Palstan teinit: mitä saitte joululahjaksi?
Kommentit (190)
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 00:56"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 00:54"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 00:53"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 00:51"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 00:50"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 00:48"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 00:46"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 00:45"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 00:43"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 00:41"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 00:39"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 00:38"]Sain saippuoita, rasvoja, hoitoaineen, dödön, kirjan, pari korua, neljä rasiaa suklaata, housut, tumput, villapaidan.
[/quote] Niin siis tumput, aiotko mennä tumputtamaan? Ap
[/quote]ei vittu ap mee nukkuu. Onko glögiviini noussu hattuun tai jotain :D
[/quote] Minä en lähde mihinkään kun kerta näin upean keskustelun sain aikaiseksi. Ja noin ei puhuta. Ap
[/quote]tää on keskustelu saa kyllä nauramaan. 17v aikuisia ja glögiviinit hatussa. Hahahaha ei helvetti
[/quote] Noniin, menepä leikkimään pikkusisartesi kanssa ja kokoamaan junarataa. Ap
[/quote]
Mene sää vaikka jollekkin treffisivulle tai varaa aika terapeutille ettei tarvii täälä avautua :D
[/quote] Ei tarvitse, mieheni kanssa tässä siemaillaan glögiä nuuskat huulessa. Ap
[/quote]:DDDD nikotiini ja glögi se siellä kirjottelee. Et ole oma itsesi nyt.
[/quote]ei helvetti kuin hyvä, nikotiini ja glögi kirjoittelee. Voi helvetti
[/quote] Vastaatko omiin viesteihisi? Ap
[/quote]en, tuntisin mielellään kyllä tuon kirjoituksen keksijän, pakko olla hyvätyyppi
[/quote]
Hahhah sääkin varmasti oot !
Tässä näkee, miten ihmisten on vaikea saada aikaseksi järkevää keskustelua
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 00:59"]
Tämä ketju on säälittävä. Minua harmittaa, että kerroin lasteni saaneen läppärit ja puhelimet. Siitähän tämä farssi sai alkunsa. Lopettakaa, pyydän. Tästä on joulurauha kaukana :(
[/quote]
Nuo on hyvät ja hyödylliset lahjat. Tuon ikäiset tarvii jo omat koneet koulujuttujakin varten, jos ei heillä ennestään ollut.
Kirjoja, suklaata, lehtiä, pelin, kauneudenhoitotuotteita, 2 muistikirjaa ja balalaikan :D
Kiitos 128! Palautit joulumielen minulle! Molemmilla lapsilla oli toimimattomat, käytetyt koneet ja rikkinäiset puhelimet. Uusille oli tilausta, eikä kumpikaan osannut olla edes niitä vailla. Hieman jouduimme vyötä kiristämään, mutta minunkaan mielestäni lahja ei ollut ylenpalttinen.
Tuikun, kosmetiikkaa, vaatteita ja rahaa :)
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 01:18"]Kiitos 128! Palautit joulumielen minulle! Molemmilla lapsilla oli toimimattomat, käytetyt koneet ja rikkinäiset puhelimet. Uusille oli tilausta, eikä kumpikaan osannut olla edes niitä vailla. Hieman jouduimme vyötä kiristämään, mutta minunkaan mielestäni lahja ei ollut ylenpalttinen.
[/quote]kyllähän lapswsi tuollaiset lahjat ansaitsee jos olet itse sitämieltä! Mielestäni lasten kaikkia toiveita ei tarcitse toteuttaa, mutta ne mitä vanhemmat ovat valmiita antamaan ovat lapsen iloksi. Hyvää joulua sinulle, älä pahoita mieltä keskustelusta, tämä sivustohan on pilkkaajia täynnä :)
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 00:59"]Kanarianmatkan, timanttikaulakorun, Iphonen ja telkun. Aika normia mun mielest.
[/quote]
meissä on se ero että mä oikeasti sain noinä
200e, lahjakortin vaatekauppaan, aamutakin ja villasukat, kosmetiikkaa, suklaata. nämä perheeltä ja sukulaisilta.:) Lisäksi poikaystävältä hajuvesi ja samantuoksuinen vartalovoide sekä herkkukori. Olen tosi tyytyväinen! Oli tänävuonna myös mukava antaa lahjoja, kun oli kerrankin töiden jälkeen vara ostaa jotain järkevää kavereille ja perheelle.
Sain kauluspaidan, ps3 pelin, saippuaa, sukkia, 50e lahjakortin vaatekauppaan, kaksi arpaa ja rahaa.
Hiusvärin ja hiustenhoitotuotteita kampaamosta, kirjoja, suklaata, kuulokkeet, paidan ja kaulahuivin, lahjakortin Gina Tricotiin (30€), rahaa 150€, muutaman elokuvan jne. :) Olin tyytyväinen ja kiitollinen kaikesta mitä sain, etenkin kun en toivonut oikeastaan mitään. "Pienetkin" lahjat ja muistamiset tekivät todella iloisiksi. t. 16v :)
Olen 20v ja sain rahaa 400e, paljon suklaata, pyjaman, uuden maton asuntooni sekä kaikkea pientä krääsää. En koe olevani erityisen lellitty: käytin itsekin pari sataa ostamiini lahjoihin.
Olen 23 eli en virallisesti teini, mutta vastaan silti :D Avomieheltä sain kengät ja termosmukin, isältä ja äitipuolelta sain UGGit, imurin, meikkisiveltimiä, erilaisia rasvoja, Gantin tyynyn, Dooleys-pullon, hiuslakkaa, valokynän ja 250e rahaa. Siskolta sain luomivärejä ja ripsentaivuttimen. Tätipuolelta lahjakortin Zaraan ja avomieheni vanhemmilta pitkävartiset sukat, itseruskettavan levityshanskan, patakintaat ja keittiöpyyhkeen. Ystäviltäni sain happy lightit. Mamman ja äidin lahjat saan huomenna.
Kaikki lahjat olivat ihania ja kaikki saivat myös minulta lahjan/lahjoja :)
Konvehtirasian, tehosekoittimen, hiusharjan, meikkipussin, huulikiillon, hedelmiä, melkein 200€ ja isäni lupasi ostaa pyytämäni hajuveden myöhemmin, joululahjaksi kumminkin.
iPhone 6+, mac book, nikon 1080p full hd järkkärin, 2 läppäriä ,5 rasiaa suklaata
Chanelin huulipunan kaks macin huulipunaa, meikkilaatikon, tekoripsiä, kolme hajuvettä, suihkugeelin, rasvoja, kaulahuivin, termosmukin, hammasharjan, paidan, aamutossut, aamutakin ja leffalippuja. Ja no perus suklaata
Ikää 18v ja sain astioita, kun alkuvuodesta on muutto ekaan omaan kotiin :).
Kanarianmatkan, timanttikaulakorun, Iphonen ja telkun. Aika normia mun mielest.