Mies murjottaa kun panin seksilakon jouluaikaan
Hihii, mies on mörkkinä, vaikka on joulu. Aarvaan syyn. Ei ole saanut seksiä tällä viikolla eikä saa moneen päivään ;) On varmaan ajatellut, että kohta on loma, lomalla saa. Se on vaan niin, että joulu on joulu ja joulu on uskonnollinen perhejuhla mun mielestä. Ei mikään seksiloma. Yritti jotain eilen mutta sanoin että joulurauha joulurauha ja käänsin kylkeä ;). Hauska katsella kun toinen on mehuissaan ja vittuuntunut ja yrittää leikkiä lasten kanssa.
Kommentit (25)
Naurattaako vielä sitten, jos mies hakee seksinsä muualta...
Älä sitten ihmettele kun mies ilmoittaa että on löytänyt uuden.
Et saa kokea antamisen iloa jouluna, kun olet tommoinen jeesustelija.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 16:37"]
[/quote]
Sama ap tulee varmaan ensiviikolla uuden aiheen kanssa jossa epäilee pettämistä tai mies on käyny vieraissa :D. Sopii todellakin ihmetellä miksi
Aika kevyt perustelu pettämiseen tai huoriin.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 16:52"]
Aika kevyt perustelu pettämiseen tai huoriin.
[/quote]
Ai jos seksiä ei kotoa saa, ja toinen vielä hykertelee onnessaan kun saa toisen tuntemaan olonsa huonoksi.. enpä sanois näinkään.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 16:37"]
[/quote]
Miksi edes ylipäätään pitää muijaa joka ei maita. Pettäminen on muutenkin parisuhteen rikkova teko joten helpommalla pääsee kun lähtee mäkeen samantien.
Täh?? Itse ainakin rakastelin eilen miehen kanssa. Joulu on rakkauden juhla :)
Ei Raamattu kiellä nauttimasta jouluna :)
Jos olette naimisissa, uskontonne antaa luvan seksin harjoittamiseen myös jouluna. Hyvään perhe-elämään kuuluu onnelliset vanhemmat. Ap rikkoo joulurauhaa tekemällä tahallaan kiusaa miehelleen.
Mitäs sitten, kun ukko pistää kostoksi lihanuijan kortille joulun jälkeen?
Toivottavasti miehesi on rauhallinen ettette päädy tilastoon. Varsinkin kun juo monta päivää ni hermot on riekaleina viimeistään vkl
Eipä se tuollainen haluton ja takuulla kuiva nainen paljon kiinnostakaan. Pian ukkosi löytää uuden halukkaan kiihkeän kostean......
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 17:00"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 16:37"]
[/quote]
Miksi edes ylipäätään pitää muijaa joka ei maita. Pettäminen on muutenkin parisuhteen rikkova teko joten helpommalla pääsee kun lähtee mäkeen samantien.
[/quote]
No kaipa se näköjään maittais mutta kun akka ei ainna :D
Mä oon ainakin ihan tuskissani kun en oo saanut kohta viikkoon enkä pahemmin ennen sitäkään ja mies aikoo pihdata yli uuden vuoden. Pyörii vaan kyrpä mielessä. Huomaa että mieskin on puutteessa kun muna on puolikovana vähän väliä mutta ei silti suostu.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 17:31"]
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 17:00"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 16:37"] Naurattaako vielä sitten, jos mies hakee seksinsä muualta... [/quote] Miksi edes ylipäätään pitää muijaa joka ei maita. Pettäminen on muutenkin parisuhteen rikkova teko joten helpommalla pääsee kun lähtee mäkeen samantien. [/quote] No kaipa se näköjään maittais mutta kun akka ei ainna :D
[/quote]
No joo, ehkä valitsin sanat väärin. Tosin omalla kohdallani kusipää kumppani kylmentää kaikki halut ja tunteet niin tehokkaasti että mieluummin ainakin itse eroan. Tai se parisuhteen pointti on ainakin jossain kohtaa kadonnut.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 17:34"]Mä oon ainakin ihan tuskissani kun en oo saanut kohta viikkoon enkä pahemmin ennen sitäkään ja mies aikoo pihdata yli uuden vuoden. Pyörii vaan kyrpä mielessä. Huomaa että mieskin on puutteessa kun muna on puolikovana vähän väliä mutta ei silti suostu.
[/quote]
Miksi ukkos ei anna? Möksöttääkö se jostain? Vai onko vaan periaatteen miehiä?
Eikö se osaa runkata?