eikö ketään muuta ällötä tällanen kokoero?
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2014/12/24/243F6B3A00000578-2885878-image-m-25_1419391066828.jpg
ikäerosta puhumattakaan
Kommentit (60)
Onhan tuo koomisen näköistä kieltämättä. Nainen näyttää tuon rinnalla pikkulapselta.
Onneks mulla ja miehellä on pituuseroa 13cm. Näyttää tyhmältä tollanen kokoero.
[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 22:18"]
Ei, mutta minua ällöttävät lukuisat ällötys-aloitukset joissa ällöttyneet mielensäpahoittajat vellovat ällötyksessään.
[/quote]
En nyt tiedä - sanahan on vapaa. Onneksi ei kyseinen pariskunta tätä palstaa lue, niin eivät myöskään arvostelusta mieltään pahoita. Tunsin kerran pariskunnan, jolla oli vastaava kokoero: mies parimetrinen, ja rouva taskukokoinen (mieheensä verrattuna). Heidän liittonsa kesti kuolemaan asti.
Vielä epäsuhtaisemmalta minusta näyttää, jos nainen on miestään paljon pitempi ja leveämpi.
Mutta kukin tavallaan!
Jos olisivat samanikäisiä niin silloin ei niinkään mutta tästä tapauksesta kyllä tulee mieleen että kyse on miehen pikkutyttöfantasiasta. Tosiaan näyttää lapselta tuo nainen miehen vieressä. Jos kyse olisi lähempänä miehen ikää olevasta naisesta, niin ei hän silloin niin lapselta näyttäisi koska kasvonpiirteet kuitenkin paljastavat iän. Mutta noin nuori ja vielä muutenkin varsin lapsenomaiset kasvonpiirteet omaava niin kyllähän tuosta ihan tulee mieleen että lapsi ja aikuinen vierekkäin.
Olen joskus miettinyt tätä samaa siinä yhteydessä kun olen miettinyt miksi miehet ovat aivan erityisen hulluina aasialaisiin naisiin. Että onko siinä joku pedofiilinen fantasia taustalla kun esimerkiksi thaimaalaiset naisethan ovat usein länsimaisesta näkökulmasta lapsen kokoisia, ja ovat sitä usein vielä keski-ikäisenäkin.
Omilla vanhemmillani oli tuollainen pituusero. En edes tajua aloittajan pointtia. Oliko nainen liian lyhyt vai mies liian pitkä ?
Mä oon 156cm ja mies n. 205cm. Mä painan 48kg ja mies 140kg. Ihan normaalisti onnistuu seksi. En oikein edes ymmärrä tuota kysymystä. Mulla on varmasti about samankokoinen värkki kun naisilla yleensä ja miehenkin muna ihan perus 15-17cm. Toki mies jaksaa mut nostaa ja panna seinää vasten jos haluaa, mutta ei ole meidän lempiasentoja. Yleensä joko mies on päällä, minä olen päällä tai sitten takaapäin. Ei vaikuta kokoero.
Musta tuo on oudon näköistä mutta jokainen valitsee parinsa. Ja jos ihmiset sais valita vain kumppanin about omasta kokoluokasta niin jo ois ahdasmielistä. Itse en valitsisi hirveän paljoa lyhyempää tai pidempää miestä
Minäkin kauhistelen enemmän koko- kuin ikäeroa...Kullakin siis omat kauhistelun aiheensa :)