Kasvatusalan VAKAVA-koe 2022
Pistetäänpäs ryhmää tulille, minnes porukka aikoo hakea tänä vuonna VAKAVA-kokeella?
Onko kellään tietoa millon pääsykoetiedot yleensä päivittyvät nettiin?
Onko valmennuskurssi suosituksia?
Kommentteja vaan tulemaan!
Kommentit (1080)
Sama juttu, että on todella huonot pisteet..
Vakava-kokeen sivulta näkyy siitä sovellus kokeet- kohdasta. Hakijanumero on siinä hakulomakkeessa, mikä on opintopolulta tullut.
Nyt on Helsingin maistereihin tullut lisätiedot-kohta. Tulee siis varmaan tänään tulokset
No nyt en enää näekään niitä pisteitä, vaikka aiemmin aamulla näkyi.
En pääse tuonne kirjautumaan itse. Ei aukea linkki. Mut opintopolkuun on nyt tullut litietoja-kohta, et varmaan pian tulee..
Kandeissa ei ainakaan ole lisätiedot kohtaa vielä
Vierailija kirjoitti:
En pääse tuonne kirjautumaan itse. Ei aukea linkki. Mut opintopolkuun on nyt tullut litietoja-kohta, et varmaan pian tulee..
Älä mee sinne linkkiin vaan mene Vakava-sivun soveltuvuuskoe-kohtaan. Sieltä löydät sellaisen hakukohdan, mihin laitat oman hakemusnumeron ja sitten näet saadut pisteesi.
Ihan tosi surkeet pisteet mulla.. Jää reiluun kolmeenkymmeneen kokonaispistemäärä :(
Oliko sinullakin yhteensä 33.4 pistettä?
Vaikuttaa joltakin testiriviltä, ei tunnu todennäköiseltä tommonen pisterivi.
Mulla hei samat. Ja kohta 6 on nolla. Onkohan toi sittenkin joku testi vaan ollut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä mee sinne linkkiin vaan mene Vakava-sivun soveltuvuuskoe-kohtaan. Sieltä löydät sellaisen hakukohdan, mihin laitat oman hakemusnumeron ja sitten näet saadut pisteesi.
Ei oikein toimi. Hain yleiseen et ehkä siksi ei näy.
"Soveltuvuuskokeen osa-aluekohtaiset pisteet tulevat näkyviin tulosten julkaisun yhteydessä." Eli varmaan kyseessä oli joku bugi tai testi.. mulla oli myös tuo 6 kohta 0 ja arvioinnissahan on viisi eri osa-aluetta mitä arvioidaan. En yhtään ihmettelisi jos vakava kokeen tuloksetkin lähtivät ennen aikojaan ilman pisteitä ja korjatut tulokset tulivat samana päivänä myöhemmin !
Sama, 6 on nolla. Siellä kyllä lukeekin, että omat pisteet löytyy sitten, kun tulokset on julkistettu. Ei vaan pitäis keskeneräisiä pisteitä jättää näkyviin. Ihan järkyttävä tunne varmasti monelle katsoa tommosta riviä.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sen hakijanumeron saa?
Se on siinä Opintopolusta tulleessa viestissä, kun jätit keväällä hakemuksesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sen hakijanumeron saa?
Se on siinä Opintopolusta tulleessa viestissä, kun jätit keväällä hakemuksesi.
Kiitos, nyt löytyi!
Toivottavasti on tosiaan joku testirivi, sillä aivan ala-arvoiset pisteet on tulossa jos toi pitää paikkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Sama, 6 on nolla. Siellä kyllä lukeekin, että omat pisteet löytyy sitten, kun tulokset on julkistettu. Ei vaan pitäis keskeneräisiä pisteitä jättää näkyviin. Ihan järkyttävä tunne varmasti monelle katsoa tommosta riviä.
Valvoin koko yön miettien, miten mokasin noin pahasti. Hahaha.
Oliko nuo näkyvissä jo eilen? Tässä vaan taas pohtii että tulisko ne tulokset sit nyt vai lopettaako ressin ja jatkaa ens viikolla :D Onko tietoa onko näitä pisteitä näin tullut ennen tuloksia näkyviin ??
En saa katottua puhelimella niitä
Siis mistä verkkosivulta menit kattoo? Ja mistä löytää sen hakijanumeron?