Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helvettiin sukujoulut!

Vierailija
24.12.2014 |

Meillä on 4 kk ikäinen tyttö, joka on miehen suvulle eka lapsenlapsi ja eka lapsenlapsenlapsi mummolleen. Tietty piti sitten lähteä jouluksi sukulaisiin 200 km päähän kotoa, että mummo saa olla mukana pikkuisen ekassa joulussa. Mummo asuu yksin, vieressä asuu tyttärensä perheineen. Tietty sekä meidän perhe että appi ja anoppi majoitettiin sinne tädille, että "mummo saa olla rauhassa" - siis se mummo, joka haluaa olla osa vauvan joulua ja joka asuu noin 7 huoneen talossa yksinään. Me ollaan täällä miehen tädin perheen vierashuoneessa koko porukka eli minä, mies, vauva ja appivanhemmat!

Iltapäivällä porukka kävi kirkossa ja haudoilla, minä olin tytön kanssa "päiväunilla" eli pakoilin miehen tätiä, joka halusi ruuanlaittoapua. Onneksi tyttö ei millään tahtonut nukahtaa ja sen kuuli. Kirkosta kun tulivat niin oli joulusaunan vuoro ja miehen suku hymisi, että menkää te nuoret keskenään, saatte olla kahden, me kyllä vauvaa katsotaan sillä aikaa. Ja sittä muikeaa ilmettä ja silmäniskuja. Kysyin suoraa, että pilluako sillä miehellä on tarve saada ja miehen suku tuijotti minua kauhuissaan. Että noin ei sanota. Minä kysyin, että miksi ei, kun teistä jokainen näyttää siltä, että menkää nuoret rauhassa naimaan. Samantien sanoin, että saunan jätän väliin, joku toinen pariskunta saa puolestani mennä lauteita jyskyttämään.

Appivanhemmat on kauhuissaan, minä enemmänkin ihmeissäni, että jos asiasta puhutaan, niin puhutaan sen oikealla nimellä. Ensi yöstä tulee takuulla hauska, kun tyttö valvottaa, appi kuorsaa ja mies piereskelee.

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 21:14"]Moukat puolustelee, varmaan sanoísivat että haista V, tai jotain muuta. Kuka tuollaista miniää enää käskee Joulunviettoon, saa olla kotona miehen ja lapsen kanssa. Juttua riittää, voit ap olla varma...
[/quote]

Mitä sitten että juttua riittää :D Ketä se kiinnostaa. Eikö niillä ole parempaa tekemistä, kuin jauhaa tuubaa ja suurennella mitätöntä asiaa.
Tv:stäkin kuulee pahempaa kieltä jatkuvasti, keskellä päivääkin.
Tekopyhää lässytystä! :)
Millähän sanalla mummelit muuten korvaavat sitten keskusteluissaan tuon kaaaamalan rivon sanan... ;) Eiväthän he saa sitä sitten toistaa, kun ovat niin arvokkaita ladyja... ;)

Vierailija
82/85 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kakarat kasvakaa! Ap on vielä täysin raakile. Näyttämisenhalu ja käytöstapojen totaalinen uupuminen ja kuvitelma siitä että sai nyt jotenkin viimeisen sanan ja "näytti muille". Voi nolotus. Varmaan saat ap seuraavana jouluna viettää joulua kaksin hieman suuremmaksi kasvaneen lapsesi kanssa. Miehesi etsii itselleen fiksumman naisen ja jälkikasvua hänen kanssaan. Etsi sä ap joku bandidos-kaveri itsellesi kaveriksi niin saatte huudella yhdessä törkeyksiä mummuille ja paapoille toreilla ja turuilla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 02:23"]

Hei kakarat kasvakaa! Ap on vielä täysin raakile. Näyttämisenhalu ja käytöstapojen totaalinen uupuminen ja kuvitelma siitä että sai nyt jotenkin viimeisen sanan ja "näytti muille". Voi nolotus. Varmaan saat ap seuraavana jouluna viettää joulua kaksin hieman suuremmaksi kasvaneen lapsesi kanssa. Miehesi etsii itselleen fiksumman naisen ja jälkikasvua hänen kanssaan. Etsi sä ap joku bandidos-kaveri itsellesi kaveriksi niin saatte huudella yhdessä törkeyksiä mummuille ja paapoille toreilla ja turuilla. 

[/quote]

Ensi jouluna ollaan mun mummon luona! Siellä ei kukaan vihjaile kaksimielisyyksiä, ei tarvitse kuunnella pikkutuhmia juttuja "siellä se peitto ensi yönä heiluu" tms. vaan ollaan ystävällisesti joulumielellä kaikki. Minua ei pätkääkään kiinnosta, sanotko käytöstapojeni puuttuvan, koska niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Pystyn puhumaan seksistä punastelematta kaikenmaailman äijien kanssa, mutta jos asia on heille ja sinulle tabu, niin ei pidä ryhtyä heittelemään mitään saunajuttuja ikään kuin se olisi maailman ainoa paikka, jossa voi tosirohkeasti naida.

Joku kysyi, miten mies reagoi. Halasi ja sanoi, että oikein, noin sitä pitää, meni Matti vähäksi aikaa hiljaiseksi. Ja anoppi (tuo kaiken pahan alku ja juuri ?) totesi illemmalla parin punaviinilasin jälkeen, että on hyvä, kun sukuun on saatu tuommoinen tyttö, joka ei anna äijien kiusata.

Niin että voi kamala vaan teillekin.

Vierailija
84/85 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 00:58"]

Mikset auttanut täti parkaa ruoanlaitossa? Olet tökerö vieras

[/quote]

Ja jättänyt sen vauvan yksinään itkemään? Hieno idea - lapsi huutaa väsymystään ja ap lähtee kuorimaan perunoita, koska on vieraana.

Vierailija
85/85 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 21:01"]

Törkeäksi homma meni VASTA kun vaimo avasi suun.

Veikkaanpa, että tämän asian puimiseen ei riitä joulupäivä...

[/quote]

Tasa-arvoa vuonna 2014: äijät saa sanoa naisille mitä tahansa törkeyksiä, mutta naisten on oltava hiljaa.