Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saa yritykselle pankkitiliä

Vierailija
01.11.2022 |

Vaikeuksia saada yritykselle suomalaista pankkitiliä... Kyllä, luottotiedot on kunnossa. Onko kellään ideoita tai kokemuksia, mitä seuraavaksi? Saako suomalainen yritys tilin vaikka Virosta? Tai onko netissä jotain vaihtoehtoja?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko yrityksesi rekisteröity Suomeen? Miksi sinulta evätään tili? Käytä Paypal tiliä.

Vierailija
2/13 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on ollut pankin tai pankkien kertoma syy, ettet saa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko toiminimi? Voit käyttää ihan henk koht tiliäsi, selkeyden vuoksi kenties eri tilit yritykselle ja henk. koht. käyttöön.

Bank Norwegian tyrkyttää luottokortteja, tili se on sekin. Ei ole pakko käyttää velaksi.

Vierailija
4/13 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Holvi mahdollinen myös

Vierailija
5/13 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko yrityksesi rekisteröity Suomeen? Miksi sinulta evätään tili? Käytä Paypal tiliä.

On rekisteröity Suomeen ja olen saanut jotain ympäripyöreää, mikä ei kerro syytä. Haluaisin vaan suomalaisen pankin yritystilin oy:lle.

Vierailija
6/13 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Holvi mahdollinen myös

kaari?

Vierailija
7/13 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet joko manne tai valehtelet (eivät sulje toisiaan pois). Toimiva yritys saa tilin kun marssii pankkiin.

Vierailija
8/13 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulla olisi pankki, niin en kyllä imagosyistä myöntäisi tiliä jollekin vanhustenhuijausfirmalle kuten KotiSun tai muut katto, lämpöpumppu ja aurinkoenergiahuijarifirmat.

Vierailija
9/13 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä avasin yritykselle tilin ihan vaan netissä, ei tarvinnut edes pankissa käydä tai puhua kenenkään kanssa.

Vierailija
10/13 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalainen pankkitili antaa hyvin lisäuskottavuutta verkostomarkkinointi ja pyramidihuijausfirmoille.

Vierailija
11/13 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muka toimiva yritys ei saa pankkitiliä? Itse sain perustettavalle osakeyhtiölle tilin aikanaan. Perustettavan yhtiön lukuun avattu tili mahdollistui Y-tunnuksella. Muistaakseni otin mukaan myös kopiot perustamisasiakirjoista varmuuden vuoksi. Myöhemmin pankille toimitettiin kaupparekisterinote ja tili muuttui uuden osakeyhtiön tiliksi.

Vierailija
12/13 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä avasin yritykselle tilin ihan vaan netissä, ei tarvinnut edes pankissa käydä tai puhua kenenkään kanssa.

Netissä olenkin yrittänyt jo muutamaan pankkiin. Okei, no näköjään se on monilla onnistunut helposti. Täytyy miettiä missä vika.

Mutta voiko sitten ulkomaille, vaikka Viroon, avata tiliä?

Vierailija
13/13 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pieni asunto-osuuskunta loppui säästöpankin ryöstö hinnoittelu ja

vuosittainen kapparekisteri tilinpäätö jne tietojen sinne kiikuttelu 50 kerta maksulla.

https://wise.com/fi/blog/wise-suomi