Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joululahjatoiveet kuuroille korville

Vierailija
24.12.2014 |

Aina sama juttu. Pyysin joululahjaksi yhtä hyvää suklaarasiaa ja yhtä tiettyä kirjaa. En halunnut muuta, kuin rentoutua kirjan kanssa. Sen sijaan sain kasan sukkia, flanellihousuja, vaahtosammuttimen, kaksi ihan ihme kirjaa sekä kolme suklaarasiaa, joista en yhtään pidä. Kiitos kulta, kiva kun ostit lahjoja, mutta kun en toivonut mitään muuta kuin ne kaksi juttua. Sinänsä vähän harmittaa, kun itse yritän todella mietti ä mistä mies pitää ja kuunnella tarkkaan toiveita. Naamasta näin, että se ainoa, kalliihko lahja, oli just nappi. Ostan mieluummim yhden osuvan kuin kasapäin vähän sinnepäin.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiittämättömyys on maailman palkka.

Vierailija
2/25 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 18:01"]Kiittämättömyys on maailman palkka.
[/quote]

No vähän tätä arvelinkin vastausten oöevan. Mutta onko miehillä joku nappi päässä, jos suoraan kusytään mitä toivon lahjaksi ja kerron sitten suoran toiveen, nappiko vääntää niin, että sanon haluavani ihan jotain muuta? Miksi aina edes kysyä? Olen ehdottanut myös, ettei ostettaisi lahjoja tosillemme, ostaisi sitten itse mitä haluan. Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu jos miehen lähettää kauppaan ostoksille. Aina puuttuu jotain ja ylimääräistä tuodaan. Kaikki pitäisi tehdä itse jotta onnistuu.

Vierailija
4/25 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjat olivat muuten Ilkka Remes, josta en ole koskaan oikein lämmennyt, sekä sisarussuhteiden hoito-opas. Olen ainoa lapsi. Ap.

Vierailija
5/25 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi jouluna kirjoita paperille. Sun mies ei todennäköisesti muista. Siksi hankki useamman kirjan ja enemmän suklaata jos joku menisi nappiin. Ja varmuuden varoiksi osta vielä itse se haluamasi kirja ja suklaa :) 

Vierailija
6/25 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, näin se on! Olen oppinut että kannattaa kirjoittaa ylös juuri kirjojen nimet, muuten se menee aina väärin

Vierailija
7/25 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 18:10"]Ensi jouluna kirjoita paperille. Sun mies ei todennäköisesti muista. Siksi hankki useamman kirjan ja enemmän suklaata jos joku menisi nappiin. Ja varmuuden varoiksi osta vielä itse se haluamasi kirja ja suklaa :) 
[/quote]

Useampaan kertaan oli puhetta ja osoitin kerran Suomalaisen kuvastostakin, että nyt olisi se kirjani halvemmalla myynnissä. Voi toki olla, että on unohtanut. Itseäni harmittaa, että harmittaa, ebsi vuonna pstan sen suklan ja kirjan itse. No, nyt rupean lukemaan sisarussuhteista ja syömään vähän vielä rosollia. Hyvää joulua kaikille!

Vierailija
8/25 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua harmittaa myös, että tulee aina kaikkea krääsää. Ottaisin mieluummin kansssa yhden kunnollisen lahjan. Sain tänäkin vuonna Vihreitä kuulia, inhoan niitä. Jännä ettei 7 vuoden jälkeen vieläkään muka muista...

Vierailija
9/25 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palosammuttimen? Hehheehee, trolli!

Vierailija
10/25 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 18:32"]

[/quote]

Miten niin trolli? Palosammutin on hyvä hankinta, vaikka ihan joululahjaksi en sitä hankkisi.

Sellainen muuten puuttuu meiltä, vaikka sammutuspeitto onkin. Laittaisin sammuttimen keittiöön jonnekin hellan lähettyville. Ei tarvita kuin yksi rasvapalo, niin sammutuslaitteet ovat todistaneet oman tarpeellisuutensa.

Vierailija
11/25 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapulle ylös toiveet ja mies ostoksille lapun kanssa. Pitää opettaa, ellei muuten onnistu. Kyllä ne noin 20 vuoden jälkeen oppivat.

Vierailija
12/25 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ihana rakas mies osti vahingossa mulle kaksi samaa kirjaa ☺. Ei haittaa ajatus tärkein kirjailija oli oikea kuitenkin. Ehkäpä saan vaihdettua joulun jälkeen...

Vierailija
13/25 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 18:42"]Lapulle ylös toiveet ja mies ostoksille lapun kanssa. Pitää opettaa, ellei muuten onnistu. Kyllä ne noin 20 vuoden jälkeen oppivat.
[/quote]

Minusta on kyllä toisen huomioonottamattomuutta, ettei kahta asiaa voi muistaa sille rakkaalle ostettavaksi.

Vierailija
14/25 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 18:40"][quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 18:32"]

[/quote]

Miten niin trolli? Palosammutin on hyvä hankinta, vaikka ihan joululahjaksi en sitä hankkisi.

Sellainen muuten puuttuu meiltä, vaikka sammutuspeitto onkin. Laittaisin sammuttimen keittiöön jonnekin hellan lähettyville. Ei tarvita kuin yksi rasvapalo, niin sammutuslaitteet ovat todistaneet oman tarpeellisuutensa.
[/quote]

No kuka ostaa LAHJAKSI palosammuttimen? Aivan, ei kukaan.

Vierailija
15/25 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan ne lahjat mitä oikeasti haluan itse. Varma tapa saada haluamansa ja nauttia muiden lahjoista yllätyksinä.
Ölen ollut naimisissa 26 vuotta.

Vierailija
16/25 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin itse itselleni lahjan ja kaupassa valitsin vielä yöpaidan jonka nies osti. Muutaman yllätyslahjan sain sukulaisilta jotka omi ihan ok. Vaatteet ovat kyllä hankala ostettava muille kuin aivan perheenjäsenille. Olin ilmoittanut lapseni mitat kun sukulainen osti pyjamaa, siis ihan tekstiviestillä. Lährtti noin 5 vuotta vanhemmalle sopivan pyjaman! Ei voi enää palauttaa, laput oli revitty ja kauppaa ei ole täällä. Vähän ihmetytti! Ostin itse sitten yöpaidan prikulleen oikeaa kokoa. Kannattaisi tosiaan muistaa ne toiveet!

Vierailija
17/25 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo vuosia ostanut itse itselleni toivelahjat- ja myös äitienpäivälahjat- ei ainakaan pety

Vierailija
18/25 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kuurot korvat tarvitse kuulolaitetta?

Vierailija
19/25 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
20/25 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 18:08"]

Kirjat olivat muuten Ilkka Remes, josta en ole koskaan oikein lämmennyt, sekä sisarussuhteiden hoito-opas. Olen ainoa lapsi. Ap.

[/quote]

Juu, niin varmaan. :)

Mikä se miehelle ostamasi kallis lahja oli?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme