Kasvatusalan VAKAVA-koe 2022
Pistetäänpäs ryhmää tulille, minnes porukka aikoo hakea tänä vuonna VAKAVA-kokeella?
Onko kellään tietoa millon pääsykoetiedot yleensä päivittyvät nettiin?
Onko valmennuskurssi suosituksia?
Kommentteja vaan tulemaan!
Kommentit (1080)
Vierailija kirjoitti:
Miltä näyttää Jyväskylän erityispedagogiikka ja luokanope? Molemmista siis kandi+maisteri.
Er.peda 9 paikkaa ja luokanopettaja 18 paikkaa jäljellä
Kyllä vakaan varmaan 7 varasijalta voisi päästä.. mutta mikä kaupunki on kyseessä?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vakaan varmaan 7 varasijalta voisi päästä.. mutta mikä kaupunki on kyseessä?
Oulu
Osaisiko joku katsoa, montako paikkaa on Turkuun maisteri yleiseen jäljellä? Oon varasijalla 1.
En saa katsottua Jyväskylän luokanopettajan maisteria Vipusesta. Voiko joku katsoa? Kuinka monta paikkaa otettu?
Vierailija kirjoitti:
Osaisiko joku katsoa, montako paikkaa on Turkuun maisteri yleiseen jäljellä? Oon varasijalla 1.
6 paikkaa jäljellä
Vierailija kirjoitti:
En saa katsottua Jyväskylän luokanopettajan maisteria Vipusesta. Voiko joku katsoa? Kuinka monta paikkaa otettu?
15 otettu, 5 jäljellä
Entä Oulun luokanopettaja?
Montako otetaan sisään ja moniko on ottanut jo paikan vastaan?
Montako sinne haki?
Joensuu luokanopettaja kandi+maisteri? Voisiko joku katsoa monta otettu vastaan ja monta jäljellä, kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Montako sinne haki?
130paikkaa, 111 ottanut paikan vastaan. 1389 hakijaa
Vierailija kirjoitti:
Joensuu luokanopettaja kandi+maisteri? Voisiko joku katsoa monta otettu vastaan ja monta jäljellä, kiitos!
140 paikkaa, 117 ottanut vastaan paikan
Onkohan tälle päivälle vielä jonot liikkuneet?
Minäkin joudun nyt pyytämään, että joku katsoisi Helsingin luokanopettajan maisterin tilanteen (itselleni ei toedostot aukea). Olen varasijalla 1, mutta silti pahoin pelkään, että sisään ei ole pääsemistä
Ei ainakaan itselläni ole liikkuneet.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin joudun nyt pyytämään, että joku katsoisi Helsingin luokanopettajan maisterin tilanteen (itselleni ei toedostot aukea). Olen varasijalla 1, mutta silti pahoin pelkään, että sisään ei ole pääsemistä
Tsemppiä! Itse olen Joensuun opinto- ja uraohjaukseen varasijalla 1, Turun kulttuurien tutkimukseen varasijalla 1 ja Turun luokanopettajakoulutukseen varasijalla 2.
Vierailija kirjoitti:
Helsingin yliopisto: Maisterihaku, luokanopettaja (opetus suomeksi), kasvatustieteiden maisteriohjelma, kasvatustieteen maisteri (2 v)
Aloituspaikat 12 kpl, paikan vastaanottaneet 6 kpl
Paljonko on Helsingin ylak maisteriin? Itse otin paikan vastaan mutta mielenkiintoista nähdä onko muita pohtijoita 😁😁😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montako sinne haki?130paikkaa, 111 ottanut paikan vastaan. 1389 hakijaa
Oliko se yksi luku 358?, että niin monta oli kutsuttu soveltuvuuskokeeseen?
Näkeekö mistään, että montako oli sovareissa paikalla, kun tuntui joka toinen vähintään olevan pois?
Meinaan, että pääsikö kaikki sovareissa olleet sisään?
Onko tällä palstalla ketään, joka kävi sovareissa, eikä päässyt? Millä pisteillä ja monesko varasija?
Miltä näyttää Jyväskylän erityispedagogiikka ja luokanope? Molemmista siis kandi+maisteri.