenkaat pitäisi vaihtaa, ovat vähentäneet siksi suolausta, että meidän olisi pakko käyttää talvirenkaita. Käytettäisiin niistäkin säästyvät rahat meihin rutiköyhiin suomalaisiin, eikä minnekään p akolaisapuun.
Eräälle tutulle tuli käsi tosi kipeäksi renkaiden vaihdon jälkeen! Minä en ikinä vaihda talvirenkaita!
Jos talvirenkaiden vaihtoon liittyisi jokin kehoon injektoitava aine, niin jättäisin myös vaihtamatta. Tai ainakin muutaman vuoden odottaisin, että onko siitä aineesta hyötyä talvirenkaiden käyttöön liittyen.
Vierailija kirjoitti:
Eräälle tutulle tuli käsi tosi kipeäksi renkaiden vaihdon jälkeen! Minä en ikinä vaihda talvirenkaita!
Jotkut ovat olleet myös hyvin väsyneitä, etenkin jos ovat vaihtaneet samana päivänä useampaan autoon. Yleensä se on mennyt ohitse kyllä seuraavaan päivään mennessä. Long tires on sitten se pidempi oireyhtymä. Siitä on melko vähän tietoa vielä tässä vaiheessa.
Mihin litteällä maalla edes tarvitaan pyöreää rengasta??
Haloo!!
Talvirenkaat aiheuttavat hedelmättömyyttä. Tästä ei puhuta, jotta ihmiset ne renkaat vaihtaisivat. Talvirengaspakko tulee johtamaan ihmiskunnan tuhoon, K-kauppiaani kertoi minulle tämän, joten sen on pakko olla totta! Asiasta löytyy myös YouTube-videoita, joissa luotettavat professorit kertovat löydöksistään. Eliitti ja suuryritykset yrittävät tämän salata, mutta onneksi vapaat mediat kertovat totuuden. Jostain syystä vapaaksi mediaksi lasketaan myös YouTube, vaikka Google omistaa sen. Minulle on vielä vähän hämärää miksi, mutta kannattaa toki myös käyttää Googlen hakukonetta, sen kautta löytä totuuden! Googlea ei tässä yhteydessä lasketa Eliitin salajuoneksi.
Vierailija kirjoitti:
Ehheheh mukahauska koronarokotevertaus 🤮
Facebook täyttyy nyt näistä.Rokote EI ole pakollinen!
No sitä odotellessa, että tulee pakolliseksi :) ehe, ehe.
Kyllähän minä vaihtaisin, mutta kauhean vaikea on saada aikaa! Ei sitä kesken työpäivän voi lähteä jonnekin rengasliikkeeseen jonottamaankaan, pitäisi olla sellaisia pop up-vaihtamoita, niin voisi muiden menojen lomassa vaihdattaa, olisi paljon matalampi kynnys.
Vierailija kirjoitti:
Talvirenkaat aiheuttavat hedelmättömyyttä. Tästä ei puhuta, jotta ihmiset ne renkaat vaihtaisivat. Talvirengaspakko tulee johtamaan ihmiskunnan tuhoon, K-kauppiaani kertoi minulle tämän, joten sen on pakko olla totta! Asiasta löytyy myös YouTube-videoita, joissa luotettavat professorit kertovat löydöksistään. Eliitti ja suuryritykset yrittävät tämän salata, mutta onneksi vapaat mediat kertovat totuuden. Jostain syystä vapaaksi mediaksi lasketaan myös YouTube, vaikka Google omistaa sen. Minulle on vielä vähän hämärää miksi, mutta kannattaa toki myös käyttää Googlen hakukonetta, sen kautta löytä totuuden! Googlea ei tässä yhteydessä lasketa Eliitin salajuoneksi.
Aivan ja kannattaa seurata Dr John Smithin julkaisuja. Hän on sentään 25 vuotta sitten kouluttanut sairaanhoitajia (ei siis ole lääketieteen tohtori koulutukseltaan) ja nyt eläkkeellä ollessaan viimeiset 25 vuotta tutkinut näitä talvirenkaiden haittoja ja tietää kyllä niiden haitoista ihan kaiken, kun on eläkkeellä ihan itse niistä tilastoja pitänyt.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä pointti. SItä paitsi niiden talvirenkaiden teho hiipuu ajan ja kilometrien myötä, joten lopulta niistäkään ei ole mitään hyötyä. Saattaa silti ajaa ojaan.
Silti se loppuun ajettu talvirengas on 100 kertaa pitävempi kuin ihan uusi kesärengas jolla ei pääse edes liikkeelle kun 10cm sohjoa...
Vierailija kirjoitti:
Joo, muut saa laittaa jos haluaa, minä en laita. Se millä minä ajan ei ole muiden asia. Poliisi ajaa kansan kahtiajakoa talvirengan ja kesärengas ihmisten välille.
Kyllähän se nyt on muidenkin asia siinä vaiheessa, kun sinä kesärenkaillasi liukastelet aiheuttaen kolarin. Mutta minäminäminä, ei muilla väliä. Mulkero.
Todella hauska ja oivaltava ketju! Toivottavasti tämä saa pysyä täällä harmittomana vitsiketjuna!
T. Rokottamaton
Vierailija kirjoitti:
Mäkin luin tästä MV:stä. Se on suomeksi kirjoitettu, eli totta joka sana.
Kyllä kannattaa hakea tietoa laajemmin eikä tyytyä lahjottujen viranomaisten yksipuoliseen propagandaan.
Mutta mikä oikeus rengastehtailla on omia pyöreä muoto tuotteeseensa?
Kulttuurista omimista!
Minä en Teslaani voi laittaa nastatalvirenkaita, muuten tiet kuluu, syntyy syvät urat.
Eihän muihinkaan kuorma-autoihin ja sen painoisiin saa laittaa nastarenkaita.
Se himskatin akku kun painaa jo 1000 kiloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako työnantaja vaatia käyttämään työtehtävissä autoa, jossa talvirenkaat? Onko pakko suostua? Työskentelen vanhusten kotihoidossa.
Meillä ainakin. Ei siinä auta itku markkinoilla. Vaihdoin sitten omaankin autoon, katsotaan nyt vaihdanko sitten ensi talveksi vai joko tämä hulluus on siinä vaiheessa ohitse.
Mitä jos tulee jotain pitkäaikaishaittoja, korvaako työnantaja, jos tulee talvirenkailla ajelusta joku ammattitauti?
Vierailija kirjoitti:
Minä en Teslaani voi laittaa nastatalvirenkaita, muuten tiet kuluu, syntyy syvät urat.
Eihän muihinkaan kuorma-autoihin ja sen painoisiin saa laittaa nastarenkaita.
Se himskatin akku kun painaa jo 1000 kiloa.
Eikö tuollainen rankka ylipaino ole todettu riskitekijäksi tässä asiassa?
Kun kirjaimet ”Nokian Renkaat” korjaa vastaavilla muinaisten mayojen esoteerisilla merkeillä, saadaan uudelleen käännettynä merkit ”TäystuhoTalvi2021Buahahaa”. Sattumaako???
Ainoastaan lampaat uskovat vuodenaikoihin! Ne, jotka ovat asioihin oikeasti perehtyneet, tietävät ettei mitään vuodenaikoja ole olemassa. Ottakaa itse selvää, ei pidä uskoa kaikkea, mitä Yle, Hesari ja muut valemediat meille syöttää. Katsokaa vaikka www.vuodenaikojenkieltajat.com oikeaa tietoa.
Olen kuullut huhua että ei riitä vaihtaa kerran tai edes kaksi, vaan tämä jää pysyväksi käytännöksi ja jatkossakin renkaat joutuu vaihtamaan aina kahdesti vuodessa. Pitääkö paikkaansa vai olenko haksahtanut salaliittoteoriaan?