1.1.2015 alkaa sormetuslakko
Itsetyydytys on enemmänkin sääntö, kuin poikkeus. En tee sitä mielihyvän vuoksi, vaan siksi että on tylsää tms.
Kommentit (9)
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 16:35"]Mä en ikinä sormeta. Kauheen vaivalloista eikä oikein tunnu missään.
[/quote] Et vaan osaa.
En osaakaan. Ei mun mieskään kyllä sit osaa.
Tsemppiä ap! Kyllä siitä vielä vapaudut, usko pois :) Ite alotin joskus seiskaluokkalaisena (12v tai 13v) ja sormetin melkein joka päivä, joskus jopa monta tuntia putkeen, ja lopetin viime kesänä. Nyt oon 18v ja oon ollut yli puolivuotta ilman. Jeesus auttoi mut vapautumaan siitä!
Luin aluksi että sormetusalko ja mietin että mikäs se sellanen on.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 16:41"]En osaakaan. Ei mun mieskään kyllä sit osaa.
[/quote]
No ei kai kun jos et kerran itse tiedä mikä tuntuu hyvältä, niin miten voisit miehellesi kertoa mitä tehdä, että tuntuisi hyvälle.
Itse en saa sormetuksesta tarpeeksi seksaalista mielihyvää. Suurempi nautinto olla miehen kanssa. Tämän takia en kauheasti masturboikaan.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 16:46"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 16:41"]En osaakaan. Ei mun mieskään kyllä sit osaa.
[/quote]
No ei kai kun jos et kerran itse tiedä mikä tuntuu hyvältä, niin miten voisit miehellesi kertoa mitä tehdä, että tuntuisi hyvälle.
[/quote]
Niinpä, mutta minkä sille mahtaa. Oon yrittänyt joskus opetella mutta käsi siinä vaan väsyy.
Miksi? Minä teen sitä aina välillä tylsyydestä. En minä omasta mielestäni myöskään mitenkään pilalla ole.
Mä en ikinä sormeta. Kauheen vaivalloista eikä oikein tunnu missään.