Oletko mustasukkainen
Kommentit (17)
En. Miksi pitäisi? Kai sillä on jokin syy, että on entinen kumppani eikä nykyinen. Ja onpas muutenkin tosi tervettä tuntea katkeria tunteita oman kumppanin menneisyyttä kohtaan.
Onneksi myöskään kumppanini ei ole mustasukkaisia ja huonoitsetuntoista tyyppiä. En jaksaisi sellaista hetkeäkään.
En, vapaa suhde paras. Voi sekstailla muidenkin kanssa.
Oon. Parempi olis kun ei tietäisi kenen kanssa on ollut.
En ole entisistä enkä muutenkaan. Jos haluaa olla mun kanssa, silloin on. Jos muut kiinnostaa, senkun lähtee.
En enää sen jälkeen kun tutustuin puolison eksään.
En. Onhan sillä muitakin, mutta väliäkös tuolla.
En. Parisuhteessa ollaan vapaasta tahdosta. Jos eksä edelleen kiinnostaa niin suhteen voi lopettaa ja ei sitä puolisoa voi sisällä pitää loputtomiin.
En. Enemmän olen ihmeissäni siitä, että miten voi olla, ettei hänellä ole ollut yhtään parisuhdetta ennen minua mutta on muuten todella hyvä tyyppi, jolla on useita naisia ja miehiä kavereina ja ystävinä.
En. Mun puolison ex on todella kiva tyyppi, ei mitään mustasukkaisuuden tunnetta tullut missään vaiheessa, kun hänet tapasin livenä. Oli kaunis ja kiva nainen.
En todellakaan. En koskisi omiin exiin pitkällä tikullakaan enää eikä mieheni ole osoittanut mitään kiinnostusta omiinsa. Ollaan oltu yhdessä 27 vuotta.
En ole. Jokaisella oma menneisyytensä.
Ehkä enemmän kuin ennen, johtuen siitä että edellisessä liitossa se pieni pelko osoittautui todeksi. Eli naispuolisen ystävän kanssa viriteltiin suhdetta selkäni takana.
Mutta en "vahtisi" ketään, vaan alan henkisesti erkaantua suhteesta, jos herää mustasukkaisia ajatuksia/pelkoja. Eli käytännössä jätän suhteen siihen, jos tuntuu etten voi luottaa.
Kyllä vähän. Ehkä nykyisin mustasukkaisuus on terveempää. Joskus se oli vähän liiallistakin.