Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kasvatusalan VAKAVA-koe 2022

opintoihin joskus
22.10.2021 |

Pistetäänpäs ryhmää tulille, minnes porukka aikoo hakea tänä vuonna VAKAVA-kokeella?
Onko kellään tietoa millon pääsykoetiedot yleensä päivittyvät nettiin?
Onko valmennuskurssi suosituksia?

Kommentteja vaan tulemaan!

Kommentit (1080)

Vierailija
1061/1080 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin sinne, mihin halusinkin. :)

Vierailija
1062/1080 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille, jotka jäivät tällä kertaa ilman opintopaikkaa!

Halusin tulla sanomaan, että älkää luovuttako vielä, jos ala tuntuu omalta. Itse pääsin sisään, nyt jo toiskertalaisena, kolmannella hakukerralla. Toivo oli jo pitkälti menetetty kokeiden jälkeen, mutta hyvät pisteet sieltä tuli :)

Kannattaa panostaa etukäteen harjoitteluun ja oman itsetuntemuksen kehittämiseen. Uskokaa itseenne ja kykyihinne!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1063/1080 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Onko täällä mahdollisesti joku Helsingin yliopistossa yleisten maisterin käynyt, joka olisi käynyt pakollisen kurssin "Kasvatustieteellisen tutkimuksen ajankohtaisia kysymyksiä, Luento-opetus 5 op"?

Onko tuossa kurssissa tosiaan luentojen lisäksi 12 pienryhmät vai onko noista tarkoitus valita? Ovat vissiin omatoimiryhmiä. Tuntuu paljolta.

Kiitos avusta.

Vierailija
1064/1080 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkö tää oli?

Vipunen näyttää että 33 on ottanut paikan vastaan ja aloituspaikkoja 30. Miten on mahdollista?

Ja lasketaanko paikan vastaanottaneisiin myös he jotka ovat ottaneet paikan ehdollisena?

Vierailija
1065/1080 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässäkö tää oli?

Vipunen näyttää että 33 on ottanut paikan vastaan ja aloituspaikkoja 30. Miten on mahdollista?

Ja lasketaanko paikan vastaanottaneisiin myös he jotka ovat ottaneet paikan ehdollisena?

En kyllä osaa sanoa miten nämä asiat menee. Itsekin mietin, miten vipunen näyttää tuohon omaan hakukohteeseen, että paikkoja 32, valitut 39? Ja paikkoja vastaanotettu 30. Varasijalla olen tähän toiveeseen vielä.

Kuinkahan kauan on järkevää jonottaa? Olen alemman toiveen ottanut vastaan, ylempää jonottaen.

Opintopolun varasija päivittynyt viimeksi tiistaina, millonkohan vipunen päivittynyt?

Vierailija
1066/1080 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei,

Onko täällä mahdollisesti joku Helsingin yliopistossa yleisten maisterin käynyt, joka olisi käynyt pakollisen kurssin "Kasvatustieteellisen tutkimuksen ajankohtaisia kysymyksiä, Luento-opetus 5 op"?

Onko tuossa kurssissa tosiaan luentojen lisäksi 12 pienryhmät vai onko noista tarkoitus valita? Ovat vissiin omatoimiryhmiä. Tuntuu paljolta.

Kiitos avusta.

Yhteen pienryhmään vaan ilmoittaudutaan!

Vierailija
1067/1080 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä enää varasijat liikkuneet yhtään varhaiskasvatuksen osalta? Mulla ei tunnu liikkuvan yhtään...

Vierailija
1068/1080 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaikkien neljän alan varasijat liikahtaneet päivittäin mutta vipunen on näyttänyt samoja lukemia torstaista asti... Miten on mahdollista vai eikö se päivity?

Vierailija
1069/1080 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Osaako joku kertoa, miksi vipunen näyttää: paikkoja 32, valitut 39, vastaanotetut paikat 33?

Ja ite olen vieläkin varasijalla tähän, eikö siitä olisi pitänyt tulla joku ilmoitus, että ei tullut valituksi tms?

