Joululahjatoiveet kuuroille korville
Aina sama juttu. Pyysin joululahjaksi yhtä hyvää suklaarasiaa ja yhtä tiettyä kirjaa. En halunnut muuta, kuin rentoutua kirjan kanssa. Sen sijaan sain kasan sukkia, flanellihousuja, vaahtosammuttimen, kaksi ihan ihme kirjaa sekä kolme suklaarasiaa, joista en yhtään pidä. Kiitos kulta, kiva kun ostit lahjoja, mutta kun en toivonut mitään muuta kuin ne kaksi juttua. Sinänsä vähän harmittaa, kun itse yritän todella mietti ä mistä mies pitää ja kuunnella tarkkaan toiveita. Naamasta näin, että se ainoa, kalliihko lahja, oli just nappi. Ostan mieluummim yhden osuvan kuin kasapäin vähän sinnepäin.
Kommentit (25)
Minä sain mieheltäni villasukat ja suklaalevyn, perinteinen joululahja :)
Ei ole provo - Remeksiä mies lukee itse, palosammutinta tarvitaan kuulemma aina ja sisaruskirja oli hauska tsoukki. Tosin tuossa kirjassa oli ohut nöyhtäreunama keltaista alelappua. Jepjep. Itse ostin kellon, joka ainakin omalle budjetilleni oli kalliihko.
Minä ostan aina itselleni sen mitä haluan. Silloin ei tarviste olla keneltäkään mitään vailla. En ikinä haluaisi kuulostaa noin kiittämättömältä.
[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 18:46"][quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 18:40"][quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 18:32"]
Palosammuttimen? Hehheehee, trolli!
[/quote]
Miten niin trolli? Palosammutin on hyvä hankinta, vaikka ihan joululahjaksi en sitä hankkisi.
Sellainen muuten puuttuu meiltä, vaikka sammutuspeitto onkin. Laittaisin sammuttimen keittiöön jonnekin hellan lähettyville. Ei tarvita kuin yksi rasvapalo, niin sammutuslaitteet ovat todistaneet oman tarpeellisuutensa.
[/quote]
No kuka ostaa LAHJAKSI palosammuttimen? Aivan, ei kukaan.
[/quote]
Mun äiti. Hyötylahja mutta toivottavasti tarpeeton. Mun mielestä just nappivalinta ekana jouluna omaan omakotitaloon.
Minä sain juuri sellaiset korvakorut kuin toivoin :)