Sinkkuahdistus
Taas alko ahdistaan tää. Oon siis vasta 21 v. Silti mietin, että löydänköhän koskaan miestä. Valmistun parin vuoden päästä AMK:sta ja siinä vaiheessa haluaisin esimerkiks ostaa asunnon. Mutta en yksin. Ja haluaisin lapsenkin reilusti alle 30 vuotiaana. Tästä avautumisesta ei oo mitään hyötyä, mut avauduin nyt silti:D
Kommentit (95)
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 14:56"]
Nainenhan löytää paljon helpommin miehen kuin toisinpäin
[/quote]
Ei löydä, jos nainen haluaa miehen jota kohtaan on oikeita tunteita. Toki aina saa miehen jos kuka tahansa mies kelpaa, samalla tavalla miten ne epätoivoiset miehet huolii kenet tahansa naisen.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 14:51"]
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 14:16"]
Viimeisenä tällainen mielipiteitä jakava vinkkiviitonen, että jos se vauvakuume ei kuitenkaan helpota ja miestä ei ole, niin voihan lapsen saada yksinkin. Miesmarkkinoilla et ole sen jälkeen ihan kuumista kamaa, mutta yksi etu siinä ainakin on. Nimittäin se, että sitten sinulta olisi pois se "pakko" löytää isäehdokas. Minä uskon, että tämä biologisen kellon tikitys saa aikaan sen, että moni nainen päätyy ottamaan sen ihan ok miehen vain sen takia, että haluaa perheen eikä ole aikaa odotella.
[/quote]
..mikä on kuitenkin sen varttiorvoksi itsensä tuntevan lapsiparan kannalta surkea temppu :(
[/quote]
Juu. Toiset naiset "tyytyy" ok mieheen jo nuorena. Toiset tempoilee 15-20 v minä-minä fantasioissa, kunnes tiuku kilisee ja alkaa se ok mies ja ok elämä ok talossa tuntua ihan ok ratkaisulta. Sitten harmitellaan miksei heti tajuttu tätä.
M40
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 14:54"]
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 11:44"]
Tekeepä pahaa lukea teidän 21-vuotiaiden neitien ruikutusta aiheesta kun itse on 30v ja lapseton. Kaiken lisäksi en ole seurustellut ikinä ja tässä vaiheessa taitaa olla mahdotonta asian laitaa enää muuttaa...
Mistä niitä miehiä sitten löytää? En etsi komeaa ja varakasta, kiltti ja rehti riittäisi. Olisi niin paljon rakkautta ja lämpöä annettavana mutta kukaan ei huoli. :(
[/quote]
Oletko edes yrittänyt? Menetkö koskaan juttelemaan kenellekään, vai odotteletko vain jossain nurkassa, että sinulle tullaan juttelemaan?
Oletko kokeillut nettideittipalveluja?
[/quote]
Jos käyttäytyy yhtä vmäisesti kuin monet naiset "odottaen valmista " eikä uskalla itse mennä juttelemaan kusee omaan rakkauden amoripakkiinsa ja huonontaa omia mahdollisuuksiaan paljon
Itsehän pokasin baarista yksinhuoltajaäidin, nyt oma lapsi kohta syntymässä ja just mentiin vihille :) Kyllä sieltä yön vilinästäkin voi elämänkumppaninsa löytää. M25
Ehkä mää uudenvuodenyönä löydän jonkun kivan, kun pitkästä aikaa lähen tyttöjen kans ulos! Eli kerääntykää Leville kaikki sinkkumiehet! Koko syksyn oon menny vaan kodin ja koulun väliä.
Minä olen 37-vuotias yh-äiti. Haluaisin löytää ok miehen. Mutta ei se ole niin helppoa. Asun Helsingissä, että luulisi sieltä löytyvän. Monet ystäväni ovat myös sinkkuja ja olleet vielä pidempää kuin minä. Ja me kaikki ollaan itsestä huolehtivia, kivan näköisiä naisia.
Voi kuule opettele nauttimaan elämästä yksinkin. Oon saman ikäinen kun sinä ja onnellinen kuin mikä kun saan tehdä mitä huvittaa. Tee kaikkea hauskaa niin kohtaat varmasti vahingossa jonkun uuden tuttavuuden. Lähde vaikka kesällä festareille, sieltä löydät jonkun rakkauden taikka romanssin. ;)
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 15:06"]
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 14:54"]
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 11:44"]
Tekeepä pahaa lukea teidän 21-vuotiaiden neitien ruikutusta aiheesta kun itse on 30v ja lapseton. Kaiken lisäksi en ole seurustellut ikinä ja tässä vaiheessa taitaa olla mahdotonta asian laitaa enää muuttaa...