Vierailija
1070/1080 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei,

Kiitos avusta.

Yhteen pienryhmään vaan ilmoittaudutaan!

Moikka, tarkoitinkin tuommoisen yhden pienryhmän aikatauluja. Tuossa yhdessä pelkästään on 12, mikä tuntuu hurjalta. Viikossa siis monta tapaamista. Voiko olla? Osa noista on "OTR" eli omatoimiryhmä?

Vierailija
1071/1080 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei!

Osaako joku kertoa, miksi vipunen näyttää: paikkoja 32, valitut 39, vastaanotetut paikat 33?

Ja ite olen vieläkin varasijalla tähän, eikö siitä olisi pitänyt tulla joku ilmoitus, että ei tullut valituksi tms?

Sinne on otettu ylimääräisiä tyyppejä sinun edestäsi. Ehkä ollut tasapisteitä.

Vierailija
1072/1080 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei!

Sinne on otettu ylimääräisiä tyyppejä sinun edestäsi. Ehkä ollut tasapisteitä.

Totta! En osannut ajatellakaan, että valittaisiin enemmän kuin paikkoja, kiitos selvennyksestä.

Toisaalta toivoisin, että ne kaikki paikat jo vastaanotettais, ettei tarvis enää täällä varasijalla jahkailla että pääseekö vai ei.

Vierailija
1073/1080 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tää nyt menee? Oon edelleen varasijalla 3. Onko heillä joille paikkaa on tarjottu aikaa ottaa paikka vastaan maanantaihin vai tiistaihin mennessä? Eli ehditäänkö mahdollisia vapaita paikkoja vielä tarjota edessäni oleville tiistaina ennen kun klo 15 varasijojen täyttö sulkeutuu?

Vierailija
1074/1080 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tää nyt menee? Oon edelleen varasijalla 3. Onko heillä joille paikkaa on tarjottu aikaa ottaa paikka vastaan maanantaihin vai tiistaihin mennessä? Eli ehditäänkö mahdollisia vapaita paikkoja vielä tarjota edessäni oleville tiistaina ennen kun klo 15 varasijojen täyttö sulkeutuu?

Se riippuu siitä, milloin heille on näitä paikkoja tarjottu.

Kaikilla on aina 7 päivää aikaa ottaa paikka vastaan.

Vierailija
1075/1080 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta entä jos jollekin tarjotaan paikkaa 1.8. Eikö hänen tule ottaa paikka vastaan 2.8. klo 15 mennessä? Ja jos hän hylkää paikan 2.8. klo 14.59, eikö paikkaa tarjota enää kenellekään?

Vierailija
1076/1080 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta entä jos jollekin tarjotaan paikkaa 1.8. Eikö hänen tule ottaa paikka vastaan 2.8. klo 15 mennessä? Ja jos hän hylkää paikan 2.8. klo 14.59, eikö paikkaa tarjota enää kenellekään?

Ei, vaan 8.8. mennessä. Jos hylkää, ketään ei oteta tilalle.

Ihan hajapaikkojahan enää liikkuu, kun on jo yli kaksi viikkoa siitä, kun kaikki tulokset tulivat.

Vierailija
1077/1080 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänäänhän loppui varasijoilta pääsy.. Onko teillä jo opintopolku päivittynyt? Mulla ei

Vierailija
1078/1080 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muuten opettajuus kiinnostaa ja matematiikka, kemia tai fysiikka voisi sopia pääaineeksesi, on Jyväskylässä lisähaku näihin.

Vierailija
1079/1080 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päärynä kirjoitti:

Jos muuten opettajuus kiinnostaa ja matematiikka, kemia tai fysiikka voisi sopia pääaineeksesi, on Jyväskylässä lisähaku näihin.

Ja venäjään ja ruotsiin.

Vierailija
1080/1080 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakiko joku täydennyshaussa? Joko tulokset niistä on tullu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä