Sinkkuahdistus
Taas alko ahdistaan tää. Oon siis vasta 21 v. Silti mietin, että löydänköhän koskaan miestä. Valmistun parin vuoden päästä AMK:sta ja siinä vaiheessa haluaisin esimerkiks ostaa asunnon. Mutta en yksin. Ja haluaisin lapsenkin reilusti alle 30 vuotiaana. Tästä avautumisesta ei oo mitään hyötyä, mut avauduin nyt silti:D
Kommentit (95)
Rovaniemellä toinenki sinkkutyttö täällä hoi eiköhän lähetä yhessä ettimään meille miehet;)
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 01:45"]
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 16:43"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 16:34"] [quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 02:22"] .. Löydät kyllä [/quote] Vihaan näitä löydät kyllä vastauksia. Mistä sinä voit tietää, että aloittaja löytää vielä miehen? Noin minullekkin on hoettu koko ikäni ajan ''kyllä se sieltä vielä tulee''. No nyt olen 28 enkä olen päivääkään seurustellut elämässäni. Älkää sanoko, että kyllä se sieltä tulee kun ette tiedä tuleeko vai ei. [/quote] Kun mikään "ei tule" ellei ole itse aktiivinen. Suurelle osalle kumppani ei tule vaan jostain, vaan sen eteen tarvitaan kuitenkin aktiivista ponnistelua. Olisi kiva tietää, että kuinka paljon itse olet tehnyt sen eteen että pääsisit suhteeseen? [/quote] Niinpä. Itsellä varmaan 150 nettideittiä 15 vuoden aikana...
[/quote]
Teet jotain väärin / kiinnostut itsellesi sopimattomista ihmisistä / kukaan ei vastaa epärealistisia kriteerejäsi.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 18:27"]
Rovaniemellä toinenki sinkkutyttö täällä hoi eiköhän lähetä yhessä ettimään meille miehet;)
[/quote]
joo,lähtekää vaan tulemahan tänne pohojanmaalle,ni kattotahan sitte yhyres
Mä olen 40-v ja en ole vieläkään löytänyt ketään..
Yyyyy tulkaa joku nukkuu mun kaa t. 21v "nainen". Ei tarvi alkaa seurusteleen eikä ostaa asuntoo
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 23:53"]
Mä olen 40-v ja en ole vieläkään löytänyt ketään..
[/quote]
Kuin myös. Sitä on liikkeellä. :)
M40
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 00:06"]
Yyyyy tulkaa joku nukkuu mun kaa t. 21v "nainen". Ei tarvi alkaa seurusteleen eikä ostaa asuntoo
[/quote]
No missäs sää olet?
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 01:22"][quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 00:06"]
[/quote]
No missäs sää olet?
[/quote]
Rovaniemi
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 16:43"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 16:34"]
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 02:22"]
.. Löydät kyllä
[/quote]
Vihaan näitä löydät kyllä vastauksia. Mistä sinä voit tietää, että aloittaja löytää vielä miehen? Noin minullekkin on hoettu koko ikäni ajan ''kyllä se sieltä vielä tulee''. No nyt olen 28 enkä olen päivääkään seurustellut elämässäni. Älkää sanoko, että kyllä se sieltä tulee kun ette tiedä tuleeko vai ei.
[/quote]
Kun mikään "ei tule" ellei ole itse aktiivinen. Suurelle osalle kumppani ei tule vaan jostain, vaan sen eteen tarvitaan kuitenkin aktiivista ponnistelua. Olisi kiva tietää, että kuinka paljon itse olet tehnyt sen eteen että pääsisit suhteeseen?
[/quote]
Niinpä. Itsellä varmaan 150 nettideittiä 15 vuoden aikana...
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 02:22"]
.. Löydät kyllä
[/quote]
Ei se aina ihan noin mene vaikka noin sanotaan. Itse 30 v enkä koskaan seurustellut. Ap:llekin voi käydä ihan samoin.
Itse noin 25-vuotiaana jotenkin järkinnnyin ja haistatin parisuhteelle pitkät. Enää ei edes kiinnosta ja ajatuksiani varmistaa vain parisuhteessa olevien kitinät. Eipä ole parisuhde mikään onnen lähde, se ainakin on ihan paskapuhetta.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 14:58"]
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 14:56"]
Nainenhan löytää paljon helpommin miehen kuin toisinpäin
[/quote]
Ei löydä, jos nainen haluaa miehen jota kohtaan on oikeita tunteita. Toki aina saa miehen jos kuka tahansa mies kelpaa, samalla tavalla miten ne epätoivoiset miehet huolii kenet tahansa naisen.
[/quote]No eihän nuo ole samoja asioita, että epätoivoinen mies 'huolii' ja nainen 'saa'. Ei se huoliminen riitä, jos ei silti saa! Itse olen ihan OK-näköinen ja elämässä kiinni oleva alle kolmekymppinen mies ja edes vanhat tai rumat eivät kiinnostu. Olen joskus ihan ystävällisyyttäni vihjaillut paljon vanhemmille (25+ vuotta) ja rumille tai läskeille naisille esim.harrastukseen liittyen, että voitaisiin jutella siitä ja elämästä yleensä vaikka kahvikupposen äärellä. Ei mitään reaktiota. Viimeksi yritin nuorta ja nörttimäistä aknenaamaa, joka kuulosti aluksi ihanalta mutta teki sitten todella oudot ja selittämättömät täysoharit.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 01:32"]
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 01:22"][quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 00:06"] Yyyyy tulkaa joku nukkuu mun kaa t. 21v "nainen". Ei tarvi alkaa seurusteleen eikä ostaa asuntoo [/quote] No missäs sää olet? [/quote] Rovaniemi
[/quote]
Aika kaukana
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 11:44"]
Tekeepä pahaa lukea teidän 21-vuotiaiden neitien ruikutusta aiheesta kun itse on 30v ja lapseton. Kaiken lisäksi en ole seurustellut ikinä ja tässä vaiheessa taitaa olla mahdotonta asian laitaa enää muuttaa...
Mistä niitä miehiä sitten löytää? En etsi komeaa ja varakasta, kiltti ja rehti riittäisi. Olisi niin paljon rakkautta ja lämpöä annettavana mutta kukaan ei huoli. :(
[/quote]
No peilistä löysin yhden. :) Komeutta ja varakkuutta saa luupilla etsiä ja kiltteyden/rehtiyden osalta jäävään itseni, määritelkööt muut. :) :)
M40