Mistä niitä miehiä sitten löytää? En etsi komeaa ja varakasta, kiltti ja rehti riittäisi. Olisi niin paljon rakkautta ja lämpöä annettavana mutta kukaan ei huoli. :(
[/quote]
Oletko edes yrittänyt? Menetkö koskaan juttelemaan kenellekään, vai odotteletko vain jossain nurkassa, että sinulle tullaan juttelemaan?
Oletko kokeillut nettideittipalveluja?
[/quote]
Jos käyttäytyy yhtä vmäisesti kuin monet naiset "odottaen valmista " eikä uskalla itse mennä juttelemaan kusee omaan rakkauden amoripakkiinsa ja huonontaa omia mahdollisuuksiaan paljon
[/quote]
Tämä on tullut huomattua. Alkoi heti ääni muuttumaan kellossa kun aloin itse juttelemaan miehille vaikka en ensin uskaltanut
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 16:03"]
Minä olen 37-vuotias yh-äiti. Haluaisin löytää ok miehen. Mutta ei se ole niin helppoa. Asun Helsingissä, että luulisi sieltä löytyvän. Monet ystäväni ovat myös sinkkuja ja olleet vielä pidempää kuin minä. Ja me kaikki ollaan itsestä huolehtivia, kivan näköisiä naisia.
[/quote]
Pääkaupunkiseudulla kilpailu on juuri kovinta naisilla parisuhdemarkkinoilla.
Täällä yksi 32v. sinkkunainen. Välillä tulee sellainen olo, että pakko saada joku, mutta yleensä olen hyvinkin tyytyväinen tähän sinkkuuteen. Voisin haluta sellaisen osa-aikapoikaystävän :D Sellasen kenen kanssa ei tartteis koko ajan kiehnätä ja leperrellä, mutta vois käydä keikoilla ja teatterissa ja harrasta seksiä. Ei mitään vakavaa, vaan mukavaa, epäsäännöllisen säännöllistä näkemistä ja yhdessä tekemistä. Sit vois ihan hyvin mennä viikko tai kaks ettei tartteis olla tekemisissä ja sitten taas jatkettais siitä mihin edellisellä kerralla jäätiin.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 02:22"]
.. Löydät kyllä
[/quote]
Vihaan näitä löydät kyllä vastauksia. Mistä sinä voit tietää, että aloittaja löytää vielä miehen? Noin minullekkin on hoettu koko ikäni ajan ''kyllä se sieltä vielä tulee''. No nyt olen 28 enkä olen päivääkään seurustellut elämässäni. Älkää sanoko, että kyllä se sieltä tulee kun ette tiedä tuleeko vai ei.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 16:34"]
.. Löydät kyllä
[/quote]
Vihaan näitä löydät kyllä vastauksia. Mistä sinä voit tietää, että aloittaja löytää vielä miehen? Noin minullekkin on hoettu koko ikäni ajan ''kyllä se sieltä vielä tulee''. No nyt olen 28 enkä olen päivääkään seurustellut elämässäni. Älkää sanoko, että kyllä se sieltä tulee kun ette tiedä tuleeko vai ei.
[/quote]
Kun mikään "ei tule" ellei ole itse aktiivinen. Suurelle osalle kumppani ei tule vaan jostain, vaan sen eteen tarvitaan kuitenkin aktiivista ponnistelua. Olisi kiva tietää, että kuinka paljon itse olet tehnyt sen eteen että pääsisit suhteeseen?
Minä olen 23 v ja tähän mennessä kukaan ei ole aktiivisuudestani huolimatta kelpuuttanut. On mahdollista, että en koskaan ole parisuhteessa. Olen ok näköinen ja sosiaalinen. Lainan sentään saan ilman miestäkin ja tulen hyvin toimeen.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 16:43"]
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 16:34"]
.. Löydät kyllä
[/quote]
[/quote]
Kun mikään "ei tule" ellei ole itse aktiivinen. Suurelle osalle kumppani ei tule vaan jostain, vaan sen eteen tarvitaan kuitenkin aktiivista ponnistelua. Olisi kiva tietää, että kuinka paljon itse olet tehnyt sen eteen että pääsisit suhteeseen?
[/quote]
Juu ja sitten alkaa tämä syyllistäminen. Kuule voin sanoa, että en ole 4 seinän sisällä elämääni elänyt, joten pidä se pääsi kiinni jos on noin vaikea ymmärtää, että toiset vaan ei löydä sitä miestä vaikka mitä tekisivät. Vituttaa tommoset kaikkitietävät paskat mitkä tulee kertomaan mikä on muka pielessä vaikkeivat tiedä toisen elämästä yhtään mitään.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 16:53"]
Juu ja sitten alkaa tämä syyllistäminen. Kuule voin sanoa, että en ole 4 seinän sisällä elämääni elänyt, joten pidä se pääsi kiinni jos on noin vaikea ymmärtää, että toiset vaan ei löydä sitä miestä vaikka mitä tekisivät. Vituttaa tommoset kaikkitietävät paskat mitkä tulee kertomaan mikä on muka pielessä vaikkeivat tiedä toisen elämästä yhtään mitään.
[/quote]
Katkera ja sen lisäksi vielä aggressiivinen. En ihmettele laisinkaan ettei sinulle rakastavaa ja intiimiä suhdetta kenenkään miehen kanssa ole muodostunut eikä tule tuollaisella menolla kyllä muodostumaankaan.
Viimeisenä tällainen mielipiteitä jakava vinkkiviitonen, että jos se vauvakuume ei kuitenkaan helpota ja miestä ei ole, niin voihan lapsen saada yksinkin. Miesmarkkinoilla et ole sen jälkeen ihan kuumista kamaa, mutta yksi etu siinä ainakin on. Nimittäin se, että sitten sinulta olisi pois se "pakko" löytää isäehdokas. Minä uskon, että tämä biologisen kellon tikitys saa aikaan sen, että moni nainen päätyy ottamaan sen ihan ok miehen vain sen takia, että haluaa perheen eikä ole aikaa odotella.
[/quote]
..mikä on kuitenkin sen varttiorvoksi itsensä tuntevan lapsiparan kannalta surkea temppu :(
[/quote]
Millä tavalla surkea temppu? Eihän se ole mikään temppu, jos aidosti kaipaa lasta elämäänsä ja tekee sen mieluummin yksin kuin huonon miehen kanssa. Parempi lapsen on kasvaa yhden rakastavan vanhemman kuin kahden toisistaan välittämättömän vanhemman kanssa.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 15:05"]
[/quote]
[/quote]
Juu. Toiset naiset "tyytyy" ok mieheen jo nuorena. Toiset tempoilee 15-20 v minä-minä fantasioissa, kunnes tiuku kilisee ja alkaa se ok mies ja ok elämä ok talossa tuntua ihan ok ratkaisulta. Sitten harmitellaan miksei heti tajuttu tätä.
M40
[/quote]
Miksi joku haluaa tyytyä yhtään mihinkään? Olen todellakin ennemmin yksin kuin olen lopun ikäni jonkun "ihan ok" miehen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 17:44"]
[/quote]
Katkera ja sen lisäksi vielä aggressiivinen. En ihmettele laisinkaan ettei sinulle rakastavaa ja intiimiä suhdetta kenenkään miehen kanssa ole muodostunut eikä tule tuollaisella menolla kyllä muodostumaankaan.
[/quote]
Juu sinähän minut tunnetkin kun et ole ikinä nähnyt. Arvosteletko ihmisiä aina näkemättä/tutustumatta niihin? Älä tule sanomaan mitä minun pitäisi tehdä kun et tiedä mitä olen jo tehnyt, ja voin sanoa että ihan tarpeeksi olen tehnyt.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 17:59"]
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 17:44"]
[/quote]
[/quote]
Juu sinähän minut tunnetkin kun et ole ikinä nähnyt. Arvosteletko ihmisiä aina näkemättä/tutustumatta niihin? Älä tule sanomaan mitä minun pitäisi tehdä kun et tiedä mitä olen jo tehnyt, ja voin sanoa että ihan tarpeeksi olen tehnyt.
[/quote]
En minä ole sanonut lainkaan mitä sinun tulisi tehdä enkä myöskään ole missään vaiheessa sanonut millainen olet: vain sitä miten sinä ihmisenä reagoit. Lisäksi kysyin vain kohteliaasti mitä olet tehnyt parisuhteen saamisen eteen, en muuta. Siihen sinä fiksuna ja filmaattisena vastasit hyökkäävästi mm. nimittelemällä kaikkitietäväksi paskapääksi ja että minun pitäisi pitää turpa kiinni. Tosi hehkeää ja ihanaa suhtautumista sinulta, not.
Nainenhan löytää paljon helpommin miehen kuin toisinpäin