Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helvettiin sukujoulut!

Vierailija
24.12.2014 |

Meillä on 4 kk ikäinen tyttö, joka on miehen suvulle eka lapsenlapsi ja eka lapsenlapsenlapsi mummolleen. Tietty piti sitten lähteä jouluksi sukulaisiin 200 km päähän kotoa, että mummo saa olla mukana pikkuisen ekassa joulussa. Mummo asuu yksin, vieressä asuu tyttärensä perheineen. Tietty sekä meidän perhe että appi ja anoppi majoitettiin sinne tädille, että "mummo saa olla rauhassa" - siis se mummo, joka haluaa olla osa vauvan joulua ja joka asuu noin 7 huoneen talossa yksinään. Me ollaan täällä miehen tädin perheen vierashuoneessa koko porukka eli minä, mies, vauva ja appivanhemmat!

Iltapäivällä porukka kävi kirkossa ja haudoilla, minä olin tytön kanssa "päiväunilla" eli pakoilin miehen tätiä, joka halusi ruuanlaittoapua. Onneksi tyttö ei millään tahtonut nukahtaa ja sen kuuli. Kirkosta kun tulivat niin oli joulusaunan vuoro ja miehen suku hymisi, että menkää te nuoret keskenään, saatte olla kahden, me kyllä vauvaa katsotaan sillä aikaa. Ja sittä muikeaa ilmettä ja silmäniskuja. Kysyin suoraa, että pilluako sillä miehellä on tarve saada ja miehen suku tuijotti minua kauhuissaan. Että noin ei sanota. Minä kysyin, että miksi ei, kun teistä jokainen näyttää siltä, että menkää nuoret rauhassa naimaan. Samantien sanoin, että saunan jätän väliin, joku toinen pariskunta saa puolestani mennä lauteita jyskyttämään.

Appivanhemmat on kauhuissaan, minä enemmänkin ihmeissäni, että jos asiasta puhutaan, niin puhutaan sen oikealla nimellä. Ensi yöstä tulee takuulla hauska, kun tyttö valvottaa, appi kuorsaa ja mies piereskelee.

Kommentit (85)

Vierailija
1/85 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ei kestä suoraa puhetta, lakkaa pelaamasta tai kasvattaa rangan.
Voi vitun pervomammat jotka hyväksytte likaiset puheet sukulaisilta muka nasevien juttujen muodossa.

Teistä 50-60v. on ehkä ihan helvetin hauskaa kun itse olette viljelleet mauttomia vitsejä joilla häpäistä nuorempia mutta ei korrektia lainkaan. Panojuttujen vihjaaminen sukulaisilta on aina kuvottavaa ja joka pitää hauskana perheen visualisoimiset yhtymisestä vitseihin on itse yksi vitun moukka. Hyvä ap. Onneksi löytyy kanttia joiltain eikä tartte alistua paskojen vitsien laukaisemiseksi suvun iloksi. Ne myhäilyt ja virneet on juurikin ällöttävää, varmasti näkemisen arvoiset ilmeet kun hyytyi kertalaakista :D

Vierailija
2/85 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolo joulu ap:n möläytyksen takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/85 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 18:13"]Meillä on 4 kk ikäinen tyttö, joka on miehen suvulle eka lapsenlapsi ja eka lapsenlapsenlapsi mummolleen. Tietty piti sitten lähteä jouluksi sukulaisiin 200 km päähän kotoa, että mummo saa olla mukana pikkuisen ekassa joulussa. Mummo asuu yksin, vieressä asuu tyttärensä perheineen. Tietty sekä meidän perhe että appi ja anoppi majoitettiin sinne tädille, että "mummo saa olla rauhassa" - siis se mummo, joka haluaa olla osa vauvan joulua ja joka asuu noin 7 huoneen talossa yksinään. Me ollaan täällä miehen tädin perheen vierashuoneessa koko porukka eli minä, mies, vauva ja appivanhemmat!

