Sain liian pienet nahkahousut mieheltä lahjaksi!?
Oli kiva tilanne, kun avasin paketin ja näin nuo housut...koko XS ja itse olen M.
Kommentit (53)
Suora vihje että ois syytä laihduttaa....
Se on viesti: ensi jouluna sinun on mahduttava pöksyihin, tai ei heru suklaatia.
Eikö ole hienoa että mies näkee sinut sirona ja pienenä, eikä huomaa että oikeasti olet pyylevä?
Yllätä miehesi ja teet jotain kivaa hänelle niillä housuilla peiton alla :)
Housut varmaan mahtuvat miehesi päähän? Leikkaa vain silmäreiät ja kas: nahkanaamari on valmis!!!
Jouluna on aikaa leikkiä myös aikuisten leikkejä, joten mielikuvitusta kehiin! Terveisin neljät naisten tekonahkahousut omistava mies.
Mitä ihmeen leikkejä muovisilla housuilla voi leikkiä????
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 11:34"]
Mitä ihmeen leikkejä muovisilla housuilla voi leikkiä????
[/quote]
Samaa ihmettelen?
Sitten ei muuta kuin laihduttamaan! Miehesi selvästi toivoo, että olisit timmissä kunnossa.
Niillä voi esim hyväillä toista kaikista kivoista paikoista. Laittaa naaman päälle ja nuuhkia, hieroa nä##ejä yms. Mielikuvitusta kehiin!!
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 08:48"]
Oli kiva tilanne, kun avasin paketin ja näin nuo housut...koko XS ja itse olen M.
[/quote]
No haloo: VINK, VINK...
Ap tässä. Olen 41v, ja ollut kokoa M viimeiset 20 vuotta. Mikä tässä on se wink wink piiloviesti mitä en ymmärrä? Seksiasuja meillä käytetään muutenkin (kumpikin), joten usko että näitä olisi siihenkään tarkoitettu.
Vaimon ja rakastajattaren paketit vaihtuneet keskenään.
XS-salarakas saa kilarit kun saa M-kokoiset nahkapöksyt.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 16:11"]Vaimon ja rakastajattaren paketit vaihtuneet keskenään.
XS-salarakas saa kilarit kun saa M-kokoiset nahkapöksyt.
[/quote]
Ap tässä. Hyvä pointti, kiitos vinkistä!
Olet miehesi mielestä pieni kukkanen :)
Kokeile oikeasti noita sänkyjuttuja niillä housuilla. Miehesi ilahtuu varmasti! ;)
Voihan niillä housuilla tehdä muutakin kivaa, jos ei sovi kunnolla jalkaan ;)