Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naisilla on tapana yleistää omat nautinnot

Vierailija
21.10.2021 |

muidenkin naisien nautinnoiksi? Olen lukenut tätä palstaa aikani ja monessa ketjussa sanotaan, että nainen tulee vain klitoriksesta. Mikä tämä juttu on, kun omat kohtuullisen laajat kokemukset naisista kertoo ihan muuta? Moni saa yhdynnässä, pillusta tai jopa anaalista, mutta täältä saa vaikutelman että se olisi jotenkin väärin?

Kommentit (96)

Vierailija
41/96 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt samaa. Esim itse en tyydyty ilman yhdyntää. On aika loukkaavaa, kun joku nainen tulee vänkäämään, että kyllä naiset voi yleisesti ottaen tyydyttää esim suuseksillä. Itseä ei vaan voi. Yhdyntä on aivan välttämätön.

Mitäs loukkaavaa on siinä, etä useimmat  naiset saavat suuseksillä tai sormetuksella. Suurin osahan ei saa pelkällä yhdynnällä, pitäskö heidän nyt olla sitten loukkaantuneita sinulle.

Siitähän tässä on kyse, että itseäni ainakin pännisi, että jos joku random ihminen sanoo miten minun kuuluu saada tyydytys! "On aika loukkaavaa, kun joku nainen tulee vänkäämään, että kyllä naiset voi yleisesti ottaen tyydyttää esim suuseksillä. Itseä ei vaan voi. Yhdyntä on aivan välttämätön." Tuossa sanotaan ja vastataan kysymykseesi ihan selvästi. Etkö lue ollenkaan, lainaat vain ja toistat mantraasi? Tämä on mielenkiintoista. Voisitko kertoa mikä sinua ajaa tähän käytökseen? Ap

En. Sinulla se pakkomielle on. Totuus on juuri tuo mitä kirjoitinkin. Vai väitätkö, että naiset eivät saa suuseksillä tai sormetuksella?

Mikä pakkomielle? En tietenkään väitä, jos väittäisin se olisi aivan sama asia kun väittäisin että kaikki naiset voi tyydyttää noilla asioilla, eli valheellinen väittämä.

Turha tuon kanssa on vängätä, trollaa tuosta aiheesta ihan loputtomiin. Ilmoittikohan toisessa ketjussa ettei ole tänään edes panotuulella, joten lienee aikaa trollata sitten sitäkin enemmän.

Ilmeisesti ei. Kiinnostaa kyllä mikä saa ihmisen käyttäytymään noin? Eihän kukaan voi kai olettaa että tuo hyödyttäisi itseä? Sitten kaiken lisäksi varmaan tulee vielä paha mieli, koska toistuvasti osoitetaan hänen argumenttiensa järjettömyys, mitä hän ei joko halua uskoa, tai ei vain ymmärrä. Olisi mukavaa jos kyseinen henkilö avaisi ajatusmaailmaansa mantraansa enemmän.

Vierailija
42/96 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla nyt kaksoisrooli; kirjoitat itsenäsi, ja vastaat toisena persoonana.  Mutta tee mitä haluat!  Niin teen minäkin.

Ei ole. Sitähän tuossa jo kysyinkin, että miksi teet noin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/96 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaaha. Täällä annetaan jojoidenkin naisten älystäkin olettamuskia, ihan vaan jonkun yhden kirjoituksen perusteella. Kummanhan järjestä moinen kertookaan.

Ja johan on taas ssekin kumma, että tätä klitorista taas dissataan. Miehet ilmeiseti eivät vain voi kestää sitä, ettei naiset saa pelkällä panolla. Eivät ainakaan ilmano tosi kovaa esilämmitystä jne.

Onkos miehellä mitään tekoa asiassa?  Ja miksi pitäisikään saada? Jos saa niin saa. jos tarvitaan muuta niin sitten se on niin.

Eivät miehetkään saa aina yhdynnässä, joka näköjään luo jotakin normatiivista pakkoa.  Eikö se ole hienoa kun saa tavalla millä hyvänsä.

Klitorisjankuttaja, kuinka en kaivannutkaan sinua.

Vierailija
44/96 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisvihaajan mieliksi tämä.

Minkä naisvihaajan?

Kuten jo sanoin, vietähyvä vihaviikonloppu. Minä vietän sen seksin merkeissä se on paljon ihanampaa kuin tuosun klitoris dissailusi ja siitä riitely, mikä aivan outoa.

Ja juu rakastan klitoristani, enkä todellakaan ole siksi hullu, kuten väität, vaan ihan normaali nainen; luulempa, että moni muukin nainen rakastaa klitoristaan, tuota ihanaa nautinnonsa lähdettä.

Ja edelleen hyvää vihaviikonloppua, en jankkaa kanssasi yhtään enää. Rakastan myös mieheni kaluakin, olnko siis myös kaluhullu?

Veikkaan kylähullua.

Vierailija
45/96 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt samaa. Esim itse en tyydyty ilman yhdyntää. On aika loukkaavaa, kun joku nainen tulee vänkäämään, että kyllä naiset voi yleisesti ottaen tyydyttää esim suuseksillä. Itseä ei vaan voi. Yhdyntä on aivan välttämätön.

Kyllä naiset voi yleisesti tyydyttää suulla tai sormillakin. Mutta kun olet mies ei se sulle onnistu samallalailla.

Tässä taas "olet mies"- trolli.

Vierailija
46/96 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nainen en enää vastaa tähän yksinpuheluusi, jatka yskinnhöpinääsi.

Vierailija
47/96 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä nainen en enää vastaa tähän yksinpuheluusi, jatka yskinnhöpinääsi.

Se on oikein hyvä päätös. Ensinnäkin olen kirjoittanut murto-osan ketjun viesteistä. Toiseksi, se ei ole yksinpuhelua silloinkaan kun kerran olet vastaillut.

Vierailija
48/96 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä ei ole esim juurikaan puhetta eri pisteistä vaginassa, koska sieltähän saa sormin tulemaan melkein jokaisen naisen jos nainen kykenee vain olemaan rentona? Vaikka nainen sanoisi ettei sieltä kautta tule, niin kyllä he silti tulevat kun löytyy oikeat pisteet ja tekniikat. Moni yllättyy itsekkin tästä. Ei ehkä yhden illan jutuissa onnistu, mutta vähän pidemmässä suhteessa kyllä.

Mutta onko ne samat pisteet joka naisella?

Vierailija
49/96 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaaha. Täällä annetaan jojoidenkin naisten älystäkin olettamuskia, ihan vaan jonkun yhden kirjoituksen perusteella. Kummanhan järjestä moinen kertookaan.

Ja johan on taas ssekin kumma, että tätä klitorista taas dissataan. Miehet ilmeiseti eivät vain voi kestää sitä, ettei naiset saa pelkällä panolla. Eivät ainakaan ilmano tosi kovaa esilämmitystä jne.

Onkos miehellä mitään tekoa asiassa?  Ja miksi pitäisikään saada? Jos saa niin saa. jos tarvitaan muuta niin sitten se on niin.

Eivät miehetkään saa aina yhdynnässä, joka näköjään luo jotakin normatiivista pakkoa.  Eikö se ole hienoa kun saa tavalla millä hyvänsä.

Älä yleistä! Minä tykkään eniten juuri lyhyestä esileikistä ja panosta. En tykkää suuseksistä, enkä klitoriksen ulkoisen osan hyväilystä. Voitko jo uskoa, että naiset ovat erilaisia?

Vierailija
50/96 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naiset voi yleisesti tyydyttää suulla tai sormillakin. Mutta kun olet mies ei se sulle onnistu samallalailla.

:D

siis minulla on emätin ja klitoris ja haluan että klitorista hyväillään emättimen kautta ja tämä tekee minusta miehen? Mahtava logiikka :D Suuseksistä ja sormista en tykkää, sormi ei ole tarpeeksi pitkä ja paksu.

Vierailija
51/96 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs loukkaavaa on siinä, etä useimmat  naiset saavat suuseksillä tai sormetuksella. Suurin osahan ei saa pelkällä yhdynnällä, pitäskö heidän nyt olla sitten loukkaantuneita sinulle.

Ei se ole loukkaavaa, jos nainen saa suulla tai käsillä, mutta niiden naisten sanominen miehiksi, jotka tarvitsevat kalua tyydytykseen, on törkeää.

Vierailija
52/96 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitähän tässä on kyse, että itseäni ainakin pännisi, että jos joku random ihminen sanoo miten minun kuuluu saada tyydytys! "On aika loukkaavaa, kun joku nainen tulee vänkäämään, että kyllä naiset voi yleisesti ottaen tyydyttää esim suuseksillä. Itseä ei vaan voi. Yhdyntä on aivan välttämätön." Tuossa sanotaan ja vastataan kysymykseesi ihan selvästi. Etkö lue ollenkaan, lainaat vain ja toistat mantraasi? Tämä on mielenkiintoista. Voisitko kertoa mikä sinua ajaa tähän käytökseen? Ap

En. Sinulla se pakkomielle on. Totuus on juuri tuo mitä kirjoitinkin. Vai väitätkö, että naiset eivät saa suuseksillä tai sormetuksella?

Jotkut saa, mutta eivät kaikki. Esim itse en tyydyty noilla ollenkaan. En voi sille mitään. Minulla on fyysinen tarve yhdyntään.

Vierailija
53/96 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä yleistä! Minä tykkään eniten juuri lyhyestä esileikistä ja panosta. En tykkää suuseksistä, enkä klitoriksen ulkoisen osan hyväilystä. Voitko jo uskoa, että naiset ovat erilaisia?

Ei tuo tyyppi voi uskoa, tai pikemminkin ei halua. Sitä on täällä hänelle tolkutettu jo vuosikausia, mutta minkäänlaista edistystä tässä kommunikaatiossa ei ole tapahtunut. Minun veikkaukseni on, että hänellä yksinkertaisesti on lystiä kun jengi täällä alkaa vaipua epätoivoon tuon tahallisen väärinymmärtämisen edessä. Ihan puhdas trolli siis, ja ansaitsisi pelkästään vaikenemisen vastaukseksi, vaikka yrittääkin kaapata jokaisen vastaantulevan ketjun omaan lystinpitoonsa.

Vierailija
54/96 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Klitoris tuottaa nautintoa, se on fakta, siinä on paljon enemmän hermopäätteitä kuin miehen peniksessä. Miksi ihmeessä tämä  asia pitäisi kieltää?

Kukaan ei sitä kiellä. Jostakin syystä sinulla kuitenkin olisi polttava halu väitellä jonkun sellaisen kanssa joka ”kieltää” klitoriksen, ja siksi joudut keksimään itsellesi mielikuvitusvastustajan, jonka kanssa käyt ”keskustelua” jokaisessa löytämässäsi ketjussa. Se on meistä muista äärimmäisen raskasta seurattavaa.

¨H´Joojos joku tosiaanhaluaa sen kieltää.

Mutta sinä nyt kyllä yleistät, kun puhut "Meistämuista". Kysysit mieluummin miksi joku tai jotkut sitkeesti haluavat sen kieltää, se se vassta raskasta on! Voi voi kun sun elämäs on raskasta minun ja klitoriksen vuoksi. Älä jauha.

Niin, kukaan ei sitä tosiaan halua kieltää. Ihan oikein luettu. 

Mitä tuo toinen kappale tarkoittaa?  Kun kukaan ei halua kieltää klitoriksen merkitystä, sellaisia viestejä täällä on lähinnä joidenkin provoilijoiden toimesta. 

Noin tuhat kertaa enemmän löytyy viestejä, joissa väitetään että naisen orgasmeja ja klitorista halveksutaan. 

Tuo pilaa kaikki keskustelut, tuollainen mihinkään liittymätön kamppailu mielikuvitusvastustajia vastaan.  

Vierailija
55/96 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset voi kertoa? Mitä pelottavaa siinä on?  Jos sä et osallistu keskusteluun, niin eipä sun huutamistasi kukaan ota vakavasti. Eli et sä halua mitään korjata, haluat vain pitää meteliä itsestäsi. Surullista. 

Väitätkö että sä olet ainoa joka tietää totuuden? Muut naiset eivät tiedä mitään? Ja että nainen voi saada vain yhdellä ainoalla tavalla, että muut asiat ovat täysin poissuljettuja? Että kukaan ei koskaan halua vaihtelua? 

Miksi kukaan kuuntelisi sinua, kun sä et kuuntele muita? 

Vierailija
56/96 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä ei ole esim juurikaan puhetta eri pisteistä vaginassa, koska sieltähän saa sormin tulemaan melkein jokaisen naisen jos nainen kykenee vain olemaan rentona? Vaikka nainen sanoisi ettei sieltä kautta tule, niin kyllä he silti tulevat kun löytyy oikeat pisteet ja tekniikat. Moni yllättyy itsekkin tästä. Ei ehkä yhden illan jutuissa onnistu, mutta vähän pidemmässä suhteessa kyllä.

Mutta onko ne samat pisteet joka naisella?

Kun kommentoi, niin kannattaa ensin lukea se viesti johon kommentoi. "Vaikka nainen sanoisi ettei sieltä kautta tule, niin kyllä he silti tulevat kun löytyy oikeat pisteet ja tekniikat." Ap

Vierailija
57/96 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan milloin vaan ja mihin reikään vaan, kunhan satisfaijeri mukana leikissä. Klitoriksessa on tuhansia hermopäätteitä ja mä ainakin saan megaorkut satisfaijerin tehdessä töitä ja sisällä kalu tai dildo.

Kaikki naiset erilaisia ja tahtovat eri asioita, mut nautinto taattu, kunhan haluamistaan asioista puhutaan.

Vierailija
58/96 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

N 47 kirjoitti:

Ihan milloin vaan ja mihin reikään vaan, kunhan satisfaijeri mukana leikissä. Klitoriksessa on tuhansia hermopäätteitä ja mä ainakin saan megaorkut satisfaijerin tehdessä töitä ja sisällä kalu tai dildo.

Kaikki naiset erilaisia ja tahtovat eri asioita, mut nautinto taattu, kunhan haluamistaan asioista puhutaan.

Samaa mieltä; satisfyeri klitalle ja menoksi, kyllä irtoo.

Vierailija
59/96 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

N 47 kirjoitti:

Tuo olisi todella hyvä ratkaisu monelle. Mies saisi keskittyä totaalisesti omaan orgasmiinsa ja nainen omaansa. Ei ihanteellinen, mutta varmasti monia tyydyttävä.

Vierailija
60/96 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N 47 kirjoitti:

Tuo olisi todella hyvä ratkaisu monelle. Mies saisi keskittyä totaalisesti omaan orgasmiinsa ja nainen omaansa. Ei ihanteellinen, mutta varmasti monia tyydyttävä.

Tässä tulee taa se, että miehet (yleensä) haluavat vain itä panoa, vaikka useimmat naiset eivät sillä pelkästään saa. Eikö tämä ole itsekkyyttä?

Kun nainen voi saaada upeita rajaähtäviä orgasmeja muullakin tavoin.