Otin Tramalia selkäkipuun ja nyt tekee mieli halata vieraitakin...!
Tramal on tehokas kipulääke, mutta tuo euforisoiva vaikutus yllättää aina.
Kommentit (44)
Minä sanoin tänään Lidlin mies kassalle jolla oli tonttulakki päässä, että onpa täällä komea tonttu töissä:)
Lilli38
[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 14:57"]
[/quote]
Missä asut? Tulen käymään niin otetaan yhdessä Tramalia ja halataan?
Ihan kiva, että jollain Tramal auttaa :) Itselleni ei mitään tehoa sama kun xylitolipastillin söisi. Noh, onneks ei ole tarvettakaan.
[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 18:20"]Kun Tramaliakin on eri vahvuuksia, niin tuo "kolme" on aika epätarkka ilmaisu.
Join päivällisellä pari Pepsiä, mutta en suinkaan 2 x 2 litraa.
[/quote]
Mäkin otin pepsiä saunassa!
Tapiolassa asun, mutta nyt on selkä kunnossa ja Tramalit lukkojen takana...
ap.
Uskokaa tai älkää, minulle tuli tuollainen euforia sikainfluenssarokotteesta :D Kyselin asiasta myöhemmin ja selvisi, että se on äärimmäisen harvinainen sivuvaikutus.
Mä oksensin varmaan neljä kertaa kun "jouduin" ottamaan tramalia, ei ikinä enää sitä ota vaikka mikä olisi
Tramal ja Panacod - hyviä kokemuksia kivunhoidossa.
[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 14:57"]
[/quote]
Tule halaamaan minun tiitiä. Se kaipaa näin taas kuumaa halia.
Mä sain tramal piikin synnytyksen alkuvaiheessa en huomannut yhtään mitään vaikutusta.
Itse en uskaltaisi ikimaailmassa ottaa tuollaisia yskänlääkkeitä tai kipulääkkeitä. Olisin aivan satavarmasti halailemassa oman miehen lisäksi vieraita miehiä.
Meidän kissalle kirjoitettiin taannoin Tramal 100mg/ml resepti. Onko siis samaa tavaraa kuin ihmisilläkin? Jos kärsii pahoista selkäsäryistä niin paljonkohan tuota voisi ottaa, ja siis miten? Sekoitettuna nesteeseen?
[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 23:43"]
Meidän kissalle kirjoitettiin taannoin Tramal 100mg/ml resepti. Onko siis samaa tavaraa kuin ihmisilläkin? Jos kärsii pahoista selkäsäryistä niin paljonkohan tuota voisi ottaa, ja siis miten? Sekoitettuna nesteeseen?
[/quote]
No älä nyt ihmeessä ala sooloilla lääkkeiden kanssa ilman lääkärin määräystä. Ota vaikka buranaa ja kysy lääkäriltä, jos se ei tunnu riittävän.
[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 23:53"]
[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 23:43"]
[/quote]
No älä nyt ihmeessä ala sooloilla lääkkeiden kanssa ilman lääkärin määräystä. Ota vaikka buranaa ja kysy lääkäriltä, jos se ei tunnu riittävän.
[/quote]
No joo, itse en siis tiennyt että Tramalia on (myös) ihmisten lääkkeenä. Selkäsärkyihin olen napsinut tähän asti Sirdaludeja, mua kun luin täältä Tramalista niin ajattelin että josko sitä voisi kokeilla itsekin. Mutta ei siis näköjään voi :D
Käsittääkseni Tramal on Tramal. Meidän koiralle ainakin määrättiin leikkauksen jälkeen ihan tavallisia ihmisten Tramaleja. Taitaa olla niitä harvoja koiralle turvallisia kipulääkkeitä.
Ei tosin sopinut meidän dobermannille yhtään, siitä tuli tuskainen, sekava ja outo...
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 00:12"]
Käsittääkseni Tramal on Tramal. Meidän koiralle ainakin määrättiin leikkauksen jälkeen ihan tavallisia ihmisten Tramaleja. Taitaa olla niitä harvoja koiralle turvallisia kipulääkkeitä.
Ei tosin sopinut meidän dobermannille yhtään, siitä tuli tuskainen, sekava ja outo...
[/quote]
Sama juttu meillä. Kissa meni aivan sekaisin ja kyseisen lääkkeen käytö piti lopettaa samantien.
Sille Lidlin kassalle tuli varmaan hyvä mieli kehuistasi!