Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkkuahdistus

Vierailija
25.12.2014 |

Taas alko ahdistaan tää. Oon siis vasta 21 v. Silti mietin, että löydänköhän koskaan miestä. Valmistun parin vuoden päästä AMK:sta ja siinä vaiheessa haluaisin esimerkiks ostaa asunnon. Mutta en yksin. Ja haluaisin lapsenkin reilusti alle 30 vuotiaana. Tästä avautumisesta ei oo mitään hyötyä, mut avauduin nyt silti:D

Kommentit (95)

Vierailija
21/95 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 11:39"]

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 11:31"]

Ap valittaa, kun ei löydä ketään komeaa ja hyvän statuksen omaavaa miestä.

[/quote]

Ei se niin ole sanonut. Tuo on oma mielikuvasi.

[/quote]

Ei sanonutkaan, koitin vaan tulkita naisten sanatonta viestintää ;)

Vierailija
22/95 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 12:13"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Väärin tulkittu. Mulle merkkaa miehen ulkonäkö ja luonne, ihan sama vaikka olisi sossupummi ilman kavereita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/95 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin mustakin tuntui tuossa iässä. Sit tajusin nauttia sinkkuudesta, mennä, juhlia, matkustaa, olla ystävien kanssa. Töitä, asuntolainaa, parisuhdetta, lapsia kun ehtii paljon myöhemminkin. Sitten päätin 26-vuotiaana etsiä miehen netistä. Ja heti löytyi. Ihana mies. Mentiin naimisiin, kun olin 30 ja eka lapsi tuli, kun olin 33. 

Nyt kuule nautit ja teet kaikkea kivaa ja villiä. Se oikea tulee, kun tulee. Pääasia ei ole, että on seurustelukumppani, vaan että se kumppani on oikeasti se mahtava ihminen, jota ilman et halua elää. Älä tyydy yhtään vähempään kuin sydän sanoo.

Hyvää joulua!

Vierailija
24/95 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
25/95 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 12:19"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Väärin tulkittu. Mulle merkkaa miehen ulkonäkö ja luonne, ihan sama vaikka olisi sossupummi ilman kavereita.

[/quote]

Meinaat ulkonäön säilyvän maailman tappiin?

Vierailija
26/95 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
27/95 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle taas tulee miehiä tyrkyttämään itseään joka puolella: töissä, yliopistossa, kaupassa, bussissa... Ja en siis todellakaan halua poikaystävää, enkä varsinkaan enää koskaan naimisiin tai lapsia. Ei ole mua varten toi parisuhde-elämä draamoineen ja murheineen, ja lapsista en ole koskaan välittäny. Tää on varmaan tätä Murphyn lakia sitten :)

Vierailija
28/95 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 13:32"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 12:19"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Mulle merkkaa kyllä ulkonäkö ja luonne, mutta sen lisäks moni muukin asia!

AP

Vierailija
29/95 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 12:22"]Noin mustakin tuntui tuossa iässä. Sit tajusin nauttia sinkkuudesta, mennä, juhlia, matkustaa, olla ystävien kanssa. Töitä, asuntolainaa, parisuhdetta, lapsia kun ehtii paljon myöhemminkin. Sitten päätin 26-vuotiaana etsiä miehen netistä. Ja heti löytyi. Ihana mies. Mentiin naimisiin, kun olin 30 ja eka lapsi tuli, kun olin 33. 

Nyt kuule nautit ja teet kaikkea kivaa ja villiä. Se oikea tulee, kun tulee. Pääasia ei ole, että on seurustelukumppani, vaan että se kumppani on oikeasti se mahtava ihminen, jota ilman et halua elää. Älä tyydy yhtään vähempään kuin sydän sanoo.

Hyvää joulua!
[/quote]

<3
- ap

Vierailija
30/95 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 13:32"]

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 12:19"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Silmät ja kasvonpiirteet säilyvät suhteellisen hyvin vaikka ihminen ikääntyy. Myös miehillä on oikeus valita itselleen kumppani ulkonäön JA luonteen perusteella.

Vierailija
31/95 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
32/95 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen parisuhteessa mutta ottajia olisi vaikka muille jakaa :) t 21v

Vierailija
33/95 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
34/95 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 13:57"]Itse olen parisuhteessa mutta ottajia olisi vaikka muille jakaa :) t 21v
[/quote]

Sulle kelpaa varmaan ihan kuka vaan

Vierailija
35/95 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässä ei kannata keskittyä parisuhteen puuttumiseen ja surkutteluun. Ei se mies sinua auvoiseksi tekisi. Voi olla ettei mies haluaisi edes lasta. Monet parit eroavat lapsen saannin jälkeen, joten sekään ei onnea takaa.

