Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies murjottaa kun panin seksilakon jouluaikaan

Vierailija
25.12.2014 |

Hihii, mies on mörkkinä, vaikka on joulu. Aarvaan syyn. Ei ole saanut seksiä tällä viikolla eikä saa moneen päivään ;) On varmaan ajatellut, että kohta on loma, lomalla saa. Se on vaan niin, että joulu on joulu ja joulu on uskonnollinen perhejuhla mun mielestä. Ei mikään seksiloma. Yritti jotain eilen mutta sanoin että joulurauha joulurauha ja käänsin kylkeä ;). Hauska katsella kun toinen on mehuissaan ja vittuuntunut ja yrittää leikkiä lasten kanssa.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 18:25"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 17:34"]Mä oon ainakin ihan tuskissani kun en oo saanut kohta viikkoon enkä pahemmin ennen sitäkään ja mies aikoo pihdata yli uuden vuoden. Pyörii vaan kyrpä mielessä. Huomaa että mieskin on puutteessa kun muna on puolikovana vähän väliä mutta ei silti suostu.
[/quote]

Miksi ukkos ei anna? Möksöttääkö se jostain? Vai onko vaan periaatteen miehiä?
[/quote]

Molempia! Ei vissiin auta muuta kuin odottaa ja sen jälkeen ehkä erota tai sitten ilmoitan hänelle hankkivani sivusuhteen.

Vierailija
22/25 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 viikkoa kohta ilman pimppaa... on se ihana pukkaa työreissuja ja vielä kun muija viettää joulut sukulaisten luona ja suku asuu toisessa päässä suomea

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kotona saanti viimeksi marraskuussa eikä kai tuu lähipäivinäkään pimppaa. Kai tää on mun vika mut vaimp ei anna. Oon kai juonu liikaa. Siihen kai kypsynyt vaikka oon siisti ja hyvänhajuinen, hygienia parhaasta päästä. Alkaa hiljalleen harmittaa.... Onko vaimon toiminta oikein?

Vierailija
24/25 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti hakee seksinsä muualta ja lähtee lätkimään, sääli tietysti lasten kannalta, mutta tuollaista vittumaista ämmää kukaan jaksa katsella vuodesta toiseen joka pihtaamalla hallitsee toista...

Vierailija
25/25 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 16:33"]

Hihii, mies on mörkkinä, vaikka on joulu. Aarvaan syyn. Ei ole saanut seksiä tällä viikolla eikä saa moneen päivään ;) On varmaan ajatellut, että kohta on loma, lomalla saa. Se on vaan niin, että joulu on joulu ja joulu on uskonnollinen perhejuhla mun mielestä. Ei mikään seksiloma. Yritti jotain eilen mutta sanoin että joulurauha joulurauha ja käänsin kylkeä ;). Hauska katsella kun toinen on mehuissaan ja vittuuntunut ja yrittää leikkiä lasten kanssa.

[/quote]

helkkis. pakko olla provo. ei tommosii naisii olekaa! mikä teosyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän