Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naisilla on tapana yleistää omat nautinnot

Vierailija
21.10.2021 |

muidenkin naisien nautinnoiksi? Olen lukenut tätä palstaa aikani ja monessa ketjussa sanotaan, että nainen tulee vain klitoriksesta. Mikä tämä juttu on, kun omat kohtuullisen laajat kokemukset naisista kertoo ihan muuta? Moni saa yhdynnässä, pillusta tai jopa anaalista, mutta täältä saa vaikutelman että se olisi jotenkin väärin?

Kommentit (96)

Vierailija
61/96 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N 47 kirjoitti:

Ihan milloin vaan ja mihin reikään vaan, kunhan satisfaijeri mukana leikissä. Klitoriksessa on tuhansia hermopäätteitä ja mä ainakin saan megaorkut satisfaijerin tehdessä töitä ja sisällä kalu tai dildo.

Kaikki naiset erilaisia ja tahtovat eri asioita, mut nautinto taattu, kunhan haluamistaan asioista puhutaan.

Tuo olisi todella hyvä ratkaisu monelle. Mies saisi keskittyä totaalisesti omaan orgasmiinsa ja nainen omaansa. Ei ihanteellinen, mutta varmasti monia tyydyttävä.

Tässä tulee taa se, että miehet (yleensä) haluavat vain itä panoa, vaikka useimmat naiset eivät sillä pelkästään saa. Eikö tämä ole itsekkyyttä?

Kun nainen voi saaada upeita rajaähtäviä orgasmeja muullakin tavoin.

Ei minusta. N

Vierailija
62/96 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N 47 kirjoitti:

Ihan milloin vaan ja mihin reikään vaan, kunhan satisfaijeri mukana leikissä. Klitoriksessa on tuhansia hermopäätteitä ja mä ainakin saan megaorkut satisfaijerin tehdessä töitä ja sisällä kalu tai dildo.

Kaikki naiset erilaisia ja tahtovat eri asioita, mut nautinto taattu, kunhan haluamistaan asioista puhutaan.

Tuo olisi todella hyvä ratkaisu monelle. Mies saisi keskittyä totaalisesti omaan orgasmiinsa ja nainen omaansa. Ei ihanteellinen, mutta varmasti monia tyydyttävä.

Tässä tulee taa se, että miehet (yleensä) haluavat vain itä panoa, vaikka useimmat naiset eivät sillä pelkästään saa. Eikö tämä ole itsekkyyttä?

Tuossahan juuri sanottiin, että tämä ratkaisu olisi kauhean hyvä, molemmat saa varmemmin kun käyttää vähän välineitä? Ei puhuttu panoista mitään. Vain naisen orgasmista huolehdittiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/96 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N 47 kirjoitti:

Ei. Onko sinusta itsekästä kun meillä nainen saa enemmän orgasmeja kuin minä? Pitäisikö minun lopettaa siihen yhteen tai kahteen, että kaikki menisi tasan?

Vierailija
64/96 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt samaa. Esim itse en tyydyty ilman yhdyntää. On aika loukkaavaa, kun joku nainen tulee vänkäämään, että kyllä naiset voi yleisesti ottaen tyydyttää esim suuseksillä. Itseä ei vaan voi. Yhdyntä on aivan välttämätön.

Mitäs loukkaavaa on siinä, etä useimmat  naiset saavat suuseksillä tai sormetuksella. Suurin osahan ei saa pelkällä yhdynnällä, pitäskö heidän nyt olla sitten loukkaantuneita sinulle.

Siitähän tässä on kyse, että itseäni ainakin pännisi, että jos joku random ihminen sanoo miten minun kuuluu saada tyydytys! "On aika loukkaavaa, kun joku nainen tulee vänkäämään, että kyllä naiset voi yleisesti ottaen tyydyttää esim suuseksillä. Itseä ei vaan voi. Yhdyntä on aivan välttämätön." Tuossa sanotaan ja vastataan kysymykseesi ihan selvästi. Etkö lue ollenkaan, lainaat vain ja toistat mantraasi? Tämä on mielenkiintoista. Voisitko kertoa mikä sinua ajaa tähän käytökseen? Ap

En. Sinulla se pakkomielle on. Totuus on juuri tuo mitä kirjoitinkin. Vai väitätkö, että naiset eivät saa suuseksillä tai sormetuksella?

Ai hän ei tosiaan haluakaan mitään kuulla, ihan vaan jankuttaa omaa totuuttaan. Sä et ole kaikki naiset, sä puhut vain itsestäsi. 

Anna muiden naisten päättää itse seksistään, eikö se olisi fiksuinta? 

Vierailija
65/96 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset nyt vaan pystyvät saamaan enemmän orgasmeja, miten se oli miheltä pois? Mutta jos mies ei halua antaa yhtäkään orgasmia, niin se on ongelma. Ja siis sellainen mies,joka vain panee, eikä tee muuta. Huono mies..

Vierailija
66/96 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset nyt vaan pystyvät saamaan enemmän orgasmeja, miten se oli miheltä pois? Mutta jos mies ei halua antaa yhtäkään orgasmia, niin se on ongelma. Ja siis sellainen mies,joka vain panee, eikä tee muuta. Huono mies..

No vaikka se satisfyeri sitten, hitto kun en jättäisi kyllä omia orgasmejani kyllä vain miehen vastuulle. Sä voit tykätä olla nukke, mutta mä olen aika lailla aktiivisempi, kultapieni. ;) 

Vierailija
67/96 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo edellä mainittu tilanne on sitten itsekästä kun molemmat saavat orgasmin? Taidat olla totaalisesti sekaisin.

Nainen on vastuussa myös siitä seksistä, eikä vain mies, kai tämä sentään on selvää? Tuostahan saa kuvan että nainen on täysin tuuliajolla, vailla kykyä vaikuttaa omaan nautintoonsa.

Vierailija
68/96 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa muuten että jotkut naiset kysyy lupaa siihen että he runkkaavat itseään, vaikka nyt takaapäin pantaessa. Tuollainen kevyt alistuvuus on kauhean kiihottavaa leikkinä, mutta eihän tuollaiseen saa mitään lupia kysellä oikeasti. On todella törkeää ettei saa aktin aikana tuollaista muka tehdä, en tiedä mikä jäänne sekin on. 

Erittäin kuumaa nimittäin kun nainen on aktiivinen ja kiihottaa itse itseään. 

Vierailija
69/96 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa muuten että jotkut naiset kysyy lupaa siihen että he runkkaavat itseään, vaikka nyt takaapäin pantaessa. Tuollainen kevyt alistuvuus on kauhean kiihottavaa leikkinä, mutta eihän tuollaiseen saa mitään lupia kysellä oikeasti. On todella törkeää ettei saa aktin aikana tuollaista muka tehdä, en tiedä mikä jäänne sekin on. 

Kukahan (mies?) tällaistakin naisen nautintoon tähtäävää tekstiä alapeukuttaa? Jestas miten vanhakantaista. 

Vierailija
70/96 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukahan (mies?) tällaistakin naisen nautintoon tähtäävää tekstiä alapeukuttaa? Jestas miten vanhakantaista. 

Joo, ei saisi nainen saada orkkuja. Vain miehen antamat on Oikeita, muut ei. 

Vierailija
71/96 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös miehetkin saa aikalailla samoin jokainen; kun tarpeeksi kullia vatkaa tavalla tai toisella, niin ruiskahtaahan se. Aiankin yleensä. Onko tämä nyt miesten nautinnon yleistystä?

Vierailija
72/96 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taisi olla sama hullu, joka alapeukuttaa kaikkia järkeviä kommenttejaan. Tyyli on hyvinkin tunnistettava.

Vierailija
73/96 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös miehetkin saa aikalailla samoin jokainen; kun tarpeeksi kullia vatkaa tavalla tai toisella, niin ruiskahtaahan se. Aiankin yleensä. Onko tämä nyt miesten nautinnon yleistystä?

Me naiset ollaankin monimutkaisempia tapauksia, ihan sama kaava ei käy kaikille. Useimmiten kyllä siihen hyvään seksiin liittyy se että saa klitorikselle juuri oikeanlaista hoitoa ja jotain hyvää sisälleen. 

Vierailija
74/96 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ja naiset poikkeavat toisistaan sillä, että naisilla on mieltymyksissä enemmän varianssia, mutta kyllä tuo on. Minä en saa jos nainen säheltää tai vatkaa vain staattisesti. Orgasmi on huonossa seksissä todella laimea, melkein ei orgasmi vaan pelkkä siemensyöksy. On aina ilo tavata nainen joka on kiinnostunut antamaan miehelle voimakkaan orgasmin. He eivät jää koskaan ilman itsekkään, vaan heitä tyydyttää erittäin mielellään.

Vierailija
75/96 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ja naiset poikkeavat toisistaan sillä, että naisilla on mieltymyksissä enemmän varianssia, mutta kyllä tuo on. Minä en saa jos nainen säheltää tai vatkaa vain staattisesti. Orgasmi on huonossa seksissä todella laimea, melkein ei orgasmi vaan pelkkä siemensyöksy. On aina ilo tavata nainen joka on kiinnostunut antamaan miehelle voimakkaan orgasmin. He eivät jää koskaan ilman itsekkään, vaan heitä tyydyttää erittäin mielellään.

No onhan toki orgasmeissa eroja! Mutta kysehän nyt siitä, että naisen pitäisi(kö) saada pelällä yhdynnällä miehen mieliksi! Ihan turhaa sanahelinää kaikki muu. Ja tässäkinse, että ensin se pitää jotenkin ansaita se orgasmi, mun tas miehelle se tulee kuin manulle illallinen . Ja ihanturhaa alkaa puhumaanorgasmin hienoudesta tai huooudesta, useinhan nainen ei saa minkäänlaista. TÄSTÄ on kyse.

Vierailija
76/96 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itseäni tämä ei koske, olen saanut tänäänkin jo monta ja tosi kovaa.

Vierailija
77/96 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan toki orgasmeissa eroja! Mutta kysehän nyt siitä, että naisen pitäisi(kö) saada pelällä yhdynnällä miehen mieliksi! Ihan turhaa sanahelinää kaikki muu. Ja tässäkinse, että ensin se pitää jotenkin ansaita se orgasmi, mun tas miehelle se tulee kuin manulle illallinen . Ja ihanturhaa alkaa puhumaanorgasmin hienoudesta tai huooudesta, useinhan nainen ei saa minkäänlaista. TÄSTÄ on kyse.

Minäkin meinasin jo vastata siihen kysymykseen että kyllä, onhan se yleistystä, mutta sitten muistin että eihän sitä sen vuoksi täällä kysytä että siihen vastausta, saatikka keskustelua haluttaisiin.

Vierailija
78/96 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki paitsi sinä kannustavat naisia saamaan orgasmeja. Sä teet siitä hankalaa. 

Ei kukaan väitä mitään tollasta mitä sä kuvittelet. 

Vierailija
79/96 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, minä estän naisten orgasmit!!! Kyllä ne on ihan miehet jotka niin tekevät...

Ja vetäydyn katsomaan nyt filmiltä komeita miehiä. ah

Vierailija
80/96 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se orgasmi tulee miehelle kuin manulle illallinen (tekemättä mitään)? Ei se tule, mies liikuttaa kehoaan niin että se tulee. Miksei nainen voisi sitten tehdä samoin? Jos miehet odottaisivat naisten tuottavan sen otgasmin, niin valtaosa jäisi saamatta. Samoin käy naisille jotka vain odottavat.