Kehottaisin sinua pohtimaan, mitä ovat ne tunteet noiden ajatusten takana? Jos on kova hinku tavata joku, ostaa asunto ja perustaa perhe, niin voisiko taustalla olla jonkinlaista turvattomuuden tunnetta. Arvailen nyt vain.

Kaikki ei kaikkea saa, jotkut saa kaiken. Parhaansa voi yrittää, mutta fokus kannattaa pitää itselle  onnea tuottavissa asioissa. Jos siis miehen löytäminen on se oleellisin juttu, niin sitten alat deittailla niin paljon kuin ehdit. Sanotaan nyt vaikka että kun sadat treffit olet käynyt, niin luulisi sieltä edes joku löytyvän, jonka kanssa kemiat kohtaa.

Jos taas taloudelliset asiat haluaa jo nuorena kuntoon, niin ala vaikka asp-säästäjäksi. Tee töitä (mitä tahansa) niin paljon kuin jaksat ja noudata suunnitelmaa talousasioissa. Myy turhat tavarat ja säästä rahat. Tingi menoistasi.

Vauvakuume voisi helpottaa, kun tarjoutuisit jollekin koliikkivauvalle hoitajaksi.

Viimeisenä tällainen mielipiteitä jakava vinkkiviitonen, että jos se vauvakuume ei kuitenkaan helpota ja miestä ei ole, niin voihan lapsen saada yksinkin. Miesmarkkinoilla et ole  sen jälkeen ihan kuumista kamaa, mutta yksi etu siinä ainakin on. Nimittäin se, että sitten sinulta olisi pois se "pakko" löytää isäehdokas. Minä uskon, että tämä biologisen kellon tikitys saa aikaan  sen, että moni nainen päätyy ottamaan sen ihan ok miehen vain sen takia, että haluaa perheen eikä ole aikaa odotella.

Ai niin sekin vielä, että etkö todella usko näitä parisuhdeongelmia, mitä tälläkin palstalla on vaikka millä mitalla? Hyvät miehet on harvassa, mutta kun nuori olet, niin hyvät mahdollisuudethan sinulla on. 

Vierailija
36/95 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niin vaikee korjaa tää mobiiliversio että näkis muutkin kun ekan sivun!!!!!!!

Vierailija
37/95 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on rakkaus, joka saa ihmiset yhteen. Epätoivo ja pakko löytää joku loistaa kauas, se saa normaalin ihmisen perääntymään. Välittömyys, huumori ja rento asenne = vaikuttaa normaalilta eikä epätoivoiselta.

Vierailija
38/95 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
39/95 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 14:16"]

Viimeisenä tällainen mielipiteitä jakava vinkkiviitonen, että jos se vauvakuume ei kuitenkaan helpota ja miestä ei ole, niin voihan lapsen saada yksinkin. Miesmarkkinoilla et ole  sen jälkeen ihan kuumista kamaa, mutta yksi etu siinä ainakin on. Nimittäin se, että sitten sinulta olisi pois se "pakko" löytää isäehdokas. Minä uskon, että tämä biologisen kellon tikitys saa aikaan  sen, että moni nainen päätyy ottamaan sen ihan ok miehen vain sen takia, että haluaa perheen eikä ole aikaa odotella.

[/quote]

..mikä on kuitenkin sen varttiorvoksi itsensä tuntevan lapsiparan kannalta surkea temppu :(

Vierailija
40/95 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 11:44"]

Tekeepä pahaa lukea teidän 21-vuotiaiden neitien ruikutusta aiheesta kun itse on 30v ja lapseton. Kaiken lisäksi en ole seurustellut ikinä ja tässä vaiheessa taitaa olla mahdotonta asian laitaa enää muuttaa...

Mistä niitä miehiä sitten löytää? En etsi komeaa ja varakasta, kiltti ja rehti riittäisi. Olisi niin paljon rakkautta ja lämpöä annettavana mutta kukaan ei huoli. :(

[/quote]

Oletko edes yrittänyt? Menetkö koskaan juttelemaan kenellekään, vai odotteletko vain jossain nurkassa, että sinulle tullaan juttelemaan?

Oletko kokeillut nettideittipalveluja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme