Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei, Oon iki sinkku ääliö ulkomailta.............

Vierailija
14.12.2014 |

Ihan oikeesti ihanat palstalaiset mun pakko nostaa teidät jalustalle. Teidän vuoksi oon uskaltanut tehdä monta eri asiaa elämässsä ja koska oon tuntenut itseni ääliöksi mutta myös tehnyt monta eri asiaa en tiedä mihin pistää teidät. Pakko vaan kännipäissään toistaa että ootte mahtavia...

Oon tehnyt miljoona feikki alotusta joissa huudan apua mutta vähän muokkaan totuutta että ei tarttis kenenkään oikeen kaverin sotkeutua mun muka niin täydelliseen elämään ja sen ongelmiin. Kukaan mun kaveri ei uskois että täällä roikun ja valitan elämästäni mutta niin mä teen useamman kerran viikossa. Mä oon oikeesti rikkaasta suvusta jonka nimee en voi kertoa mutta mun elämä on silti ihan yhtä paskaa... Kaikki luulee että elän ulkomailla jotain perijätär elämää  jonkun super julkkiksen kaa mutta oikeesti itken ettei kukaan koskaan kiinnostu musta ja oon joku iki sinkku loppu elämän ihan vaan koska mua on joskus kiinnostanu yhen illan jutut. Nykyäää haluisin vaan kunnon parisuhteen mut musta tuntuu et kaikki vaan muisituttaa mun edellisestä elämästä joka on valintojen takia on ollut tosi seksin täyteistä mut mä oon halunnu sitä... Seksi on ollu tosi hauskaa ja miks ei jopa vähän porukassa kuhan on vähä saanu huomiota ja ehkä sais jopa nykyäään kun on tehny muka super crazy  jutttuja.....  Oon tullu Suomeen ja täällä saa olla niin mahtavan anonyymi ettei mitään rajaa ja sit vaik ihastun oikeesti niin eihän se mies musta vois vähääkään kiinnostua... Me käydään jossain rändöm kavereiden hipster keikoilla ja kuunnellaan sitä ns. musiikkia ja olllaan muka niin eurooppa tyyliin hipstereitä. Kukaan ei kehtaa puhua kellekkään oikeasti vaikka se olis jopa muotia mutta koen että mulla on jotain kavereita... Ne on ne jotka ei uskottele että tää yks mies muka tykkää musta kun eihän se selvästi tykkää musta... joskus pistän baariin ja takseihin rahaa pari tonnia ja kukaan ei epäile kuka mä oon. Kaverit tietää ja muut ei ja täällä mä saan ollakin taa super ääliö iki sinkku josta kukaan ei voi ikinä kiiinnostua. Oonkohan mä alkoholisti, ei mun alkoholia tee mieli mut kai mä sitä oon kun vaan on tarjolla.... Emmä tiijä!! AAVEET!!! ootte autttanut mua niiiiiiiin monta kertaa pakko sanoa KIITOS! Mutta mua myös kertoa että ei meidän muka täydellisten elämä oo kauheen kivaa vaikka mä voin mennä ja kertoo tienaavani miljoonan kuussa ja vaikka kaikki on muka niin helvetin jees. jes jes niinhän se on... Ei ne sopuli laukut tee ketään onnelliseks... Mutta kiitos!! ootte auttanut mut yli monestä elämän kriisistä ja vaikka seassa on aina niitä vähän kusipäisiä niin välissä joku oikeasti on yrittänyt oikeasti auttaa!!! Kiitos siitä!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole hyvä: D. Tässä vielä neuvo, nyt nukkumaan, hyvää yötä !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä