Siskon ukko istunut koko joulun...
kun muut laittaa ruokaa, siivoaa ja tiskaa. Ihan uskomatonta! Meillä pieni vauva ja ole aatonaatosta asti tehnyt KOkO AJAN kotitöitä. Tämä räplää kännykkää ja tulee valmiiseen pöytään, astiat jättää likaisina pöytään. Ei muuta käytöstään vaikka pyydetty. Kehtasi vielä maarista, kun ruoka ei ollut hänen mielestään valmista ajoissa. Ei tarvi enää kylään tulla, pientä ketutusta ilmassa... :/
Kommentit (8)
Oletteko jättäneet kutsumatta tiettyjä sukulaisia tuollaisen lorvailun vuoksi? Ap:lla kyllä aika tahditon siskon mies. Onko wt?
paskasaako hyysäätte noita paskakouria? Vetäköön käteen, kun fiksut naiset ottaa kunnon miehet. Wt tyytykööt noihin.
Ihan akateeminen mies. Ei viitti siskon mieltä pahoittaa "porttikiellolla". Mutta on niiden huusholli kyllä aika sotkuinen kun sinne menee... -ap
Kylmästi vain seuraavan kerran kun kyläilette niillä teet vastaavasti. Voit myös jakaa vuorot ja sanot että nyt on x:n vuoro tiskata. Paras tapa on vain jättää koko sotku ja kun astiat loppuu niin sanot, että saapi arvon herra tiskata!
Emmä nyt tiedä, ehkä hän tuntee olevansa jotenkin porukkaan kuulumaton, ulkopuolinen, ei tiedä miten pitäisi käyttäytyä ja ei ehkä osaa tehdä niitä tehtäviäkään, joita hänen kontolleen annetaan. Niin ja sanotaanko suoraan, mitä ja miten pitäisi tehdä? Eräät ihmiset ovat uskomattoman avuttomia kaikissa käytännön tehtävissä, vaikka jotain halua olisikin auttaa. Kuulun itse tähän lahkoon, ja olen nainen. No, korjaan: olin sellainen, mutta vähitellen olen oppinut jotain tekemään, pyytämättäkin. Itselläni oli lasinen lapsuus, ei minulle mitään opetettukaan, jopa kengännauhojan solminen ja ruokailuvälineiden käyttö oli opeteltava itse (siksi ne vähän omintakeisesti menikin, eli naurunalaiseksi jäämisen pelko oli suurta). Ehkä näinkin, ehkä ei. Meitä on moneen junaan.
Mullapa tuollainen mies. Pitäskö pistää mäkeen?