Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos syntyisit nyt, olisitko mieluummin suuraavista nimistä minkä niminen? (tytöt)

Vierailija
21.10.2021 |

Jos syntyisit nyt, olisitko mieluummin suuraavista nimistä minkä niminen? Perusteluja saa laittaa, + oma nimi ja muutakin keskustelua aiheesta.

Jos syntyisit nyt, olisitko mieluummin suuraavista nimistä minkä niminen? (tytöt)

Vaihtoehdot

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin oman nimeni. Helmi siis :D

Vierailija
22/31 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minna tai Aino. Japaniksi minna=kaikki, aino=jonkin rakkaus (ai on rakkaus, no on sama kuin englannissa of). Olisi hauskaa.

Aino-Minna olisi sitten "kaikkien rakkaus".

Yleinen nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna on kaunis klassinen kansainvälinen ja ollut ihmiskunnan alusta eli todella vanhakin nimi ja aina ajankohtainen.

Vierailija
24/31 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä lähtien Camilla muka on ollut lähiönimi? Se on kirjoitettu ceellä aina, tavallinen ruotsinkielisillä.

On olevinaan hieno, muttei ole. Lähiönimen määritelmä.

Ei ole, mitään Kamilla-nimeä ei koskaan ole Suomessa tai Ruotsissa ollut. Camilla on ihan perusnimi ruotsinkielisellä puolella. Siellä mukahieno nimi olisi ranskaksi.

Vierailija
25/31 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi on noista ainoa, jonka itselleni kelpuuttaisin.

Anna on niin simppeli, mitäänsanomaton, persoonaton nimi kuin olla voi.

Ainon koen edelleen vanhanaikaiseksi, tunsin lapsena monta vanhaa Aino-nimistä kääkkänää, yksi oli päästään vialla oleva avohoitopotilas.  Mielleyhtymille ei voi mitään.

Olen jo sen ikäinen, että nuo Jessicat ja Janicat kuulostaisi minulla huvittavilta.  Tai mistäpä minä tiedän.

Vierailija
26/31 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainon koen edelleen vanhanaikaiseksi, tunsin lapsena monta vanhaa Aino-nimistä kääkkänää, yksi oli päästään vialla oleva avohoitopotilas.  Mielleyhtymille ei voi mitään.

Olen jo sen ikäinen, että nuo Jessicat ja Janicat kuulostaisi minulla huvittavilta.  Tai mistäpä minä tiedän.

Minä laitoin Heidin. Kaunis nimi eikä meillä kovin yleinen. Saksaksi äännetään Haidi, mutta sekin kaunis.

27/31 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minna tai Aino. Japaniksi minna=kaikki, aino=jonkin rakkaus (ai on rakkaus, no on sama kuin englannissa of). Olisi hauskaa.

Aino-Minna olisi sitten "kaikkien rakkaus".

Kiitos 💛

Minnan äänestin sillä Minna olen ollut jo 48 vuotta. Aikoinaan toki meitä oli 4 Minnaa samalla luokalla, omat haasteet toi se.

Vierailija
28/31 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä lähtien Camilla muka on ollut lähiönimi? Se on kirjoitettu ceellä aina, tavallinen ruotsinkielisillä.

Jessica, sama juttu.

Vierailija
29/31 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä laitoin Heidin. Kaunis nimi eikä meillä kovin yleinen. Saksaksi äännetään Haidi, mutta sekin kaunis.

Onhan Heidi yleinen nimi. Ainakin 30-50-vuotiailla, sitä en tiedä onko se lapsilla yleinen nykyään.

Vierailija
30/31 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi mitään noista, kiitos vaan.

Vierailija
31/31 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä nimistä ei iske mikään.