Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä miehen k******huumoria

Vierailija
24.12.2014 |

Olenko turhan herkkänahkainen?

Ostettiin mut sukulaislapselle lahja. Kuulin kuitenkin, että toisaalta on tulossa samaiselle lapselle hieman samanlainen, mutta ei kuitenkaan täysin samanlainen lelu. Totesin miehelle, että palautetaan ostamamme lahja ja annetaan uusi joulun jälkeen. Lapsi on vielä niin pienen , että tuskin haittaa. Tähän mennessä kaikki ok. Totesin miehelle, että eihän ole kiva saada kahta samankaltaista lahjaa. Tähän mies totesi: " Ai että blondi ja brunette, ei paha!" 

Olisiko pitänyt nauraa?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
2/12 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 10:24"]Siis mitä huumoria?
Kannattais varmaa lopettaa noiden tähtivöiden käyttö ja kirjottaa sanat ihan niinkuin ne sanotaan. Ite en ainakaa ymmärrä mitä huumoria tarkokatat tolla K:lla ja miljoonalla tähellä.
V** y******** s*** m*** k******** n**?
[/quote]

Mä ymmärrän, helppo. Mut myönnetään, "kusipää" ei auennut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haitanneeko tuo nyt jos lahjat eivät ole samanlaisia vaan samankaltaisia ja kyse on kuitenkin VAIN legoista.

Vierailija
4/12 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 10:54"][quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 10:24"]Siis mitä huumoria?
Kannattais varmaa lopettaa noiden tähtivöiden käyttö ja kirjottaa sanat ihan niinkuin ne sanotaan. Ite en ainakaa ymmärrä mitä huumoria tarkokatat tolla K:lla ja miljoonalla tähellä.
[/quote]

Mä ymmärrän, helppo. Mut myönnetään, "kusipää" ei auennut.
[/quote]

Hyvä, että ymmärrät. Mä kerkesin jo unohtaa mitä kirjotin! :D Ja juurikin hyvin tyhmänä vaa tavailin tota ja kirosin mielessäni viestin kirjottajaa. :D
Aamukahvia liian vähän ja stressiä ihan liikaa.
-3-

Vierailija
5/12 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 11:09"]

Haitanneeko tuo nyt jos lahjat eivät ole samanlaisia vaan samankaltaisia ja kyse on kuitenkin VAIN legoista.

[/quote]

Jep. Ja lapsikin niin pieni, ettei ymmärrä. (Ei kai niin pienille legoja voi antaa? Kyllä mun kummipoika ainakin 3-vuotiaasta saakka on ymmärtänyt turhankin tarkkaan lahjoistansa. :D) Mutta legot ei tosiaan haittaa, niitä on hyvä olla varaosina ja vapaamuotoiseen rakenteluunkin.

Vierailija
6/12 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en taas ymmärrä tota sanojen "sensurointia". Mulle ei ainakaan auennut, että mitä huumoria ap ei ymmärrä vaikka luin otsikon ja viestin.

Se tosin selvisi, että ap todellakin on herkkänahkainen =D

Vierailija
7/12 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä huumoria?

Vierailija
8/12 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärtänyt koko juttua

Vierailija
9/12 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusipäähuumoria. Mies siis viittasi sanomisillaan siihen, ettei häntä haittaisi, jos saisi blondin ja bruneten.

Lapsen lahjassa kyse vain legoseteistä. 

ap

Vierailija
10/12 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 10:30"]

Kusipäähuumoria. Mies siis viittasi sanomisillaan siihen, ettei häntä haittaisi, jos saisi blondin ja bruneten.

ap

[/quote]

Kiitos suomennoksesta.

Jep, olet todellakin herkkänahkainen. Ihan oerus mieshuumoria jota itsekin naisena saattaisin miehelle heittää.

Vierailija
11/12 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 10:30"]Kusipäähuumoria. Mies siis viittasi sanomisillaan siihen, ettei häntä haittaisi, jos saisi blondin ja bruneten.

ap
[/quote]

No eipä tossa nyt mitää ihmeellistä ollu. Ihan normi huumoria jota iteki heitän herkästi.
Ja kyllä ap, olet todella herkkä hipiäinen! Kannattais sunki kokeilla joskus miehes ääliöjutuille nauramista. ;)

Vierailija
12/12 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä selityksen jälkeenkään ymmärtänyt yhtään mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme