Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä te joulun inhoajat teette näin jouluna?

Vierailija
24.12.2014 |

Vietättekö esimerkiksi sitä jollain tapaa toisten mieliksi tai painostuksesta vai oletteko viettämättä ollenkaan?

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 09:17"]

Vietättekö esimerkiksi sitä jollain tapaa toisten mieliksi tai painostuksesta vai oletteko viettämättä ollenkaan?

[/quote]

Sinkkuna olin viettämättä ollenkaan.Vietin pyhät ihan kotona,söin eineksiä,katsoin elokuvia,löhöilin.Nyt miehen kanssa teemme kompromisseja,on joulusauna,-ruokia ja -lauluja.En sanoisi että varsinaisesti inhoan joulua sinänsä,lapsuudenjoulut vain olivat niin traumaattisia ettei aikuisena ole tehnyt mieli sitä ihmeemmin juhlistaa.Joulu ei juurikaan herätä minussa suuria tunteita.

Vierailija
42/60 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 11:45"]Kumpa joulun rakastajatkin osaisivat olla pilaamatta muiden joulua esim. stressaamalla itsensä hermoromahdukseen ja räyhäämällä.

[/quote]

Joulusta pitävät eivät yleensä käyttäydy noin. Stressaajat ovat niitä, jotka eivät pidä joulusta, mutta eivät uskalla sanoa sitä ääneen ja viettää näitä päiviä oman mielensä mukaisesti. Omapa on vikansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietän joulua äitini (tänään) ja anoppini (huomenna) ruokapöydässä. Kotona ei ole kuusta eikä joulukoristeita. Tapanina syödään pizzaa.

Vierailija
44/60 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä.

Vierailija
45/60 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen töihin iltavuoroon.
Aamupäivä sitä ennen kuluu kuin muutkin; kahvia, pikainen asunnon järjestely, lenkille, suihkuun. Illalla syön kiinalaista ruokaa ja katson Criminal Mindsia. Sitten nukkumaan ja takas töihin. Tänään ei edes miehen kanssa keretä nähdä, kun hän menee yövuoroon.

Vierailija
46/60 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska kuulla, että muitakin joulun inhoajia on. Luulin olevani yksin ongelmani kanssa.

Vierailija
47/60 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu keitän paskaa riisipuuroa ja yritän kestää

Vierailija
48/60 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hössötän joulujuttuja miehelle epäluonnolliseen tapaan. Postaan facebookkiin ällöttäviä joulutervehdyksiä ja kuvia. Ostin lahjoja hirveät kasat yli budjetin. Ostin lahjoja myös itselleni. Pröystäilen jouluruoalla ja syön sen mitä pystyn, loput heitän iloisena roskikseen. Katson joulupukin kuumaa linjaa ja kaikkia ärsyttäviä jouluohjelmia ja kuuntelen joulumusiikkia. Joulurauhan julistusta en voi sietää yhtän eli en katso. Käyn joulusaunassa. Lopun ajat syön suklaata posket pullollaan ja juon olutta, glögiä ja viinia. Että näin käänteisellä strategialla. 

Vierailija
49/60 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoan ja nautin pyhien tuomista lomapäivistä. Äidin luona käyn syömässä ja katsomassa kun sisarukseni avaavat lahjansa. Sitten kotiin saunomaan kissan kanssa ja telkkarin ääreen. Siinäpä se.

Vierailija
50/60 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 09:24"]Hauska kuulla, että muitakin joulun inhoajia on. Luulin olevani yksin ongelmani kanssa.
[/quote]
Onhan meitä monia, mutta jos siitä ääneen sanoo niin on typerä hapannaama joka yrittää toisen joulutunnelman pilata. Siispä korrektisti vaikenen yleensä.
Tänään aion olla vain, nukkua varmaankin pitkät päikkärit, koska tulin yövuorosta ja menen yövuoroon, mutta vielä en ole osannut rauhoittua nukkumaan.
Mies menee käymään äidillään, ja minä vetosin työvuoroihin jotta voin olla menemättä. Anopista tosin pidän ja näen häntä usein ja mielelläni, mutta hän on joulumielellä ollut jo kolme kuukautta ja kokemuksesta tiedän ettei meidän kannata viettää joulua yhdessä, vaikka hän rakas onkin (hän hössöttää, laulaa joululauluja ja odottaa joulumieltä muiltakin. Itse en halua esittää, mutten naama happamana pilata hänen jouluakaan).

Vierailija
51/60 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en varsinaisesti vihaa_joulua_, ainoastaan suomalaista joulupakotusta ("pitää syödä näin ja tehdä tuota ja olla tällainen, muuten ei tule joulu/joulu on pilalla"). Kummasti se ahdistus katosi kun muutin ulkomaille, maahan jossa joulu ei ole mitään ylimääräistä häseltämistä vaan sen voi viettää jopa ihan mukavasti.

Vierailija
52/60 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun kotona ja kudon sukkia sekä katselen telkkaria. Lämmitän eilispäivän lihapadan ja saatan käydä suihkussa jos viitsin. Halusin töitä tälle päivälle mutta ei onnistunut, onneksi huomenna ja ylihuomenna on töitä.

Vierailija
53/60 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ärripurrina muille enkä suostu mihinkään. Lapset näyttävät onneksi ottavan minusta oppia! Saa ukko ja sukulaiset jotka täpisee joulusta, oikein kunnolla nokilleen kun pistetään lasten kanssa joulunpilaamisshow käyntiin.

Vierailija
54/60 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina joulun töissä, niin nytkin. Saan kivan tilin eikä mun tarvii viettää joulua

Vierailija
55/60 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaan yksin kotona kaikki päivät ja hengaan avlla.

Vierailija
56/60 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 09:54"]Olen ärripurrina muille enkä suostu mihinkään. Lapset näyttävät onneksi ottavan minusta oppia! Saa ukko ja sukulaiset jotka täpisee joulusta, oikein kunnolla nokilleen kun pistetään lasten kanssa joulunpilaamisshow käyntiin.
[/quote]
You're the mean one Mr. Grinch? :D

Vierailija
57/60 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 09:41"]

Istun kotona ja kudon sukkia sekä katselen telkkaria. Lämmitän eilispäivän lihapadan ja saatan käydä suihkussa jos viitsin. Halusin töitä tälle päivälle mutta ei onnistunut, onneksi huomenna ja ylihuomenna on töitä.

[/quote]

Ihanaa soittivatkin töistä että tarvitsevat mua iltavuoroon :)

Vierailija
58/60 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 10:39"]

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 09:54"]Olen ärripurrina muille enkä suostu mihinkään. Lapset näyttävät onneksi ottavan minusta oppia! Saa ukko ja sukulaiset jotka täpisee joulusta, oikein kunnolla nokilleen kun pistetään lasten kanssa joulunpilaamisshow käyntiin. [/quote] You're the mean one Mr. Grinch? :D

Että kehtaattekin pilata sukulaistenne ja miehen joulun, toivottavasti Luoja puutuu asiaan. Uskomaton mielipide, SIUNATTUA JOULUA!

[/quote]

Vierailija
59/60 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 09:20"]

Vietän joulua äitini (tänään) ja anoppini (huomenna) ruokapöydässä. Kotona ei ole kuusta eikä joulukoristeita. Tapanina syödään pizzaa.

[/quote]

Sama täällä, ei ole kuusta eikä joulukoristeita. Tapanina syödään myös pizzaa.

Vierailija
60/60 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan joulua, mutta osaan ja haluan silti käyttäytyä, enkä pilaa kenenkään joulua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi