Otin Tramalia selkäkipuun ja nyt tekee mieli halata vieraitakin...!
Tramal on tehokas kipulääke, mutta tuo euforisoiva vaikutus yllättää aina.
Kommentit (44)
Sama täällä! Laatikon pohjalta löytyi vielä Tramalia minullakin, ja myös...
Pari 0,5l siideriä, 2 kpl Tramalia, iso lasi punkkua, terästetty glogi ja tuhti jointti on aamunavauksena mennyt ja olo nyt mitä leppoisin. Ei tässä nyt ainakaan vielä halailemaan lähdetä, mutta ehkä iltaa kohden jos viinipullo tulee tyhjenneltyä vielä. Eilen otin yskänlääke shotteja, kodeiinikin rentouttaa, mutta saan pahoja ilmavaivoja liian suuresta määrästä. Lokoisaa joulupäivää kaikille!
^ Voi miten surullista että sinun pitää turruttaa kehoasi ja mieltäsi tuolla tavoin jopa jouluna. Toivottavasti saat motivaation laittaa elämääsi kuntoon ja pääset kuiville.
Tramal on kyllä hyvä tietynlaiseen hermoperäsieen selkäkipuun, mutta oksennan tosi herkästi kun joudun käyttämään sitä.
Ei mulle siitä ole koskaan mitään euforiaa tullut, pikemminkin rauhallinen olo.
Toivottavasti et narkkamisellas pilaa kenenkään muun joulumieltä.
Tramal on hyvä kipulääke, kun ei ärsytä vatsaa.
Mä olen tänään ottanut kolme ja pystyn kävelemään :)
Tulispa mullekin tollanen vaikutus.
Varmasti ottaisin heti yhden että selviäisin tästä joulusta, ja siihen ei varmasti auta kuin huumauksella aikaansaatu euforiapölly. Ikävä kyllä mua alkais vain nukuttaa.
Kun Tramaliakin on eri vahvuuksia, niin tuo "kolme" on aika epätarkka ilmaisu.
Join päivällisellä pari Pepsiä, mutta en suinkaan 2 x 2 litraa.
Mä otin ohjeen mukaan kodeiinipitoista yskänlääkettä ja herätin mieheni kertoakseni, kuinka rakastankaan häntä. Ollaan oltu yli 20 vuotta yhdessä.
[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 18:20"]
Kun Tramaliakin on eri vahvuuksia, niin tuo "kolme" on aika epätarkka ilmaisu.
Join päivällisellä pari Pepsiä, mutta en suinkaan 2 x 2 litraa.
[/quote]
Niin on. Tuskinpa sillä oikeasti on kellekään mulle väliä, paljonko minä niitä oon syönyt :)
Ihana oot. Kyllä vieraita voi halailla, kunhan et kuusta rupee kouriin:)
Olen planeetan ujoin mies, mutta kerran Panacodin vaikutuksesta sanoin Lidlin kassatytölle, että hänellä on kaunis hymy. Vieläkin hävettää tuo synteettinen rohkeuden puuska...
Oikein Hauskaa Joulua teille kaikille sekakäyttäjille!
Se, että joku käyttää lääkkeitä päihtyäkseen, ei estä minua käyttämästä niitä kipuun.
[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 18:10"]Tramal on hyvä kipulääke, kun ei ärsytä vatsaa.
[/quote]
Jaa opioidi ei ärsytä vatsaa?