Iltapäivällä porukka kävi kirkossa ja haudoilla, minä olin tytön kanssa "päiväunilla" eli pakoilin miehen tätiä, joka halusi ruuanlaittoapua. Onneksi tyttö ei millään tahtonut nukahtaa ja sen kuuli. Kirkosta kun tulivat niin oli joulusaunan vuoro ja miehen suku hymisi, että menkää te nuoret keskenään, saatte olla kahden, me kyllä vauvaa katsotaan sillä aikaa. Ja sittä muikeaa ilmettä ja silmäniskuja. Kysyin suoraa, että pilluako sillä miehellä on tarve saada ja miehen suku tuijotti minua kauhuissaan. Että noin ei sanota. Minä kysyin, että miksi ei, kun teistä jokainen näyttää siltä, että menkää nuoret rauhassa naimaan. Samantien sanoin, että saunan jätän väliin, joku toinen pariskunta saa puolestani mennä lauteita jyskyttämään.

Appivanhemmat on kauhuissaan, minä enemmänkin ihmeissäni, että jos asiasta puhutaan, niin puhutaan sen oikealla nimellä. Ensi yöstä tulee takuulla hauska, kun tyttö valvottaa, appi kuorsaa ja mies piereskelee.
[/quote]en tiedä kumpaa tässä käy enemmän sääliksi, sinua vai sinun miehen sukua

Vierailija
4/85 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tavaton, eihän noin voi ääneen sanoa!!!

Vierailija
5/85 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D kiitos!

Vierailija
6/85 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 18:16"]

[/quote]

Miksi ei? Kun lipevä setä käy sanomassa, että "menkää nyt nuoret saunaan, tiedä miten kova pukki sinne tiensä löytää" niin miksi ei voi sanoa samaa asiaa selvällä suomella?

Vierailija
7/85 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunassa olisitte voineet tehdä temput ja ainakin mies olisi ollut tyytyväinen ja sukukin olisi voinut muikeana ihailla punaisia poskianne...

Vierailija
8/85 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois ap saattanu tehä sulle ihan hyvää mennä sittenkin "saunomaan"

Vierailija
9/85 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 18:22"]

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 18:16"]

[/quote]

Miksi ei? Kun lipevä setä käy sanomassa, että "menkää nyt nuoret saunaan, tiedä miten kova pukki sinne tiensä löytää" niin miksi ei voi sanoa samaa asiaa selvällä suomella?

[/quote]

Tuskin he tarkoittivat mitään pahaa, heittivät vitsin. Sinulla taas oli ala-arvoista kielenkäyttöä. tuo oli moukkamaista, vanhat laskevat leikkiä.

Vierailija
10/85 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä jonkun yllä kirjoittaneen kanssa, että saunominen olisi voinut tehdä sulle hyvää... Miksi et halunnut auttaa tätiä ruuan valmistuksessa? Kuulostat kyllä aika epäkohteliaalta.

Vierailija
11/85 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistavaa ap, hämmennä joulupuuro, miksi suotta kainostelemaan :D joka täällä ei ymmärrä, että nuoret äidit eivät jää sanattomaksi niin voivat juosta saunan taakse. Kiitos naurun pyrskähdyksestä!

Vierailija
12/85 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa puolustella moukkamaisuutta, ap ei leikkiä ymmärtänyt, varsinainen tosikko. 

Vierailija
13/85 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat tosiaan laskee leikkiä tollasista...kuulleet varmaa Samaa settiä omassa nuoruudessaan jne, aikana jolloin kaikella semihärskillä vihjailulla ei ole ollut sellasta suoraa sanastoa. Varmaan enemmän romanttisessa mielessä ajateltu että menkääs nyt. MUTTA jos oikeesti on on joku setämies sanonu aplle että voi tulla kova pukki saunaan, niin ei siinä kyllä mitään hienovaraista enää ole.

Olisin silti säästänyt vastauksen vain tämän kyseisen henkilön korville, ettei mummot ja mammat oikeesti saa slaagia. Ne muistaa apn kommentin jatkossa aivan koko ajan tykönään kun apn seurassa ovat. Arvostan silti ihmisiä, jotka muuten vittuuntuneina sanovat takaisin jos kokevat tulleensa ärsytetyiksi.

Jotenkin haiskahtaa koko tarina silti mutta näitä lisää, kiiiitooos!

Vierailija
14/85 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en arvosta, että loukataan vanhoja sukulaisia. Tuohon leikkiin olen tottunut, ja oikea tapa on sanoa, että totta kai mennään saunaan ja jatkamaan sukua.

Vierailija
15/85 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 18:15"][quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 18:13"]Meillä on 4 kk ikäinen tyttö, joka on miehen suvulle eka lapsenlapsi ja eka lapsenlapsenlapsi mummolleen. Tietty piti sitten lähteä jouluksi sukulaisiin 200 km päähän kotoa, että mummo saa olla mukana pikkuisen ekassa joulussa. Mummo asuu yksin, vieressä asuu tyttärensä perheineen. Tietty sekä meidän perhe että appi ja anoppi majoitettiin sinne tädille, että "mummo saa olla rauhassa" - siis se mummo, joka haluaa olla osa vauvan joulua ja joka asuu noin 7 huoneen talossa yksinään. Me ollaan täällä miehen tädin perheen vierashuoneessa koko porukka eli minä, mies, vauva ja appivanhemmat!

[/quote]en tiedä kumpaa tässä käy enemmän sääliksi, sinua vai sinun miehen sukua
[/quote]

Miksi aloitusviesti pitää lainata vaikka on itsestäänselvyys että kenelle vastaa?

Vierailija
16/85 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 18:56"][quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 18:15"][quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 18:13"]Meillä on 4 kk ikäinen tyttö, joka on miehen suvulle eka lapsenlapsi ja eka lapsenlapsenlapsi mummolleen. Tietty piti sitten lähteä jouluksi sukulaisiin 200 km päähän kotoa, että mummo saa olla mukana pikkuisen ekassa joulussa. Mummo asuu yksin, vieressä asuu tyttärensä perheineen. Tietty sekä meidän perhe että appi ja anoppi majoitettiin sinne tädille, että "mummo saa olla rauhassa" - siis se mummo, joka haluaa olla osa vauvan joulua ja joka asuu noin 7 huoneen talossa yksinään. Me ollaan täällä miehen tädin perheen vierashuoneessa koko porukka eli minä, mies, vauva ja appivanhemmat!

[/quote]

Miksi aloitusviesti pitää lainata vaikka on itsestäänselvyys että kenelle vastaa?
[/quote]huvin ja urheilun vuoksi. Onko se suurikin ongelma sulle?

Vierailija
17/85 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 18:58"]huvin ja urheilun vuoksi. Onko se suurikin ongelma sulle?

[/quote]

On, vittumaista lukea esim puhelimella samoja litanioita. Antaa postaajasta aika vajaan kuvan.

Vierailija
18/85 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 19:01"][quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 18:58"]huvin ja urheilun vuoksi. Onko se suurikin ongelma sulle?

[/quote]

On, vittumaista lukea esim puhelimella samoja litanioita. Antaa postaajasta aika vajaan kuvan.
[/quote]nyyh

Vierailija
19/85 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa mauton asia oli noiden sukulaisten "hauska" vihjailu saunassa nussimisesta ja ap latasi ihan oikein takaisin! Ymmärtäisin tuollaisen huulenheiton esimerkiksi ystäviltä, joiden kanssa istutaan iltaa, mutta en helvetti sentään jouluna haluaisi kuunnella kaksimielisyyksiä sukulaisilta, en mieheni enkä omilta.

Vierailija
20/85 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota on monessa suvussa, ap ei osannut antaa oikein takaisin. Taatusti muistavat,minälainen vaimo on pojalla. Mitä tuota puolustamaan, kuka fiksu puhuu jouluna kuten ap??? Häpäisit sekä itsesi, miehesi ja lapsesi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä