Iso vuoka laatikkoa, yksi euro
Juurespussi maksoi 0, 95 euroa.
Kommentit (9)
Tänään aamulla Citymarket kaikki isot kaupan joululaatikot 0,50€ kpl. Nauroin kyyneleet silmissä näille "säästäneille" ja ostin joulupöytään.
[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 15:03"]Tänään aamulla Citymarket kaikki isot kaupan joululaatikot 0,50€ kpl. Nauroin kyyneleet silmissä näille "säästäneille" ja ostin joulupöytään.
[/quote]
meillä prismassa oli täyteen hintaan ne muutama perunalooda mitä oli jäljellä
[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 15:03"]
Tänään aamulla Citymarket kaikki isot kaupan joululaatikot 0,50€ kpl. Nauroin kyyneleet silmissä näille "säästäneille" ja ostin joulupöytään.
[/quote]
Tää on aina tuurista kiinni. joskus loppuu kesken ja joskus tosiaan käy näin.
Kai sinne muutakin laitetaan kuin pelkät juurekset? Mä tein ihan vain uunijuureksia 2kg, 1,65. Suolaa laitoin ja voitelin vuoan.
[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 15:36"]Kai sinne muutakin laitetaan kuin pelkät juurekset? Mä tein ihan vain uunijuureksia 2kg, 1,65. Suolaa laitoin ja voitelin vuoan.
[/quote]
Suolaa, pippuria.
[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 15:03"]Tänään aamulla Citymarket kaikki isot kaupan joululaatikot 0,50€ kpl. Nauroin kyyneleet silmissä näille "säästäneille" ja ostin joulupöytään.
[/quote]
En halua kaupan laatikoita!
Mä en myöskään halua kaupan laatikoita, ihan sama kuinka halpaa olis.. Meidän marketista oli laatikot sitäpaitsi loppuneet.
Meinasin ostaa valmislaatikoita, mutta sitten meidän cittarissa oli kotimainen tuoresose porkkanoista ja lantuista 1€/kg niin teinkin sitten valmiista soseesta. Tuli halvemmaksikin ja olisin joka tapauksessa siirtänyt valmislaatikot toiseen vuokaan ja vähän maustanut uudestaan.
Kaupassa 2, 79 se isompi. Tuohon menee ehkä kolme kaupan isompaa lootaa.