Onko 3500e hyvä palkka?
Työ on vaativaa mutta aika rento tahti. Olisiko sinulle ok?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
On. Saan juuri tuon verran bruttona ja menee yli tonni säästöön kuussa.
Sama. Olen tyytyväinen.
Mulla on noin 3650€ ja on hyvä. Saan myös noin tonnin säästöön joka kuukausi.
Minä kans 3500 ja bonukset. Säästän 500 mutta en vietä kulutusjuhlaa koska olen teinin yh. Eli tässä elämäntilanteessa ei mikään kovin hyvä palkka. Jos olisin lapseton tai parisuhteessa niin palkka olisi silloin ihan jees.
Tukityöllistetylle vai pörssiyhtiön toimitusjohtajalle? Nettona vai bruttona? Itselleni 4000€:n nettopalkka on enemmän kuin koskaan kuvittelin saavani.
Varsinkin uran alkupuolella se on hyvä palkka. Sinusta voi vielä tulla kunnon kokoomuslainen 😉
Hauska homma, että hemmetinmoinen osa suomalaisista tekee töitä tyyliin kolmasosalla tuosta ilman toivoakaan paremmasta.
Sama palkka. Mulla jää keskimääräistä enempi säästöön. 1001,20€/kk
Vähemmän ku mun eka palkka jos ei kesätöitä lasketa, et ei se musta ole, mut monelle varmaan kyllä. Riippuu koulutuksesta ja työhistoriasta. Kaikki on suhteellista.
Ok palkka, varsinkin, jos helpolla saat.
Ei ole hyvä, muttei huonokaan. Siltä väliltä.
Ei ole hyvä palkka mutta kyllä sillä toimeen tulee. Jopa pk-seudulla.
Nyt kun on tullut tutustuttua työkkärin korvauksiin niin täytyy sanoa, ihan tavoiteltava palkka XDD
Ei tuo nyt mitenkään loistava palkka ole, keskipalkka.
Nämä, jotka saavat 1000 säästöön, elätte siis reilulla tonnilla kuukauden?
Nettona vai bruttona. Jos bruttopalkka, niin käteen jää vähän yli 2000e,ettei mikään hyvä palkka kyllä ole. Paperilla näyttää kivalle, mutta ei siitä oikeasti mitään ilo ole. Jos tuo on netto, niin sitten todella jees palkka.
Jopas täällä on taas kovapalkkaista sakkia..
Sain vuoden ajan (sijaisuus) 3100e (ärsyttää että se työ oli paljon helpompaa kuin mitä nykyinen ja puolet pienempi palkka) ja voi jestas kun ei tarvinnut joka ikistä ostosta miettiä ja jos halus miettiä sai helposti yli tonnin säästöön. Joten joo tuo summa on jotain mitä minä en ehkä koskaan tule saamaan, minun mittapuulla tosi hyvä palkka.
Keskivertoa parempi palkka, ja työn keveys on aina iso etu.
On. Saan juuri tuon verran bruttona ja menee yli tonni säästöön kuussa.